Skocz do zawartości

Sroczka

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Sroczka

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Stal

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Sroczka

0

Reputacja

  1. Jeszcze jedno pytanie, jak zmienię wszystkie sterowniki i nie będę mógł uzyskać oczekiwanego efektu to czy po zmianie na stare sterowniki nic się nie zablokuje?
  2. Aaha no to o ochronie komponentu wiem tylko nie wiedziałem że to CP. I właśnie o to się rozchodzi żeby wymienić wszystkie moduły z CP to powinno działać bez żadnych blokad.
  3. Kodowanie wszystkiego odpowiednio co oznacza? I co dokładnie oznacza CP?
  4. Czyli po prostu jest niemożliwe żeby przełożyć wszystko tak żeby działało jak we wcześniejszym aucie bez wizyty w aso? To znaczy: Sterownik silnika, moduł gateway, moduł centralnej elektryki i resztę modułów z ochroną komponentów, immobilizer, itd.
  5. Chyba mnie nie rozumiecie.
  6. W wyposażeniu nie jest identyczny bo z komfortu ma dodatkowe oświetlenie na nogi i w drzwiach, skrzynia, ABS, napęd raczej to samo, no i inny moduł centralnej elektryki chyba będzie miał, ponieważ ma zwykłe lampy, a mój ma ledy. Co to jest dokladnie GATEWAY?
  7. No tak ale wydaje mi się, że przekodowanie sterownika silnika potrzebne by było tylko żeby dalej współpracowalo z resztą zakodowanych modułów, ale gdyby zmienić te moduły razem ze sterownikiem silnika tak, żeby to było jak oryginalnie to nie dzialaloby to? No bo co wtedy trzeba by było przekodowac skoro wszystko co ma jakiekolwiek blokady zostałoby zmienione w komplecie, nawet razem z kluczykiem od anglika i działało by jak we wcześniejszym aucie. Nie wiem może to źle rozkminiam, ale biorę to na logikę.
  8. Są, pochodzą z rozbitego legalnie kupionego anglika i chciałem to zrobić jak najtańszym kosztem. Tylko że sterownik silnika z anglika to z silnika CAGA, a ten do którego chce włożyć sterownik i moduły to silnik CAGC, czy silnik po takim zabiegu bedzie odpalał?
  9. A skąd sterownik będzie "wiedział" że został przerzucony do innego auta jak wszystko co miało ochronę komponentu zostanie zmienione? Teraz pytam z czystej ciekawości.
  10. A jakby zmienić wszystkie moduły które posiadają ochronę komponentu żeby sterownik silnika pracował jak wcześniej to silnik zapali? Bo wydaje mi się że jak zmieni się wszystko co mogłoby blokować pracę to teoretycznie powinno działać tak?
  11. Witam mam pytanie odnośnie głównego komputera tego w podszybiu w B8. Chciałem go wymienić, ponieważ mój uległ uszkodzeniu i jeżeli zamienie go z innego silnika to silnik będzie palił? Jeżeli nie to co trzeba zrobić, żeby to wszystko chodziło. Dodam, że mój silnik to CAGC 120km, a komputer chciałbym wziąć z silnika CAGA 143km. Może wydawać się że zadaję głupie pytania ale dla mnie teoretycznie powinno działać, bo podobno te silniki różnią się tylko oprogramowaniem, a wszystko inne jest to samo. Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...