zaba84 1 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Witam, zakupiłem dziś springi uzywane na przód do a4, niby maja obnizyć auto o 50mm ale szukalem ich specyfikacji po nr i nie moge nic znalezć nic w google. Springi sa czarne o nr H&R V/A 31002 VA (F) moze ktos cos wie na ten temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 A na stronie producenta szukałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba84 1 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 szukalem ogolnie w google po tych nr i niby obnizaja 50-60mm ale zalozylem je dzis i stoi tak samo jak na tych co mialem -35. [br]Dopisany: 08 Sierpień 2010, 15:05_________________________________________________A i i jest roznica w ich zalozeniu, bo poprzednie springi mialem zalozone progresja u dolu i tak samo zalozylem te ale mam napisy do gory nogami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Jakie masz amory? Standardowe czy jakieś inne? Może zawiesił ci się już na odbojach stąd nie chce iść niżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba84 1 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Jakie masz amory? Standardowe czy jakieś inne? Może zawiesił ci się już na odbojach stąd nie chce iść niżej. Amorki mam seryjne.... wydaje mi sie ze nie zawisl na odbojach bo jak naciskam na auto to normalnie pracuje a takto by sie nawet nie ugiol... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Na odbojnikach ugiąłby się też, tyle że nie znacznie. A porównywałeś obecne sprinki z tymi starymi jeśli chodzi o długość? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba84 1 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Na odbojnikach ugiąłby się też, tyle że nie znacznie. A porównywałeś obecne sprinki z tymi starymi jeśli chodzi o długość? Tak te nowe sa krótsze o jakies 4cm, sa tez grubsze i maja tyle samo zwoi ...[br]Dopisany: 08 Sierpień 2010, 16:50_________________________________________________jeszcze szperalem na necie i niby po nr to one sa to wersji 142kw czy jakos tak ale nie jestem pewny bo to nie po polsku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Czyli mogą być pod jakąś Vke które są znacznie cięższe. Stąd może auto nie poszło w dół o tyle ile powinno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba84 1 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 ;( ;( ;( a moze wyciagnac te podkladki co sa pod sprezyna na kielichu amorka..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 ;( ;( ;( a moze wyciagnac te podkladki co sa pod sprezyna na kielichu amorka..? Raczej zły pomysł. W zasadzie nic ci to nie da, a sprężyna nie będzie miała swojego "gniazda" co może prowadzić na przykład do "strzelania" sprężyny podczas skręcania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba84 1 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 czyli jestem dalej w czarnej d.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 No niestety, tak bywa :-/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba84 1 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 oki znalazlem cos takiego o tych springach ale o co biega to nie wiem.. CUP-KIT SPORT SUSPENSIONS 31002-1 Audi A4 Lim, type B5, 2WD, up to Bj. 01/99 front axle60, rear axle40, 31002VA1, 31002HA1, year: from 11/94 - 01/99 | Notes: 12 22 32 Download approvaln 31002-2 Audi A4 Avant, type B5, 2WD, up to Bj. 01/99 front axle60, rear axle40, 31002VA1, 31002HA2, year: from 11/94 - 01/99 | Notes: 12 22 32 Download approvaln 31002-3 Audi A4 Lim, type B5, 2WD, from Bj. 02/99 front axle60, rear axle40, 31002VA1, 31002HA1, year: from 02/99 | Notes: 12 22 32 Download approvaln 31002-4 Audi A4 Avant, type B5, 2WD, from Bj. 02/99 front axle60, rear axle40, 31002VA1, 31002HA2, year: from 02/99 | Notes: 12 22 32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xadamx 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Witam, zakupiłem dziś springi uzywane na przód do a4, niby maja obnizyć auto o 50mm ale szukalem ich specyfikacji po nr i nie moge nic znalezć nic w google. Springi sa czarne o nr H&R V/A 31002 VA (F) moze ktos cos wie na ten temat? Witam, zakupiłem dziś springi uzywane na przód do a4, niby maja obnizyć auto o 50mm ale szukalem ich specyfikacji po nr i nie moge nic znalezć nic w google. Springi sa czarne o nr H&R V/A 31002 VA (F) moze ktos cos wie na ten temat? Ja mam w moim właśnie takie same sprężyny jak ty i obniżają faktycznie samochód około 5 - 6 cm.Mam do tego też amorki z h&r bo zwykłe już do takiego obniżenia się nie nadają,bo szybko padną a po drugie koło mam blisko nadkola i przy skręcie jakby się trafiła jakaś mulda na drodze to na bank koło pogiełoby błotnik...także nie wiem co jest u Ciebie,aha no i ja mam założone tak aby napis nie był do góry nogami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Jakie masz amory? Standardowe czy jakieś inne? Może zawiesił ci się już na odbojach stąd nie chce iść niżej. Amorki mam seryjne.... wydaje mi sie ze nie zawisl na odbojach bo jak naciskam na auto to normalnie pracuje a takto by sie nawet nie ugiol... I do seryjnych amorków dajesz sprężyny -50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się