papug 0 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 mam dziure w feldze mikro dziure wsumie ale jednak powietrze ucieka czym by ja zalatac spawac felge czy moze jest jakis preparat czy klej czy cos co by to fajnie zatkalo i bylo przezroczyste by nie bylo tego widac >? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leman 0 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 kolego dobrze się czujesz ?? chcesz klejem zapaprać pęknięcie w feldze ?? do prędkości 15 km/h na godzinę powinno wystarczyć :kox:......... jedz niech ci pospawają felge i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Możesz to zrobić jakimś spoiwem elastycznym typu sylikon montażowy, klej montażowy, biteks. Można zalutować lub zaspawać kazda metoda dobra pod warunkiem, że wykonasz naprawę od strony opony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałK 0 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Kolega Leman dobrze Ci podpowiada . Tylko spawanie TIG. Często mam takich ancymonów co zalepiają jakimiś klejami czy biteksami. Jak mają szczęście trochę pojeżdżą ale i tak po krótkim czasie znowu przepuszcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Kolega Leman dobrze Ci podpowiada . Tylko spawanie TIG. Często mam takich ancymonów co zalepiają jakimiś klejami czy biteksami. Jak mają szczęście trochę pojeżdżą ale i tak po krótkim czasie znowu przepuszcza. Ja oddawałem felgi do poszerzenia na 9,5 cala i całość uszczelniona silikonem szklarskim i śmiga aż miło na youngtimer.pl dużó osób na czymś takim śmiga i zero problemów z raz w sezonie trzeba troszkę dopompować a tak to spoko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałK 0 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Kolega Leman dobrze Ci podpowiada . Tylko spawanie TIG. Często mam takich ancymonów co zalepiają jakimiś klejami czy biteksami. Jak mają szczęście trochę pojeżdżą ale i tak po krótkim czasie znowu przepuszcza. Ja oddawałem felgi do poszerzenia na 9,5 cala i całość uszczelniona silikonem szklarskim i śmiga aż miło na youngtimer.pl dużó osób na czymś takim śmiga i zero problemów z raz w sezonie trzeba troszkę dopompować a tak to spoko. Pierwsze słyszę żeby felgi silikonem uszczelniać To jak Ci kolego te felgi poszerzali?? Spawane było migomatem, że musieli uszczelniać ?? Jak się spawa TIG ac/dc to nie trzeba uszczelniać bo to taka technologia spawania, że alu zalewa się szczelnie. Pytam z ciekawości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzis 0 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Zależy gdzie ta dziura uważam że klejem do metalu (nadającym się do aluminium) da radę i trzyma nie gorzej niż spaw. Tylko gorzej dostać taki klej bo to raczej typ specjalistycznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Kolega Leman dobrze Ci podpowiada . Tylko spawanie TIG. Często mam takich ancymonów co zalepiają jakimiś klejami czy biteksami. Jak mają szczęście trochę pojeżdżą ale i tak po krótkim czasie znowu przepuszcza. Ja oddawałem felgi do poszerzenia na 9,5 cala i całość uszczelniona silikonem szklarskim i śmiga aż miło na youngtimer.pl dużó osób na czymś takim śmiga i zero problemów z raz w sezonie trzeba troszkę dopompować a tak to spoko. Pierwsze słyszę żeby felgi silikonem uszczelniać To jak Ci kolego te felgi poszerzali?? Spawane było migomatem, że musieli uszczelniać ?? Jak się spawa TIG ac/dc to nie trzeba uszczelniać bo to taka technologia spawania, że alu zalewa się szczelnie. Pytam z ciekawości. Są to felgi stalowe oplowski koniczyny z 72 roku poszerzone poprzez wstawienie w środek obręczy kawałka blachy. Sapawane chyba TIG ale do końca nie wiem bo nie byłem przy tym i to jest tajemnica gościa. W rozmowie wyznał tylko, że spawa naogół w osłonie argonu. Zaspawał felgę i uszczelnił na wszelki sylikonem i jest Gość poszerza głównie felgi do sportu i wielu zawodnków korzysta z jego usług. Jeden z forumowiczy stworzył nawet galerię rozwalonych felg w wypadkach lub podczas driftu i w żadnej nie pękły spawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałK 0 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Mimo wszystko dziwi mnie, że "fachowcy" spawają felgi alu czy stal i muszą te swoje spawy uszczelniać. Po TIG nie trzeba uszczelniać bo spaw zalewa się szczelnie, przynajmniej u mnie w zakładzie. Argonem spawa się Alu lub stale. Równie dobrze można spawać stal dwutlenkiem węgla jest tańszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Mimo wszystko dziwi mnie, że "fachowcy" spawają felgi alu czy stal i muszą te swoje spawy uszczelniać. Po TIG nie trzeba uszczelniać bo spaw zalewa się szczelnie, przynajmniej u mnie w zakładzie. Argonem spawa się Alu lub stale. Równie dobrze można spawać stal dwutlenkiem węgla jest tańszy. Sprawy zawsze wyglądaja super i sam wątpie w to, że mogło by cokolwiek sie przez nie przedostać. Być moze gostek tak mnie zmył tą odpowiedzią, że to uszczelnienie silikonowe bo bardzo chciałem poznac technologię, którą to robi a on jeszcze mocniej jej bronił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papug 0 Opublikowano 2 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 dzieki wszystkim za opinie pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bopss 0 Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Moim zdaniem jeżeli dziura nie jest wielka,można spróbować klejem do metalu,natomiast jeżeli uszkodzenie jest zbyt duże to wg mnie felga nadaje się do wymiany,nie ma sensu spawać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się