Skocz do zawartości

pawelkwiatek

Pasjonat
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pawelkwiatek

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pawelkwiatek

2

Reputacja

  1. czyli obojętne jak zamontowany? bo ja nawet nie wiem jak siedzi u mnie po wymianie - działa
  2. obstawiam 220-230 przy wywalonym kacie i większych wtryskach
  3. będzie będzie, śmigam z czujnikiem EGT w kolektorze i przy lekkim pałowaniu wychodzi 1100'C bez problemu, inna sprawa, że auto już po wirusie.
  4. będzie bardzo ubogo. MBC to najprostszy sposób do uśmiercenia i turbo i silnika. Na próbę można się bawić, na dłuższą metę - to samo a nawet i lepiej ogarnie soft + fabryczny n75
  5. okej, póki co zakładam (jeszcze), że przepustnica jest sprawna. Zamówiłem świeczki, przewody Beru oraz nową lambdę boscha (wymiana i tak nie zaszkodzi bo pewnie jeździ od nowości). Zobaczymy Czy ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?
  6. to po kolei: 1. czarny dekielek ściągałem w poprzedniej - wyglądała jak nówka więc tylko skręciłem 2. obie przepustnice świecą się jak psu jajca można jeszcze tylko wypolerować, żeby było ładniej 3. podmiana przepustnicy - dalej myślę czy to robić bo... 4. śmigam 3ci dzień na benzynce. Po kolei. wykasowałem wszystkie errory + adaptacja dnia nazwijmy go "0". W dniu następnym (dzień 1szy) cały dzień na PB / wywaliło komplet. Nie poddałem się ponowne kasowanie + adaptacja wieczorem. Dzień 2gi - żadnych błędów / kontrola na wieczór. Dzień 3ci - żadnych błędów / kontrola na wieczór. Pośmigam tak do końca tygodnia, ew. test przerwę jak błędy wyskoczą i wracam do pkt. 3 - czyli do punktu wyjścia Czy jest możliwość, że po dłuższej eksploatacji na lpg coś się rozregulowało w korektach pb i takimi błędami sypie? Ew. krok dalej - czy mogą mieć na to wpływ przewody i świece? (mają nalatane 60k km, a autko gonione na lpg więc powinno się je chyba zmienić ) Krok dalej - lambda - jak nic z powyższych to tylko to zostało - jest sens zmieniać? Odnośnie logów - które kanały, żeby można było coś wyczytać? @Klejk sprawdzę, rozumiem, że test robię na samej wtyczce idącej od komputera bez przepustnicy (bo inaczej to tylko cięcie kabli:)) Jeszcze widziałem gdzieś test ohm'omierzem (po pinach w przepustnicy) oraz z jakimś przyrządem serwisowym - ale to już wymaga osprzętu z aso. ---------- Post dopisany 06-10-2012 at 22:50 ---------- Poprzedni post napisany 03-10-2012 at 21:03 ---------- Okej, kilka nowych faktów: Oprócz pierwszego dnia na benzynie nie było żadnych błędów (pierwszego dnia były na benzynie, później 4 dni spokoju, lpg wyłączone). 4tego dnia na bemzynie wskoczył 01165 i obroty falowały, miałem też wrażenie, że nie chodził przez chwilę na jeden cylinder. Akurat w nocy wcześniej popadało mocniej - więc może cewki/świece? Na gazie problem by się wtedy uwydatniał. Zrobiłem oprócz tego kolejny test - przejazd z odpiętą sondą lambda. Oprócz błędu grzałek od sondy (nic dziwnego, w końcu były odpięte) auto jeździło normalnie, doładowanie w normie. Zrobiłem 2 przejazdy po 20km, podobnym stylem/ruch podobny. Różnica w spalaniu 0,5l (16,0L z sondą / 16,5L bez sondy). Zastanawiam się... czy ona wogóle działa. Niby w vagu wartości się zmieniają (pomiędzy -10% - +10%), ale test wskazuje na to, że w zasadzie nie ma znaczenia czy jest podpięta czy nie. Dodam, że na codzień zamykam się w spalaniu rzędu 20l. Pytanie - czy szukać dalej, czy zmieniać sonde + świece i przewody. Wtedy wszystkie elementy sterujące i całą elektrykę miałbym nową (nie licząc nowej/używanej przepustnicy). Czy jest sposób na sprawdzenie sondy jak próbkuje? Wiem, że jak da się mocniej buta to ciągle pokazuje bogatą mieszankę (miałem kiedyś wskaźnik do tego, troszkę badziewie i w sumie to jedyne co pokazywało z sensem)
  7. wygląda na to, że bateria na śmietnik, bo tak dużych spadków przy tak śmiesznym obciążeniu nie powinno być.
  8. Mam kumpla, który jeździ BMW 520 -> BMW i gaz jak powszechnie wiadomo to wieś więc po 3 latach stwierdził, że w sumie to drogo go ten samochód w eksploatacji wychodzi to może lpg założy... szkoda, że po 3 latach, bo troszkę już tej benzyny przepalił ale co kto lubi, poprawnie zamontowana instalacja i dobrze wyregulowana to oszczędność i tyle. To, że się jeździ 1.8t, 2.7bt nie ma znaczenia. Można tankować taniej? Można. Wszystkie argumenty, że silnik się psuje etc. - bzdura. A nawet jeśli padnie po kilku latach dajmy na to - ze starości sorry, ale oszczędzone pieniądze na kilka silników starczą
  9. tak 110 PS. ogólnie było tak. Po kilku dniach stania padł aku z kabli ładowany 15 minut plus próba rozruch i nic. potem aku ładowane cała noc z prostownika i po podłaczeniu jest taki efekt. napiecie 12,2V po podpięciu klem 11V , pobór pradu znikomy. jeszcze raz spróbuje podbić napięcie na aku na około 13V moze to wina niskiego napięcia?? Po podpeciu samych klem masz spadek na aku o 1,2v? Bez zapiętej stacyjki? Jeśli tak to jakiś nadprogramowy odbiornik energii większy masz.
  10. zależy czy w korkach warszawskich czy nie. u mnie potrafi być spalanie 14litrów, a potrafi być i ponad 20 na dojazdach do pracy...
  11. Adaptację i jedna i druga przechodzą wzorowo Najchętniej wstawiłbym auto do kogoś i "niech się bawi" z tym, że to upierdliwy problem. Jednego dnia jest, drugiego nie ma:/
  12. Przepustnica już wymieniona, dalej to samo (a w zasadzie 1 błąd więcej) / jest jakaś możliwość sprawdzenia przepustnicy miernikiem? Wymiana na 100% sprawną = podmianka przepustnicy z drugim autem -> nie wiem czy znajdzie się chętny
  13. Logi dynamiczne robione na początku (pół roku temu), nic z nich nie wynikało, jednak jeżeli potrzebne - wrzucę dzisiaj, prośba tylko o info jakie kanały logować lub jakie dane są potrzebne. Objawy? Spalanie po byku (bo i nieraz wpadnie 561 od gazu), falujące obroty (bardzo wkurzające w automacie bo potrafi zgasnąć), ograniczenie doładowania do 0,3-0,4 bara. Ogólnie jazda mało komfortowa się robi bo nigdy nie wiadomo kiedy zabraknie mocy przy wyprzedzaniu :/ ---------- Post dopisany at 22:10 ---------- Poprzedni post napisany at 11:45 ---------- upup - jakieś pomysły??
  14. może i ja się zjawię (pierwszy raz ) mam nadzieję, że z A6 w gazie mnie nie wygonicie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...