Witam, a ja zakończyłem maraton walki z wibracjami, ogólnie wibracje były powodowane przez kilka podzespołów: amortyzator który na stacji diagnostycznej kilka dni wcześniej wyszedł jako "bdb+" w rzeczywistości był uszkodzony co wyszło u mechanika, tarcza hamulcowa przyhartowana miała bicie, wymiana poduszki pod skrzynia oraz wymiana wahaczy na grube. Kupiłem na allegro wahacze uzywki '14 ori z tulejkami za 600 zł. Mechanik wybil mi starą tuleje na wymiar, podjechałem do tokarza i ztoczył mi tulejki do setnej mm żeby pasowało w zwrotnice. Potem na hunteraz testem drogowym kilka osób mi polecało wulkanizatora na ursynowie i faktycznie, z jednej felgi zdjęli mi 65g (!!!) ciężarków ogólnie ponad 200g mniej na felgach... Rezultat jest taki że nie chce się z samochodu wychodzić
Wstawiam fotke tulejki wybitej ze zwrotnicy:
http://s32.postimg.org/4mz6nunph/20160516_130518.jpg
Różnica sworznia m12 i m14 oraz stożków (sorki za jakość warunki warsztatowe)
http://s32.postimg.org/5e4tjn8ud/20160516_130850.jpg