
Nowak92
Pasjonat-
Postów
30 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Nowak92

-
Najprawdopodobniej turbina już się kończy.
-
A jakie jest prawidłowe ciśnienie oleju dla silnika 1.9 TDI 110KM?
-
Gdzie dokładnie szukać tego podciśnienia? ale gdyby coś było nie szczelne to by na mocy stracił a moc jest ta sama, turbo daje cisnienie.
-
Dawkę ustawiałem, komputer nic nie pokazuje. Dawka była za mała więc gościu ustawił mi na prawidłową. Sprawdzałem przewody do turba wszystko ok, wiadomo, że zawszę jakieś ślady oleju w wężach będą. szukam nadal przyczyny...
-
Płynu nie beirze olej zaczynam sprawdzać codziennie rano. Spaliny nie smierdzą mieszaniną ON z olejem silnikowym. jak trzymam go na obrotach ok 3 tyś obrotów to nie kopci jedynie przy rozpędzaniu powyzej 3 tyś nie chce piłować. Czy też może być to filtr paliwa?
-
Turbo mi padło przy sporych obrotach, rozpołowiła się...;( nic komputer nie pokazuje jedynie co pokazało to małą dawkę paliwa, ustawił mi gościu prawidłową dawkę a nadal jest to samo. jeżeli turbo padnie to wiem co robić już nie raz miałem z tym styczność Renault espac pokazał mi co mam robić 1.9 DCI:P więc proszę o wasze porady. sam już nie wiem co może być powodem. Różni mechanicy mają różne zdania, a ja nie mam zamiaru pozbywać się mojej audiczki przez błachą rzecz. Wspomóżcie mnie:) Pozdrawiam.
-
Witam, zwracam się do was z prośbą o pomoc a mianowicie sprawa jest tego typu: w aucie została wymieniona turbina do jakiegoś czasu było wszystko dobrze, teraz zaczęła mi kopcić na niebiesko przy odpaleniu zakopci na wolnych obrotach nie kopci, przy ruszaniu zaczyna kopcić i na obrotach . drugi problem jest tego typu iż przy rozgrzanym silniku rozpędzam auto i jak już wrzucę na "Luz" silnik gaśnie i jest trzeba długo krecić żeby odpalił. Proszę o waszą pomoc może już ktoś miał tego typu problemy. Z Góry dziękuję.
-
Reampoland.pl - Ream-Poland czyli ta firma co kolega podał link? Tylko, że ja chce oryginalną nie chce AWX chce AFN. więc mogę tam śmiało posyłać?
-
Tylko gdzie znaleźć dobry zakład i zaufany w moich kręgach?
-
Znalazłem 2 zakłady polecane przez mechaników. W jednym zaimponował gość 2 letnią gwarancją a w drugim zakładzie dokładnym sprawdzeniem starej turbiny co było przyczyną jej rozpołowienia i rok gwarancji. Więc trzeba się zdecydować 700zł kosztuje jakaś normalna turbina a 800 ulepszona + 2 ;lata gwarancji. Nie wiem co to ma znaczyć ulepszona..
-
Wydaję mi się iż najlepszym rozwiązaniem będzie zakup używanej turbiny. Większość mechaników kórych dzisiaj pytałem stwierdziło, że lepsza używka niz regenerowana. Niby dłuzej pociągnie a firma zajmująca się regeneracją pomp daje 2 lata gwarancji, gdy sie odda na gwarancje to zawsze znajdą jakiąś wymówkę. ---------- Post dopisany 28-01-2014 at 15:45 ---------- Poprzedni post napisany 27-01-2014 at 23:14 ---------- Dobra rada z waszej strony, co najlepiej kupić: Turbo używane czy po regeneracji? Proszę o pilną pomoc.
-
Chodozi o finanse których w chwili obecnej nie posiadam i wiem, ze warto lecz cięzko z pln..;(
-
Koszt "Wirusa" 700-1000pln?;p to żeby mieć AWX trzeba mieć w kieszonce jakieś 2300zł?
-
Przedtem jeździłem VW Vento tam nie było zadnego problemu:P teraz Audi. A program to co trzeba ? Zielony jestem więc pytam o wszystkie informacje;) a skoro większa moc to pompa wtryskowa badz wtryski nie muszą podlegać zmianie? to mniej wiecej 1500zł muszę mieć na taką naprawę?
-
To mam rozumieć iż trzeba jeszcze coś dokupywać do interesu z AWX? nie wystarcza samo turbo? W chwili obecnej panuje bezrobocie i chciałbym jakoś w dobrej cenie to zrobić i solidnie. wiec kazdą waszą poradę wysłucham. ile mnie wyniesie taki remont, pytanie do osob które juz miały taki problem albo coś wspólnego z tym tematem.