Skocz do zawartości

Czaro_22

Pasjonat
  • Postów

    115
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Czaro_22

Informacje

  • Imię
    Czarek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Czaro_22

0

Reputacja

  1. I tak skręcałem a było niedaleko wiec skorzystałem z wolnego bus pasa
  2. To chyba mnie spotkałeś, pozdro
  3. Dzisiaj około 17:30 srebrne A4 B6 ? widziane w osiedlu na ul.Leszno 22. Pozdro dla kierownika
  4. Czaro_22

    Awaria

    U mnie kupno silnika + robocizna zamknęła się w niecałym 1000 zł, silnik 650 zł + KW (około 150 zł) i 200 zł wziął mechanik za przekładkę W większości przypadków tych silników nie opłaca się naprawiać jak strzeli coś konkretnie bo koszt naprawy przewyższa koszty nowego(używanego) silnika.
  5. Po wielu nieudanych próbach diagnozy i dochodzenia co tak stuka, udało się dojść w końcu co to było i problem dopiero teraz został naprawiony, okazało się że winny był luźny wahacz (banan) jakimś cudem się odkręcił i podczas ruszania i hamowania się ruszał, luz był na tyle mały ze szarpiąc za wahacz ręką czy podważając łomem nic nie dało się wyczuć, ale na tyle duży ze walił przy hamowaniu/ruszaniu, spędziłem na stacji diagnostycznej z diagnostą 40 min na dochodzeniu skąd ten stukot dochodzi A magiel jak to magiel ma swój luz i też delikatnie puka ale to lewo prawo i póki co tego nie ruszam bo nie jest to uciążliwe.
  6. O dzięki za info o tym nie pomyślałem Sory że dopiero teraz, ale okazało się że maglownica ma tak duży luz ze wali podczas ruszania i hamowania. Wiec sprawa zamknięta
  7. Cześć może ktoś was spotkał się z takim czymś i będzie wiedział na co patrzeć.... Do rzeczy, podczas gwałtownego ruszenia lub gwałtownego hamowania słychać pojedyncze głuche stuknięcie po prawej przedniej stronie, całe przednie zawieszenie jest nowe, wahacze, końcówki drążka, przeguby, jedyne co nie było ruszane to amortyzatory które są w dobry stanie. jedyne co przychodzi mi do głowy to poduszka amortyzatora i pytanie czy to może być to czy szukać przyczyny tego stukania gdzie indziej ?
  8. To nie jest normalne że coś stuka w silniku jak jest zimny, sam mam zalany Mobil 10w40 i nic nie stuka w silnika zaraz po odpaleniu, być może pompa oleju nie domaga i nie daje rady przepompować oleju jak jest gęsty. Warto ją sprawdzić.
  9. Zaparkowane na ul.Spacerowej srebrne A4 B5 Avant WE..... z przyciemnionymi szybami, ramki klubowe. Pozdro dla kierownika
  10. Auto już zdrowe od jakiegoś czasu, silnik wymieniony i sprawuje się b.dobrze.
  11. Pozdro dla kierownika czarnego? A4 B6 OB XXXX klubowe ramki, widzianego w Warszawie na ul.Chocimskiej przed budynkiem Europlexu
  12. Rozkręcali go. Nie dysponuje taką gotówką żeby pakować 1.8T, prócz silnika trzeba by było wymienić skrzynie, sprzęgło, kompa i jeszcze pewnie parę rzeczy.
  13. Mechanik powiedział że nie opłaca się tego robić i lepiej kupić drugi silnik, bo jak by chciał remontować ten silnika to koszt mógł by wynieść około 2 tyś, pod warunkiem że tylko to się stało. A jeśli okazało by się ze pierścienie na tłokach się wysrały i jak by coś jeszcze do tego doszło to było by więcej.
  14. Świece siedzą dobrze tak jak powinny, przewody WN też. Wszystko się wyjaśniło, uszkodzeniu uległ wał korbowy (zrobiło się jajo) i do tego panewki, coś tam z korbowodem się też stało. Temat można zamknąć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...