Skocz do zawartości

quattrob6

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O quattrob6

Informacje

  • Imię
    Roman
  • Miasto
    Myślenice

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

266 wyświetleń profilu
  1. A czy to może być że słychać spalanie stukowe ?
  2. Witam ponownie, czyszczenie przepływomierza nie pomogło więc został wymieniony na nowego pierburga, ściągnięta misa olejowa zawalony był mocno smok, wszystko wyczyszczone, zamontowana nowa pompa oleju firmy pierburg, wymieniony napinacz łańcucha spinającego wałki rozrządu febi komplet z łańcuchem i uszczelnieniem. Ciśnienie oleju na zimnym silniku na wolnych obrotach 4 bary, przy 2 tyś. 5 bar, na ciepłym silniku na wolnych obr. 2,6 bar przy 2 tyś. 5 bar, przy 3 tyś. 5,5 bar. Kompresja na zimnym 1 - 10,7 bar, 2 i 3 po 10,3, 4 - 10,5 bar. Na ciepłym 1 - 11,3, 2 - 11,4 bar, 3 i 4 po - 11,2, bar. przy mierzeniu z wpuszczeniem oleju na tłoki ciśnienie podniosło się o około 1 bar. Zostało jeszcze sprawdzenie turbiny. Silnik pracuje ciszej i lepiej, ale nadal wypadają zapłony na 2 cylindrze i słychać dziwne dźwięki zwłaszcza na zimnym silniku, dołączam filmik na którym słychać te stuki i proszę o pomoc w ustaleniu co to morze być.
  3. Witam ponownie, czyszczenie przepływomierza nie pomogło więc został wymieniony na nowego pierburga, ściągnięta misa olejowa zawalony był mocno smok, wszystko wyczyszczone, zamontowana nowa pompa oleju firmy pierburg, wymieniony napinacz łańcucha spinającego wałki rozrządu febi komplet z łańcuchem i uszczelnieniem. Ciśnienie oleju na zimnym silniku na wolnych obrotach 4 bary, przy 2 tyś. 5 bar, na ciepłym silniku na wolnych obr. 2,6 bar przy 2 tyś. 5 bar, przy 3 tyś. 5,5 bar. Kompresja na zimnym 1 - 10,7 bar, 2 i 3 po 10,3, 4 - 10,5 bar. Na ciepłym 1 - 11,3, 2 - 11,4 bar, 3 i 4 po - 11,2, bar. przy mierzeniu z wpuszczeniem oleju na tłoki ciśnienie podniosło się o około 1 bar. Zostało jeszcze sprawdzenie turbiny. Silnik pracuje ciszej i lepiej, ale nadal wypadają zapłony na 2 cylindrze i słychać dziwne dźwięki zwłaszcza na zimnym silniku, dołączam filmik na którym słychać te stuki i proszę o pomoc w ustaleniu co to morze być.
  4. Dzisiaj stracił moc jeszcze bardziej i pracuje tak jak na załączonym filmie. Nie udało mi się dojechać do mechanika na sprawdzenie kompresji. A tak pracuje bez pokrywy klawiatury
  5. Dzięki Łukasz zapłon wypada na ciepłym jutro będę działał dalej
  6. Dzięki kolego przeczyszczę albo wymienię przepływomierz i może kompresja coś wyjaśni przebieg jest 240-tyś, i raczej nie ma przejechane więcej był sprawdzany w serwisie
  7. Co może być przyczyną że zapłony cofa, co to oznacza
  8. Od wymiany rozrządu jest ok. 50-tyś. kompresję zmierzę w poniedziałek a czy z logów coś można wywnioskować o ustawieniu rozrządu ? Zapomniałem dopisać że na zimnym silniku chwilami słychać stuki jakby spalanie stukowe ,albo wieszanie się wtrysku
  9. Witam i proszę o pomoc w moim A4 B7 1,8t wskakują błędy 16683, 16684, 16686 auto robiło się mułowate po sprawdzeniu ciśnieniem z kompresora dolotu wymieniłem pęknięty przewód podciśnienia, zawór dv sprawdzony otwiera się i trzyma podciśnienie, n75 przeczyszczony chociaż był czysty, po tych czynnościach auto lepiej ciągnie ale nie tak jak wcześniej mam go od 1,5 roku, i tak na lpg jak i na pb występuje wypadanie zapłonu na 2 cylindrze, pozamieniałem miejscami wtryski gazu i benzyny, wymieniłem świece ngk, podmieniłem cewki zapłonowe od takiego samego silnika, ale nadal wskakują wyżej wymienione błędy. Wrzucam logi i proszę o analizę. Dynamiczny: Grupy 091, 093, 094: http://vaglogi.pl/log-091_093_094_LtC5olg.html (Benzyna) Grupy 088, 089, 090: http://vaglogi.pl/log-088_089_090_QZ45D.html (Benzyna) Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-020_003_85095ni.html (Benzyna) Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_uK7m9.html (Benzyna) Grupy 011, 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_011_MsbVG5q.html (LPG) Statyczny: Grupy 002, 032, 033: http://vaglogi.pl/log-002_032_033_d6byf5L.html (Benzyna)
  10. Dzięki wielkie za pomoc autko pracuje teraz bardzo dobrze.
  11. Wrzucam wszystkie logi wykonane na nowo. STATYCZNE: Grupa 013, 018, 023: http://vaglog.pl/log_232180.html Grupa 004, 007, 010: http://vaglog.pl/log_232179.html Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_232178.html DYNAMICZNE: Grupa 004, 008, 010: http://vaglog.pl/log_232176.html Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_232174.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_232177.html BASIC SETTINGS: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_232173.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_232172.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_232171.html
  12. Witam ponownie po przerwie spowodowanej pracą, dzięki kolego za podpowiedz miałeś rację jeden z przewodów podciśnienia był przetarty, ale komputer nie pokazał żadnego błędu, po wymianie na nowy wężyk zrobiłem logi BS. Wklejam poniżej i proszę o ocenę. Teraz autko śmiga dużo lepiej ale chyba jeszcze to nie jest tak jak przed awarią. BASIC SETTINGS: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_232145.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_232144.html
  13. Witam. Od pewnego czasu mam problem z moja a4. Auto ma kopa dopiero od około 2500 r/min co widać na załączonych logach. Na niskich obrotach auto muli. Ostatnio wymieniłem filtr powietrza, filtr paliwa i zawór N75. Nie stwierdziłem także nieszczelności na podciśnieniu i w dolocie. Proszę o ocenę logów. STATYCZNE: Grupa 013, 018, 023: http://vaglog.pl/log_231238.html Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_231240.html Grupa 004, 007, 010: http://vaglog.pl/log_231241.html BASIC SETTINGS: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_231239.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_231242.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_231243.html DYNAMICZNE: Grupa 008, 010: http://vaglog.pl/log_231234.html Grupa 000, 001: http://vaglog.pl/log_231235.html Grupa 003, 004: http://vaglog.pl/log_231236.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_231237.html
  14. Ponawiam prośbę o analizę logów.
  15. Rozrząd wymieniony w ASO Audi,od wymiany przejechane 40000 km. Mam pytanie co zrobić jeżeli kąt synchronizacji się rozjeżdza i cz to może być przyczyną tego jak napisałem na wstępie że podczas jazdy szarpie gaśnie motor zdarza się to też na wolnych obrotach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...