pawelkwiatek Opublikowano 10 Lipca 2007 Opublikowano 10 Lipca 2007 Szukałem, ale nie znalazłem na forum tego co mnie interesowało. Kupiłem ostatnio alarm do samochodu, taki zwykły + odcinka + czujki wstrząsowe i takie tam. Do tej pory udało mi się go podpiąć do kierunków i zrobiłem sterowanie centralnym. Chciałbym teraz odpiąć od FABRYCZNEGO alarmu kable od kierunków (gryzą się niestety) oraz wpiąć się w fabryczną diodę nowym alarmem (fabryczny odłączyć od niej). Które kabelki i gdzie trzeba odciąć? Wybaczcie za być może - banalne pytanie, ale nie mam już siły siedzieć z miernikiem przy kostkach i sprawdzać wszystkiego po kolei... Kolejne pytanie - do alarmu trzeba podać sygnał z hamulca, oraz ze stacyjki. Czy w tych kostkach, które są w kabinie z przodu po lewej można je znaleść? I ostatnie, podobne do powyższego. Gdzie podpiąć się z przekaźnikiem od alarmu do cewki, żeby zrobić odcinkę zapłonu. Wiem, że to pytania, których na forum być nie powinno. Zależy mi, żeby ta odcinka była jak najlepiej schowana - także PM mile widziane Dziekuję wszystkim
Gość davido31 Opublikowano 10 Lipca 2007 Opublikowano 10 Lipca 2007 Kolejne pytanie - do alarmu trzeba podać sygnał z hamulca, ten kabel wpinasz do włącznika światła STOP który jest nad pedałem hamulca.wpięcie tego kabla uruchomi ci funkcję blokowania drzwi przy pierwszym naciśnięciu hamulca. oraz ze stacyjki. ten kabel wpinasz do listwy poziomej pod kierownicą obok przekaźników.znajdziesz go miernikiem. tak wogóle to ten fabryczny wywal albo odłącz wszystkie kable które prowadzą do centralki. a pytanie mam. gdzie masz diode z nowego alarmu?
pawelkwiatek Opublikowano 10 Lipca 2007 Autor Opublikowano 10 Lipca 2007 oraz ze stacyjki.ten kabel wpinasz do listwy poziomej pod kierownicą obok przekaźników.znajdziesz go miernikiem. tak wogóle to ten fabryczny wywal albo odłącz wszystkie kable które prowadzą do centralki. a pytanie mam. gdzie masz diode z nowego alarmu? Jeszcze jej nie montowałem. Chce wpiąć kable od niej do fabrycznej diody -> pod guzikiem od świateł przeciwmgielnych. Dlaczego mam odłączyć fabryczny alarm? W tej chwili troszkę się gryzą, gdyż oba podają sygnał na kierunki, przez co syrena wydaje lekko dziwny odgłos. Ale dodatkowa wyjka w postaci klaksonu się przyda
Gość davido31 Opublikowano 10 Lipca 2007 Opublikowano 10 Lipca 2007 Dlaczego mam odłączyć fabryczny alarm? bo jeśli to jest fabryczny alarm i patrząc na rocznik twojego furaka to ten alarm ma 13 lat :thumbdown:to po jakiego ....... ci ten alarm jak masz nowy [br]Dopisany: 11 Lipiec 2007, 01:28 _________________________________________________ Ale dodatkowa wyjka w postaci klaksonu się przyda to kup sobie syrene taką ze 300 dB to obudzi pół Warszawy jak ci sie alarm włączy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się