Skocz do zawartości

wrobel1980

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wrobel1980

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Łódż

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ARG
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia wrobel1980

0

Reputacja

  1. Witam. Ostatnio zauważyłem że po nocnym postoju zaraz po odpaleniu klepią mi zawory trwa to ok 1min jak przejade ok 400m cisza jak sie silnik nagrzeje do 90 stopni moge go wkręcac na 4500 tys obrotów i tez nic nie słychać.Zdażaja się dni że nic się nie dzieje cisza od samego odpalenia.Smok zapchany,panewki?
  2. lozyska w kole mozesz latwo zdiagnozowac podnoszac przod auta z dwoch stron i na odpalonym silniku wlaczyc jedynke i wysiasc z auta sprawdzajac czy nie halasuja lozyska ja tak zawsze sprawdzalem jak nie bylem pewny czy sa ok
  3. wrobel1980

    Rozrzad- koszt

    ja zapłaciłem 950zeta za kompletny rozrząd z wymiana paska,pompy,rolki + wymiana wszystkich filtrów,oleju,płynu chłodzącego i hamulcowego
  4. a nie włączyłeś wycieraczek mając przymarznięte wycieraczki do szyby?być może silnik się spalił na pierwszym biegu,ma dwa zwoje jeden jest do pierwszych dwóch trybów pracy a drugi do najszybszego trybu i pewnie ten pierwszy jest spalony
  5. nie wiem jak jest w audi ale w moim wczesniejszym aucie vw polo to mialem takie same objawy jak wy ale to byla wina sprzegla po wymianie na nowe biegi wchodzily delikatnie bez zadnych problemow i tak samo przy redukcji.z tego co sie orientuje to przy padnientym synchronizatorze skrzynia by zgrzytala kumpel tak mial w golfie
  6. chyba sie nic nie powinno stac ale ja bym zalozyl 3 elektrodowe:grin:
  7. ja zawsze we wczesniejszych autach mialem 3 elektrodowe,jak takie masz to na takie same wymien roznica w cenie niewielka
  8. wrobel1980

    Problem z odpaleniem

    wtryski sprawdzane na vagu i kazdy ma takie same parametry,kolega ktory mi to sprawdzal mowil ze ksiazkowe.mam pytanie czy przed pompa paliwa jest jakis zaworek zwrotny ktory blokuje by paliwo nie splywalo do zbiornika?wyglada mi na to ze jak auto postoi z 3 dni to wtedy jest problem a jak dzien w dzien nim smigam to odpala od strzala i nie ma z nim zadnych problemow.
  9. wrobel1980

    Problem z odpaleniem

    vagiem dzis sprawdzalem bledow brak,gaz mialem przegladany z 200km temu bo mialem przeglad gwarancyjny.
  10. wrobel1980

    Problem z odpaleniem

    paliwo jest ok polowy zbiornika :-)
  11. wrobel1980

    Problem z odpaleniem

    Dzisiaj rano Audi nie chcialo odpalic,rozrusznik krecil ale zero efektu,po powrocie z roboty sprawdzilem iskre i jest,pompa paliwowa dziala chyba bo ja slychac.po dluzszym kreceniu w koncu zapalila ale bardzo ciezko.czy to moze byc efekt uszkodzonej pompy paliwa gdy daje za male cisnienie?
  12. jak przy takich temperaturach przelacza ci sie po chwili na gaz to jest to wina instalacji.ja mam sekwencje BRC i teraz przelacza mi sie po jakis 3-4km na gaz.obstawian ze za niska masz ustawiona temperature na przelaczanie na gaz.z tego co sie orientuje u mnie w instrukcji gazu jest napisane ze po ok 10tys powinno sie wymienic swiece
  13. wrobel1980

    Ile pali Wam gazu?

    Witam.1.6 Adp sekwencja BRC 10.5l po miescie
  14. wrobel1980

    wibracje nadwozia

    poduchy z boku wygladaja ok nie maja zadnych wyciekow a pewnie sa olejowe wiec jak by ktoras siadla to by byl jakis slad,ta podpora z przodu co wchodzi w pas przedni troszke ma luz ale niewielki jak na recznym sprawdzalem to silnik sie podnosi moze z 2cm do gory wiec chyba jest tez ok.kumpel mi sprawdzal wtryski to na vagu wyglada ok wszystkie maja prawidlowe parametry
×
×
  • Dodaj nową pozycję...