danisz_ Opublikowano 10 Lipca 2007 Opublikowano 10 Lipca 2007 Ostatnimi czasy pękł mi pasek alternatora. Zaglądam pod maskę a tam pasek pocięty na wstążki. Okazało się, że padła rolka-sprzęgło alternatora (kto by przypuszczał, że takie coś jest?), natomiast wydawało mi się, że winna jest rolka napinająca, gdyż patrząc na pasek z góry nie przechodzi on prostoliniowo tylko jest odchylony do przodu z rolką. I tu moje pytanie do władców AFNów, AVG, 1Zetów ITP - jak to wygląda u Was? Czy rolka napinająca patrząc na nią z góry jest odchylona w stronę zderzaka? Mechanik mnie zapewniał, że tak ma być i że to zwykła sprawa, gdyż ta rolka odchyla się na sprężynie. A może przez to, rolka napinająca spowodowała padnięcie tej drugiej? Jak to jest?
AntekP Opublikowano 10 Lipca 2007 Opublikowano 10 Lipca 2007 No pewnie!!!!!!!!!!!!!! Mechanikowi nie chce się rozbierać całego przodu. Nie powinna być przechylona do przodu. Powinna pracować równiutko z pozostałymi rolkami. Dopiero co to przerabiałem u mojej AHU 1.9 TDI i przypuszczam że to lenistwo mechaniika. mnie to kosztowało 320 zeta za rolke plus koszta roboty. Dużo przygotowań, a mało roboty. Pozdrawiam i polecam wymienić napinacz, bo pasek po jakiś 2 tyś. lub mniej może pęknąć. :> :> :>
danisz_ Opublikowano 11 Lipca 2007 Autor Opublikowano 11 Lipca 2007 no i jestem po wymianie napinacza. Wszystko kręci się równo jak przy linijce. Wszystko ok, tylko jestem sumując chudszy o siedem stówek. Ot taka usterka przy niedzieli.
AntekP Opublikowano 14 Lipca 2007 Opublikowano 14 Lipca 2007 Miło że masz sprawne. Ja tez trochę popłynąłem na tym. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się