Jump to content

MruCzus

Pasjonat
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About MruCzus

Informacje

  • First name
    Czarek
  • Location
    BKL

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kolego , co rozumiesz przez słowo "mina" ? Sprężarki czy ogólnie cały trup?
  2. Dlatego jak już się wyjmuje silnik to trzeba wymienić wszystko to co się kwalifikuje do wymiany . Trzeba być optymistą i mieć nadzieję, że się trafi coś normalnego a jak nie to trudno parę $$ pójdzie i też będzie dobrze
  3. A co w tym trudnego ? Jak możesz wytłumacz;)
  4. To nie tak , że Ja chce 1000ps za 10k heh jeśli mam teraz wydawać 5-10k na 1.8t w osce to chyba lepszym wyborem będzie 2.7bit( jakiś gotowiec ,nie swap do b7) . Faktycznie to myślałem, że "tuning " jest tańszy każdy pisze 2.7bit koszta duże. Co wy rozumiecie przez "duże koszta" ? Sprężarki? Co tam najczęściej trzeba wymienić po kupnie auta taki standard jaki jest ? Sytuacja jest taka , że mieszkam za granica a w Pl jestem raz na jakiś czas i chce mieć coś szybkiego bo przecież takie 1.8t 163ps to szału nie robi. Biorę wszystko na klatę jak trzeba to skłonny jestem robić wszystko bo przecież auto ma być zawsze gotowe do jazdy , gdy wrócę do Pl . A spalanie to wiadomo , że się by chciało 10/100 heh b7 też swoje wciąga, tyle tylko że robię też fajne przebiegi , jakoś zniose te 20/100 . Chyba się napalilem heh https://www.otomoto.pl/oferta/audi-s4-audi-s4-b6-quattro-2-7-bit-agb-ID6zYkSr.html https://www.otomoto.pl/oferta/audi-s4-audi-s4-b6-2-7-bi-turbo-400-km-lpg-ID6zX7dt.html Obecnie stoją 2 takie b6 po swapie. Co wy myślicie? Warto się pchać? Pozdrawiam !;)
  5. Tak zakładać z góry, że się trupa kupi to też słabo, trzeba patrzeć bardziej optymistycznie na to a to ,że kiedyś trzeba będzie coś wymienić to wiadoma sprawa . 3.0tfsi też swoje benzyny wciągnie. kolega pisał " wiesz ile kosztuje serwis ?" Tak nie do końca, jak chcesz to napisz coś na ten temat No nie wiem Panowie , jedno jest pewne ma być mocne auto . 2.7bit piszecie duże koszty 1.8T no też słabo bo oska Saab staro wygląda, nie mój klimat A6c6 3.0tfsi co to jest wgl za silnik ? Też taki drogi jak 2.7? Pozdrawiam
  6. Przeglądając olx spotkałem 2 samochody , czyli malysze ze swapem na 2.7bit. Jedna sztuka 344konie a druga 400 i to wszystko za 35k czyli wiadomo co robić... lepiej będzie sprzedać b7 dołożyć i kupić gotowca . Oczywiście nie trupa , wiadomo że trzeba dobrze przejrzeć i zobaczyć co tam jest grane . W jednym aucie niby robiony przez profesjonalną firmę swap . Dobry pomysł? Oczywiście tak jak kolega wyżej napisał o hamulcach od tego trzeba chyba zaczynać robiąc duże moce , albo i nie . Przecież lepsze hamulce przydają się nie tylko przy dużych mocach ☺ Fajnie słuchać opinii innych ludzi którzy naprawdę coś wiedzą na temat aut
  7. Dzięki za pomysł, ale tylko audi heh
  8. Bartez80 kumplu, to ładnie poszło kasy ale Ty już tam robiłeś pod grubsze moce pewnie , czyli kute korby ,panewki jakieś mocniejsze , tłoki? A to dużo kosztuje sam wiem . A co do Twojego posta DEV , to powiem Ci że chyba raczej przekonany jestem do tego 2.7T . Jednak to zawsze 6cylindrow , 2 turbiny inna moc i ładny dźwięk .. A koszta no cóż, jak trzeba to trzeba . Dzięki Pany za poświęcony czas i za pomoc , byłem bardzo zmieszany jak zakładałem temat , teraz już chyba jestem pewien co chce mieć;)
