Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] 65535 prosimy o podpowiedź od czego zacząć..?


Motor

Rekomendowane odpowiedzi

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 028 906 021 GN

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1437

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06335

1 Fault Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

37-00 - Faulty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kod ten mówi o uszkodzeniu w oprogramowaniu pamięci,więc trzeba naprawić soft.... :wink4:

moze ktos nieudolnie grzebał w sterowniku ... :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd pojawił się podczas normalnej exploatacji nikt nie grzebał w sterowniku. :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd pojawił się podczas normalnej exploatacji nikt nie grzebał w sterowniku. :confused4:

moze wczesniej grzebał .... przed zakupem auta ... :rolleyes:

a moze rzeczywiscie nastapiło uszkodzenie sterownika ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla eksperymentu proponuję wyciągnij kompa i sprawdź czy nie ma w nim oleju silnikowego

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,1992.0.html

miałem ten sam błąd u siebie w poprzedniej :audi:

okazało sie że kiedyś walnęło turbulum i oliwa poszła w układ IC w wyniku czego przewód podcisnieniowy idący do kompa do czujnika ciśnienia atmosferycznego zassał oliwy w czego dalszym następstwie owa oliwa uszkodziła gumową membramę regulującą ciśnienie w obudowie kompa znajdującą sie na tyle obudowy (taki mały zaworek)

po wymianie obudowy z jakiegokolwiek innego kompa ze "szrotu" rozwiązało problem owego błędu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla eksperymentu proponuję wyciągnij kompa i sprawdź czy nie ma w nim oleju silnikowego

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,1992.0.html

miałem ten sam błąd u siebie w poprzedniej :audi:

okazało sie że kiedyś walnęło turbulum i oliwa poszła w układ IC w wyniku czego przewód podcisnieniowy idący do kompa do czujnika ciśnienia atmosferycznego zassał oliwy w czego dalszym następstwie owa oliwa uszkodziła gumową membramę regulującą ciśnienie w obudowie kompa znajdującą sie na tyle obudowy (taki mały zaworek)

po wymianie obudowy z jakiegokolwiek innego kompa ze "szrotu" rozwiązało problem owego błędu

włąsnie nie mogłem skojarzyc kto kiedys mial ten sam bład ...

dzieki zdeniu... :th:

a wracjac do tematu to podaje kolejnych kilka powodów wystepowania tego błedu :

-w starych jednostkah dwuplytowych (np.1Z ) dosyc czesto wystepowal ... jakies problemy czujnika doladowania ....

-w nowszych moze byc np spowodowany zwyklym przeladowaniem turbiny [chyba masz problemy ze sterowaniem turbulum]

-czasami spowodowane niedomganiami czujnika cisnienia atmosferynzego

-a nawet w przypadku problemow z komunikacja miedzy Vagiem a sterownikiem ....

-podobno tez jakies sterowniki Airbagow powodowaly ten blad jakas wadliwa partia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a pamiętacie że ostatnio angela miała problem właśnie z pomiarem ciśnienia atmosterycznego w 010?

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,13160.0.html

więc to może być trafna diagnoza :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...