Skocz do zawartości

bystra

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bystra

Informacje

  • Imię
    Arkadiusz
  • Miasto
    Zabrze

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia bystra

0

Reputacja

  1. Witam Mam taki nietypowy problem, od czasu do czasu, wężyk gumowy, łączący aluminiowy przewód doprowadzający paliwo do pompy paliwa, po obu swoich stronach przepuszcza jednorazowo paliwo. Jest tego paliwa na tyle dużo, że jest on czasami na długości kilku cm. mokry od ropy (również od strony silnika czasami są ślady paliwa). W takim momencie w kabinie od razu czuć ropę, więc wiem, że dzieje się to przeważnie przy niskich obrotach silnika i raczej nie ma związku z jakimś jego większym obciążeniem. Auto ma wirusa już od ponad 4 lat, i blisko 100kkm. Aktualnie licznik zbliża się do 200kkm. Sytuacja taka występuje od początku (zawirusowałem po zakupie, wiec nie wiem czy tak było wcześniej). Ponad 2 lata temu ten wężyk pękł i w serwisie wymienili mi cały komplet - łącznie z tymi aluminiowymi przewodami (o zgrozo - ponad 400 zł). Miesiąc temu sytuacja się powtórzyła - w wężyku zrobiła się dziurka, przez którą "sikała" ropa. Tym razem wymieniono mi tylko sam wężyk. Obecnie jestem pewien, że zaleczono objaw, ale nie przyczynę - wg mnie w tym miejscu jest po prostu zbyt duże ciśnienie, które od czasu do czasu, schodzi przez najbliższy możliwy "zawór bezpieczeństwa" - czyli właśnie mocowanie tego gumowego wężyka. W związku z tym mam pytanie - co reguluje ciśnienie paliwa w tym fragmencie instalacji? Gdzie szukać przyczyny? Będę wdzięczny za wszystkie wasze sugestie i podpowiedzi... Pozdr. Arek PS: Auto to Passat B6, 1.9 TDI, BXE z 2007 roku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...