[B6 AKE] Zgasł i nie chce odpalić
0

    8 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Czesc, pisze w imieniu kumpla ktory mial dzis nie mila przygode.

    Audiczka mu w czasie jazdy zgasla i juz nie chce odpalic.

    W momencie kiedy wlaczy sie zaplon miga kontrolka od swiec, silnik kreci ale nie odpala tak na wyczucie jak by nie dostawal paliwa.

    Zostal zvagowany pod władysławowem w polu :)

    oto wynik :

    VAG-COM Version: Release 311.2-N

    Control Module Part Number: 8E0 907 401 D

    Component and/or Version: 2.5L V6 TDI G000SG 0014

    Software Coding: 02015

    Work Shop Code: WSC 63351

    Additional Info: 00006059 130 106LC150_1.V79634964289

    Additional Info: 00006059 130 106LC150_1.V79634964289

    5 Faults Found:

    00542 - Needle lift Sensor (G80)

    30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

    01318 - Control Module for Injection Pump (J399)

    16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent

    17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

    P1570 - 35-10 - - - Intermittent

    01375 - Valves for Engine Mounting: Stage 1

    38-10 - Output won't Switch or Short to B+ - Intermittent

    01268 - Quantity Adjuster (N146)

    37-00 - Faulty

    z czego 'nowym' bledem jest ten podgobiony, ostatni.

    z reszta jezdzil juz prawie rok ... nie kwapil sie do warsztatu aby posprawdzac

    aktualnie autko juz na warsztacie ale dopiero w poniedzialek sie nim zajma

    tak, ze prosze o wstepne porady

    dzienks

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    kilka dni temu miałem podobny przypadek auto zgasło mi nie chciało odpalić, myslałem ze poszła pompa okazało sie ze wskazik paliwa sie zawiesił ,na liczniku miąłem 1/4 baku ale po prostu paliwa brakło , zapowietrzony był dosc mocno ale wkońcu po zalaniu pompy i filtru ropą auto odpaliło :>

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gość radekk2000

    Mi tak kiedyś zgasł AKE,po włączeniu zapłonu też mrugała kontrolka od świec.Diagnoza u mnie-pompa do regeneracji(3.000zł)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ten Quantity Adjuster to czujnik położenia koła zamachowego. Na kole jest wieniec, z którego sensor zczytuje jego prędkość obrotową. Czujnik wkręcony jest w obudowe koła zamachowego. Jak zdechnie to nie odpalisz autka. Taki błąd wyskakuje też jak przydzwonisz w coś miską olejową i rozwalając ją wygniesz ząbek na wieńcu koła zamachowego. Wówczas mimo, że czujnik jest OK to nima z czego zliczać. Trzeba zlokalizować zgięty ząbek, lub ząbki i je naprostować.

    Pozdro

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ten Quantity Adjuster to czujnik położenia koła zamachowego. Na kole jest wieniec, z którego sensor zczytuje jego prędkość obrotową. Czujnik wkręcony jest w obudowe koła zamachowego. Jak zdechnie to nie odpalisz autka. Taki błąd wyskakuje też jak przydzwonisz w coś miską olejową i rozwalając ją wygniesz ząbek na wieńcu koła zamachowego. Wówczas mimo, że czujnik jest OK to nima z czego zliczać. Trzeba zlokalizować zgięty ząbek, lub ząbki i je naprostować.

    Pozdro

    kolego, z tłumaczenia angielskiego dosłownie ''Quantity Adjuster'' -regulator ilości, wiec pewnie nastawnik dawki paliwa w pompie???[br]Dopisany: 13 Czerwiec 2010, 10:05_________________________________________________00542 - Needle lift Sensor (G80) - czujnik podniesienia iglicy- otworzony za mało - sporadyczny-przerywany

    01318 - Control Module for Injection Pump (J399)

    16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent - moduł kontrolujacy pompe wtryskowa, sygnał poza specyfikacjami (sporadyczny)

    17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

    P1570 - 35-10 - - - Intermittent - start silnka zablokowany przez immobilajzer, sporadyczny

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    to są opisy z 1.9 TDI w 2.5tdi jest troszke inaczej dam potem rysunki nie popatrzyłem wczesniej ze chodzi o 2.5 tdi :wink4:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Miałem kiedyś identyczny przypadek z takim samym błędem wykazanym przez VAG. Co prawda nie było to Audi, a Skoda Fabia z silnikiem 1.9 TDI ale objaw identyczny.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy