Skocz do zawartości

slawek16-1988

Pasjonat
  • Postów

    126
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O slawek16-1988

Informacje

  • Imię
    Sławek
  • Miasto
    Budzów

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia slawek16-1988

4

Reputacja

  1. Dziękuje za podpowiedź, zaworki już zamówione. Odmę już kiedyś wymieniałem:)
  2. Witam, dziś kilka razy porządnie dałem w palnik i w trakcie jazdy utrata mocy (jazda bez turbo). Zacznę od wywiany zaworu 06H145710D . A może ktoś przerabiał temat w 2.0 Tfsi i naprowadzi mnie szybciej?
  3. Tego ci nie powiem bo nie wiem a nie chciał bym wprowadzać w błąd. U mnie jest tak samo, błędów nie wywala dlatego nie wnikam zbytnio:)
  4. Witam, przymierzam się do zmiany tyłu na piliftowy w sedanie, klapę męczy korozja zderzak pod marketem załatwiony lampy żarówkowe dlatego moment idealny na zmiankę. Zapadła też decyzja że jeszcze autem pojeżdżę i póki co niesprzedaję:) Wiem co do wymiany ten temat mam ogarnięty, nurtują mnie tylko tylne lampy od polifta w ledzie czy mój komfort 8K0 907 064 A ogarnie to??? Przód Bixenon mam dołożony, nawet spryskiwacze obsługuje, pomoże ktoś?:)
  5. Termostat wymieniony i z temperaturą wszystko wróciło do normy. Z wymianą tragedii niema ale troszkę osprzętu trzeba wywalić i bez lustereczka nie obeszło się:) Przy okazji u fachowca sprawdziłem na maszynie alternator czy wszystko w nim ok i założony cały nowy napęd pasowy.
  6. Witam, zrobiło się troszkę zimniej a wskazówka temperatury silnika zatrzymuje się na ok 80stopniach. Zakupiłem już nowy termostat lecz z tego co patrzyłem to jest od w dosyć nieciekawym miejscu, przerabiał już ktoś może jego wymianę????
  7. Witam, od kilku dni nachodzi mnie usterka zapalającego się EPC i przekreślonego kluczyka. Auto po tym już nie odpala zero reakcji na wciskanie kluczyka dopiero po skasowaniu błędu bądź odłączeniu klemy zapali dzieje się to ogólnie nieregularnie, dwa błędy wywala odnośnie tej usterki, clutch position sensor g476 , starter interlock signal. Mam tez problem z tempomatem którego nie idzie włączyć i błąd nie do skasowania Please Check Fault Codes in Control Module for Electrical Parking Brake tu bym stawiał na moduł w bagażniku lecz jedno z drugim niema chyba nic wspólnego bo z tym z rok już jeżdżę. Od czego zacząć, bo nie mam punktu zaczepiania:)
  8. Zdemontuj pasek napędzający alternator i odpal, to raczej z napędu pasowego
  9. Cylinder 4 zaczął palić, przy plusowej klemie niebyła wogóle przykręcona listwa gdzie są bezpieczniki i wszystkie przewody. Po przykręceniu listwy odrazu auto zagadało lecz jeszcze wywala mi błąd 01252 - fuel injector for cylinder 4 (n33). Nim doszedłem z ta listwą cały czas wywalało po wykasowaniu teraz tylko po przejechaniu kilku km. Wtrysk przekładałem, jest na pewno dobry, układ zapłonowy nowy. Może ma ktoś jakieś wskazówki? Może ten błąd po prostu jest od instalacji gazowej?
  10. Nie mamy w niej cewko fajek:) Jest cewka z modułem do niej podłączasz przewody:)
  11. Witam, dopiero doszło do zakupu Audiczki. Podłączyłem kompa i oto taki błąd się ukazał 01252 - fuel injector for cylinder 4 (n33) Zacznę chyba od wymiany świec i przewodów tym bardziej że auto ma instalacje gazową kable stare wizualnie już odstraszają Na co jeszcze zwrócić uwagę????
  12. Dokładnie nie wiem ale na 99% i na benzynie i na gazie nie pali baniak.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...