Skocz do zawartości

zeeen

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zeeen

Osiągnięcia zeeen

2

Reputacja

  1. zeeen

    nie działa start/stop

    256(0x100):64 czujnik ciśnienia i temperatury środka chłodniczego 0100 ---------- Post dopisany at 15:29 ---------- Poprzedni post napisany at 15:15 ---------- jeszcze jeden błąd: 457 sterownik instalacji elektrycznej samochodu
  2. zeeen

    nie działa start/stop

    chym? wydaje mi się że chodzi o czujnik płynu chłodniczego w układzie chłodzenia silnika. To by mi odpowiadało odnośnie podwyższonych obrotów przy rozgrzanym silniku.(950rpm). Co ma klima do problemu? wydaje mi się że nie ma wpływu.
  3. zeeen

    nie działa start/stop

    Teraz pytanie, czy to od klimy czy chodzi o chłodnicę? ---------- Post dopisany at 13:52 ---------- Poprzedni post napisany at 13:50 ---------- Bo już zgupiałem, w Etce nie mogę znaleźć położenia tego czujnika
  4. zeeen

    nie działa start/stop

    No i wywaliło mi błąd. Czujnik ciśnienia i temperatury środka chłodniczego.
  5. zeeen

    nie działa start/stop

    Zastanawiam się odnośnie poduszek pod silnikiem, może ten trop będzie dobry. Koledze proximpuh ktoś w innym wątku doradził sprawdzenie poduch. Sprawdzałem w katalogu to poduszka jest z czujnikiem (kabel i wtyczka). ---------- Post dopisany at 14:56 ---------- Poprzedni post napisany at 14:50 ---------- cooljack , a jak na postoju wyczuwasz jakieś drgania karoserii? Mi też czasem start/stop działa a czasem nie. Ogólnie to mnie irytują te drgania jak wcisnę pedał gazu i obroty opadają to pomiędzy 1200-950 potelepie i obroty zatrzymują się na 950. Czasem jest ok i spadną do 830. Może trop tej poduchy pod silnikiem z tym czujnikiem?
  6. zeeen

    nie działa start/stop

    No to mnie pocieszyłeś, ale nikt na forum nie ma jakiegoś pomysłu na ten temat.
  7. zeeen

    nie działa start/stop

    Przed chwilą podpinałem, bardziej mi chodzi o wyczuwalne wibracje przenoszące się na karoserie. No i te podwyższone obroty jakby zczytywał że silnik zimny ,a tu 90 stopni na blacie. Co do start/stop to masz racje że potrzebny jak.... ---------- Post dopisany at 18:54 ---------- Poprzedni post napisany at 18:50 ---------- Przewaliłem troche na forum i same tematy o dwu-masach mi wyskakują odnośnie telepania silnika. Jak dodam gazu i puszczę to obroty schodzą płynnie w końcowej fazie wyczuwalne są drgania budą i zatrzymują się na 950(badane kompem). Normalnie powinny być 830
  8. zeeen