  9. Widzicie Panowie co kilka głów to nie jedna!! Jak z awaryjnoscia tych 2.7 bit? Seria + Soft myślę, że to by starczyło, zawsze to 6garow i 3 z przodu a nie 163ps ludzi piszą turbiny padną to zapłacisz.. owszem , ale przecież czy to 1.9tdi czy 2.7 to turbina ma prawo paść. Tyle tylko , że x2 w 2.7 ! sam wiem , że jak odpowiednio się dba o turbo to śmiga jak złoto, przychodzi pewien czas , że już się sypie ze starości, albo z głupoty , ale to raczej normalne .Czy te koszta serwisowania takiego auta są az tak duże jak ludzie to piszą? Ciężko coś znaleźć bo posty są z 2008-10-12 roku a przecież mamy 2k18 to i myślę, że ceny też już z 2k18 roku . Ile wgl kosztuje taki kapitalny remont w przybliżeniu bo jak już robić coś dobrze to robić wszystko co się kwalifikuje do wymiany A samochód się odwdzięczy za to bezawaryjnoscia (wiem , że ciężko tak odpowiedzieć, ale tak +/-) . Zamienniki jakieś są do tych silników . O spalanie pytam z ciekawości bo ludzie piszą na różnych forach 17 ,15 no dosłownie tyle opinie co ludzi . Nawet znalazłem posta co chłopak pisał, że w mieście 12 pali . Pozdrawiam i miłego dnia dla Was chłopaki
  10. Dzięki elita za wszystkie informacje;) podsumuje temat , koledzy piszecie w granicach 4-5k idzie coś już zrobić . Pytanie teraz , jeżeli samochód ma służyć jako zabawka, czyli cywilne wozidlo do gaszenia kozakow z BMW co byście woleli mieć 1.8t zmodzone czy 2.7T też dlubniete coś tam . Bo to jednak już jest 6cylindrow 2 sprężarki inna moc , dźwięk i pewnie więcej plusów. Jeżeli mam wydać 4-5k na mody do 1.8T , może warto dołożyć trochę grosza wrzocic 2.7T ? Jak myślicie? Wiem , że strasznie marudny jestem , ale czasu mam mało na decyzję i chce wybrać dobrze . Jak możecie to doradzcie Mi i to chyba ostatnia rzecz o jaką proszę tu
  11. Dalej zmieszany jestem musze chyba usiasc z piwem w reku i pomyslec poważnie co robić. A jeżeli znajdzie się jakas dobra dusza co posiada 2.7bit niech napisze na Pw;) pozdrawiam i dziękuję wam chłopaki;)
  12. 2.0T hmm .. kolega miał to na 1000km litr oleju musiał dolewać może raczej już na 2.7bit , widzę czasami gdzieś na stronach typu allegro a4b6/7 z tym silnikiem .. A mi tak szczerze to auto potrzebne tylko do zabawy . Sory, że tak temat zmienię, ale nie bede śmiecil na forum . Co wy myślicie o silniku 2.7bit czytałem różne opinie zle i dobre. Czy ten silnik nadal jest taki drogi w eksploatacji? Jak te spalanie? Jedni mówią, że 17 inni 13 . Żeby nie było tak , że zamienię "siekierke na kijek " bo szczerze to 1.8T dobrze się sprawuje , ale mocy już za mało .
  13. Droga impreza powiem Ci kolego , dzięki za podzielenie się wiedzą myślę, że na uzywkach raczej coś bym działał, trochę taniej zawsze a jak używane i w dobrym stanie to też polata tak myślę przynajmniej ☺
  14. Droga impreza powiem Ci kolego , dzięki za podzielenie się wiedzą myślę, że na uzywkach raczej coś bym działał, trochę taniej zawsze a jak używane i w dobrym stanie to też polata tak myślę przynajmniej ☺
×
×
  • Create New...