Jump to content
IGNORED

[AVG B5] Jaka wasza opinia?


Motor
 Share

Recommended Posts

Tuesday 26 June 2007 20:38:22

038 906 012 BL 1.9l R4 EDC 0000SG 2822

Group A: '011

Engine speed Specified MAP Actual MAP D.cycle MAP v.

TIME rpm 1850-1950 mbar 1700-2080 mbar 45-95%

MARKER STAMP /min mbar mbar %

0,36 1680 1815,6 1570,8 24,7

0,8 1785 1866,6 1795,2 49,8

1,24 1890 1927,8 2009,4 58,2

1,68 2016 1948,2 2162,4 65,7

2,12 2121 1948,2 2254,2 72,9

2,56 2226 1948,2 2325,6 79,7

3 2331 1948,2 2366,4 84,1

3,44 2457 1948,2 2407,2 90,4

3,88 2541 1948,2 2458,2 94,4

4,32 2667 1948,2 2499 94,4

4,76 2772 1948,2 2509,2 94,4

5,2 2856 1948,2 2519,4 94,4

5,64 2961 1948,2 2509,2 94

6,08 3066 1948,2 2519,4 94

6,52 3150 1948,2 2529,6 94,4

6,96 3255 1948,2 2529,6 94,4

7,4 3318 1948,2 2529,6 94,4

7,84 3423 1948,2 2519,4 94,4

8,28 3486 1948,2 2519,4 92,4

8,72 3528 1948,2 2315,4 92,4

9,16 3549 1948,2 2029,8 92,4

9,6 3570 1948,2 1948,2 92,4

10,04 3591 1948,2 1917,6 92,4

10,48 3612 1948,2 1897,2 92,4

10,92 3612 1948,2 1887 92,4

11,36 3633 1948,2 1876,8 92,4

Link to comment
Share on other sites

Guest Murzyn

samo 011 niewiele na mowi. Masz jakis mocny program jak turbulum laduje Ci az 1,5 bara! Zrob pozostale kanaly

Link to comment
Share on other sites

:shocked: z takim doladowaniem i seryjnym turbulum bałbym sie wciskac pedał gazu ...

troszke mało tych logów .... obowiazkowo do zrobienia 003,004,008,010-dynamicznie,013-na jałowym.

p.s wydaje mi sie ze masz problem ze sterowaniem turbulum ... ale reszta po wszystkich logach.. ;)

Link to comment
Share on other sites

kolega Motor już wymienił N75 i mam nadzieje że wężyki też, bo były sparciałe, może troszkę się rozruszają kierownice to zrobimy następne logi.

Po takich logach w 011 stwierdziłem że nie ma sensu robić kolejnych.

zobaczcie jakie było masakratyczne przeładowanie, sterowanie turbiną wogóle nie działało

f96188587ba0b96e.jpg

Link to comment
Share on other sites

kolega Motor już wymienił N75 i mam nadzieje że wężyki też, bo były sparciałe, może troszkę się rozruszają kierownice to zrobimy następne logi.

Po takich logach w 011 stwierdziłem że nie ma sensu robić kolejnych.

zobaczcie jakie było masakratyczne przeładowanie, sterowanie turbiną wogóle nie działało

f96188587ba0b96e.jpg

ciekawe czy wymiana cos pomoze ...

i czy wezyki podcisnieniowe sa odpowiednio podłączone ... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Sprawa jest taka ,że zrobiłem jak Spanky doradził wymieniłem ten wężyk do zaworu N 75 i rure gumową zaraz za ssącym-----nic nie dało[zwala na 3 biegu powyzej 3500obr.

Więc zrobiłem jak doradził SebMis wymieniłem N 75.[odpaliłem silnik i błąd się nie chciał skasować,wiec wyrąbałem dzide po ulicy i znowu go zrzuciło zgasiłem ,odpaliłem motor i już było cacy ciągnoł i na 4 biegach do oporu podłaczyłem Vaga i 3 błędy wskoczyły dały się usunąć i jest ok] tyle ,że nie ma takie nagłego kopa :confused4: , więc chyba już nie przeładowuje-jeżdzi jak zwykły AVG :blink:

DZIęKI za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

Sprawa jest taka ,że zrobiłem jak Spanky doradził wymieniłem ten wężyk do zaworu N 75 i rure gumową zaraz za ssącym-----nic nie dało[zwala na 3 biegu powyzej 3500obr.

Więc zrobiłem jak doradził SebMis wymieniłem N 75.[odpaliłem silnik i błąd się nie chciał skasować,wiec wyrąbałem dzide po ulicy i znowu go zrzuciło zgasiłem ,odpaliłem motor i już było cacy ciągnoł i na 4 biegach do oporu podłaczyłem Vaga i 3 błędy wskoczyły dały się usunąć i jest ok] tyle ,że nie ma takie nagłego kopa :confused4: , więc chyba już nie przeładowuje-jeżdzi jak zwykły AVG :blink:

DZIęKI za pomoc.

dawaj logi i napisz jakie to były błedy ...

p.s brak nagłego kopa ... hmmm ... jak cisnienie doładowania spadło z ~1.5 bara do ~1 bara to i wrazenie jest takie ze autko nie jedzie .... :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Te logi są z przed wymiany przewodów i N 75.

Aktualnych po naprawie nie mam zapisanych-koleś nie ogarnoł tematu.

Ostatecznie sprawdzi logi SebMis na spocie we wtorek.

Link to comment
Share on other sites

to co w koncu bylo przyczyna takiego ladowania? Cos sie pogubilem w tych opowiesciach

kolega Motor pojawił sie na spocie ... jako ze ma blizniacza furke to zaczałem ogladac ;) .. dostrzegłem kilka nieprawidłowosci :

-sparciałe wezyki podcisnieniowe

-przepuszczajaca rure gumowa do kolektora

wiec powiedzialem ze mozna by wymienic aby wszystko było cacy ...

(poza tym wywalilo bład na Vag'u: słynny 00575)

potem jak widac SebMis zrobił logi i wyszło co wyszło ...

ot tak w skrócie ... :naughty:

a przyczyna ... prawdopodobnie wysrany N75 ,choc bedziemy pewni na 100% czy wszystko dziala jak zobaczymy logi .. :afro:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...