    nie działa start/stop

    Przy rozgrzanym silniku obroty nie spadają na około 830, tylko są na poziomie 1000. Nie działa start /stop i przy opadaniu obrotów lekko trzęsie silnikiem. Na biegu jałowym dalej trzyma podwyższone obroty i wyczuwalne są lekkie drgania silnika przenoszone na karoserie. Gdzie szukać przyczyny. Czasem jest tak że obroty spadną na 830 i wszystko jest ok. ---------- Post dopisany at 18:41 ---------- Poprzedni post napisany at 18:23 ---------- Po podpięciu do kompa nie pokazuje błędów, korekcje wtrysków w normie,obroty podwyższone dokładnie pokazują okolice 950. Start/stop przy temperaturze płynu chłodniczego 90st nie działa. Proszę o pomoc
  9. Byłem oglądać dawcę. Gościu przez telefon mówił że ma nabite 40tyś mil. Trochę z dużą wiarą niedowierzania pojechałem oglądać, no i pozytywnie byłem zaskoczony. Silnik był jeszcze zamontowany w aucie, świeżutki czyściutki...palce lizać , dodatkowo wkładają za dodatkową opłatą. Dodatkowo książki serwisowe , ostatni wpis 37tyś mil w lipcu 2013. Auto anglik także można sprawdzić historię. W przyszłym tygodniu powinien być zrobiony. Z auta ściągają tylko turbinę, cały osprzęt zostaje. No zobaczymy , niedługo zdam relacje. ps Rozrząd zostaje oryginalny, tylko zalewamy świeżą oliwą i filtr. Pozdrawiam ---------- Post dopisany 28-03-2014 at 16:46 ---------- Poprzedni post napisany 21-03-2014 at 22:16 ---------- Silnik wymieniony,auto śmiga jak dzikie...Pozdrawiam
  10. Dzięki adrian998998, o to właśnie mi chodziło. Mam podstawy teraz do dochodzenia swoich racji z mechanikiem. Przed wymianą wiedział że samochód został kupiony z padniętą turbiną. Mechanik wiedział że nie użytkowałem tego auta wcześniej i prosiłem o sprawdzenie stanu silnika przed dokonaniem naprawy turbiny. Teraz jadę oglądać dawce z silnikiem. Przed wrzuceniem silnika do budy jakie czynności należy wykonać? Mam na myśli wymiana oleju, wymiana rozrządu, odkręcenie miski olejowej w celu wygarnięcia syfu i oceny tego trzpienia od pompy oleju. Czy coś jeszcze byście sugerowali? Znalazłem schrot co oferuje kupno silnika z wymianą. Co wy na to?
  11. A kompresje na cylindrach można sprawdzić przy padniętym turbo?
  12. Dzięki adrian998998 za szybką odpowiedz. Zastanawiam się, i próbuje dojść czy mechanik mógł zasugerować wcześniej przed naprawą turbo możliwość zgięcia korbowodu.Czy mógł podjąć jakiekolwiek czynności przed naprawą w celu oceny stanu kompresji cylindrów.Obyło by się bez kosztów które poniosłem (700euro wymiana + 360euro regeneracja turbiny) Od razu poszedł bym drogą wymiany silnika pełno uzbrojonego (wtryski turbo itd). 700 euro w błoto. Nawet ściągał miskę olejową w celu czyszczenia syfu, a nie było łatwo w tym modelu bo musiał popuszczać zawieszenie.
  13. Niema szans sprawdzenia np. ciśnienia oleju po zaślepieniu turbiny?
  14. jakby pogiął korbowody to by kompresji prawidłowej nie było. ---------- Post dopisany at 15:24 ---------- Poprzedni post napisany at 10:34 ---------- Witam ponownie , okazało się jednak że kompresja na trzecim cylindrze to ok 20psi na pozostałych trzech jest powyżej 30-stu. Dziękuje wszystkim za rady i trafną diagnozę. Mechanik zagotował mnie do reszty. Naprawił turbinę , skasował pieniądze oddając mi samochód z zaleceniami wymiany wtrysku na trzecim garze. Okazało się w końcu ,że nie ma kompresji i możliwe że zgięło korbowód tak jak już parę osób wcześniej diagnozowało. Jeszcze do ostatniej chwili mącił mi w głowie ,że kompresja ok. Jedno pytanie muszę zadać. Czy sprawdza się wcześniej stan silnika przed naprawą turbiny? Kompresje na cylindrach, ciśnienie oleju pompy itd. aby wykluczyć uszkodzenia spowodowane niesprawnym turbo.
  15. Wróciłem od mechanika i: -kompresja na cylindrach ok -wtryski wymontowane i sprawdzone ok -wiązka elektryczna ok -pompa wtryskowa ok Mechanik powiedział że cały układ paliwowy jest ok. Muszę dodać że audi a4 b8 zostało zakupione z kompletnie rozsypaną turbiną. Olej silnikowy był wszędzie. Cały układ wydechowy zaolejony, Dpf z katalizatorem olej. Intercooler olej. itd. Do auta wstawiona profesjonalnie zregenerowana turbina (wykresy i gwarancja) Nowy intercooler (stary okazał się dziurawy), sonda lambda , czujniki temperatury spalin. Czyszczony Dpf specjalnie zalany płynem do czyszczenia dpf-ów Zdejmowana i czyszczona miska olejowa. Jaki wpływ na nierówną pracę silnika może mieć nieprzeczyszczony EGR? ---------- Post dopisany at 20:50 ---------- Poprzedni post napisany at 18:50 ---------- Oczywiście dalej trzęsie silnikiem, pali na 3 gary.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...