Skocz do zawartości

DamnUsir

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DamnUsir

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Lubin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

164 wyświetleń profilu

Osiągnięcia DamnUsir

0

Reputacja

  1. Dzięki za info. Na weekend będę miał trochę czasu to podziałam.
  2. Autko posiadam już 2 lata i nawet się przyzwyczaiłem, ale chodzi głównie o moja dziewoję. Niedawno zdała prawko i trochę ją nosi po drodze dlatego się pytam czy można jakoś to ewentualnie wyregulować. A i na pewno będzie bezpieczniej jak będę chciał szybciej jechać.
  3. Kierownica zawsze chodzi lekko na postoju i jak jeżdżę wolno. Przy niższych prędkościach ze wspomaganiem nie ma problemu tylko przy wyższych robi się zbyt czułe na ruchy kierownicy. Z pompą wszystko w porządku, nic nie cieknie ani nie hałasuje.
  4. Witam, problem polega na tym, że im szybciej jadę to wspomaganie robi się coraz bardziej czułe. Przy prędkościach ponad 100km/h dosłownie muszę przestawiać kierownicę o milimetry, żeby jechać prosto. Przedtem miałem Golfa IV w tym samym silniku i wspomaganie robiło się mniej precyzyjne im szybciej się jechało i nie było problemów z utrzymaniem toru jazdy nawet przy 140km/h. Olej we wspomaganiu wymieniałem w zeszłym roku, na przeglądzie zbieżność była ok, na drążkach i wahaczach zero luzu. Dlatego pytanie do Was czy ktoś już się spotkał z takim problem i czy da radę coś z tym zrobić? A może jest to całkiem normalne i nie powinienem się tym przejmować? Pierwszy post, więc proszę o wyrozumiałość.
  5. Witam, problem polega na tym, że im szybciej jadę to wspomaganie robi się coraz bardziej czułe. Przy prędkościach ponad 100km/h dosłownie muszę przestawiać kierownicę o milimetry, żeby jechać prosto. Przedtem miałem Golfa IV w tym samym silniku i wspomaganie robiło się mniej precyzyjne im szybciej się jechało i nie było problemów z utrzymaniem toru jazdy nawet przy 140km/h. Olej we wspomaganiu wymieniałem w zeszłym roku, na przeglądzie zbieżność była ok, na drążkach i wahaczach zero luzu. Dlatego pytanie do Was czy ktoś już się spotkał z takim problem i czy da radę coś z tym zrobić? A może jest to całkiem normalne i nie powinienem się tym przejmować? Pierwszy post, więc proszę o wyrozumiałość.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...