-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Grzechu31KF

Informacje
-
Imię
Grzesiek
-
Miasto
Miechów/Kraków
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1997
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Witam chciałbym zapytać o wasze zdanie (propozycje) jakie radio zakupić do 400-600zł ważne zeby miało dwie pary wyjśc na wzmaka+ odczyt z usb ... i do tego jakieś głosniki spasowac 160/165mm 3drożne żeby to jakoś grało a nie charczało oczywiscie na samym radiu bez wzmaka ... Mam monobloka Chrunch GPX-2200.1 z głosnikiem alphard 350rms 2x4 0hm i dokupie chyba drugi taki sam,oczywiscie zaprzęgne to do radia... Prosze o wasze propozycje : )
-
Siema na wstepie powiem ze mam radio pioneer DEH-P4900IB z przodu oryginalne glosniki produkcji nokia te z tylu tez byly nokia zamienilem na wieksze boshmany bassowe i tweetery na tym rozdzielaczu ale odpiolem basowki i graja z tylu tylko tweetery do tego mam zalozona skrzynie basowa wlasnej roboty z glosnikiem alphard hannibal 350rms 2x4ohm i monoblok Chrunch GPX-2200.1 I teraz mam problem taki mianowicie jak odlacze wzmaka i puszcze glos na 4 glosniki nawet z tymi basowkami rozkrece radio na 80% to gra ladnie,jesli podlacze tube i przywale na 70%glosu soobwofer rozwala auto, bass niesamowity ale glosniki przerywaja... jak na radiu dam fader na sam przod to przerywaja mniej ale i tak przerywaja... Co moze byc nie tak ?? Dodam tylko jeszcze ze przy wzmaku mam kondensator 1F kabel minusowy 25mm2 spawalniczy i plusowy 16mm2 z jakiejs tam firmy ale niedlugo go zmienie... podpowiedzcie co moze byc nie tak ze jak wlacze tube i wszystkie cztery glosniki na radiu to glosniki przerywaja tuba gra dalej jak wlacze zeby grala tuba i dwa przednie to przerywaja mniej ale i tak slychac jak ucina jakies literki w slowach... Pierwsza mysl jaka mi sie nasunela to ze moze wzmak za duzo pobiera przez ten cienki + i natezenie spada przy maksymalnym basie do 12.8v i radio moze juz nie ma z czego pchnac tych glosnikow... jakie sa wasze przemyslenia ?? co sprawdzic ?
-
świst po lewej stronie i słabsze doładowanie po 2500obr AFN
Grzechu31KF odpowiedział(a) na Grzechu31KF temat w 1.9TDI
Jak jest zimny i ma tak 70stopni to dym jest siwo bialy a jak sie rozgrzeje i mu dobrze depne to puszcza chmurki na czarno -
logi na 3 biegu : http://vaglog.pl/log_248668.html http://vaglog.pl/log_248666.html http://vaglog.pl/log_248665.html http://vaglog.pl/log_248664.html logi na 4 biegu http://vaglog.pl/log_248663.html turbo ciagnie do 2.5tys obr pozniej slabnie, geometria byla czyszczona dolot sprawdzany... nie wiem co moze byc pomozcie
-
świst po lewej stronie i słabsze doładowanie po 2500obr AFN
Grzechu31KF odpowiedział(a) na Grzechu31KF temat w 1.9TDI
pamietam ze zaznaczalismy sobie na gwincie jak ma byc sztanga ale czy np delikatnie nam sie to nie przesunelo to nie wiem... zaraz ide palic auto i sprawdze plynnosc tej sztangi... Sztanga pracuje idealnie tak jak zaraz po czyszczeniu : ) plynnie idzie do gory po zdjeciu wezyka momentalnie spada... powiedz mi jakie powinno byc podcisnienie i czy badac je na wolnych obrotach czy go zakrecic ?? z tego co wiem vacuometrem chyba sie mierzy podcisnie tylko jakie ono powinno byc?? a jakie te logi zrobic ktorych blokow ?? i kazda osobno czy po 2 ? -
świst po lewej stronie i słabsze doładowanie po 2500obr AFN
Grzechu31KF odpowiedział(a) na Grzechu31KF temat w 1.9TDI
Dalej to samo przepatrzylem wszystkie weze jakie sa i nie ma juz nie szczelnosci mniejszy siwst ale turbo dalej przeladowywuje przy 2500tys obr a do 3tys za bardzo spada... Znacie kogos kto zna sie na logach ?? -
świst po lewej stronie i słabsze doładowanie po 2500obr AFN
Grzechu31KF odpowiedział(a) na Grzechu31KF temat w 1.9TDI
chodzi mi o ten waz ktory idzie od turba do filtra powietrza i sie rozgalezia na taki maly idacy pod pokrywe ze znaczkiem audi... to widze ze na tym rozgalezieniu jest ten waz jakos spinany i tam jest przypocony... -
świst po lewej stronie i słabsze doładowanie po 2500obr AFN
Grzechu31KF odpowiedział(a) na Grzechu31KF temat w 1.9TDI
objemaka na wezu od turba do IC byla lozna poskrecalem kazda objemke swist trwa krocej ale jednak jest i oslabniecie tez czuc nie za kazdym razem ale czuc... da sie jakas uszczelnic waz idacy z turba do filtra powietrza i rozcho0dzi sie tez do bloku i na tym przejsciu malym jest upocony tylko ze tam zadnej objemki nie ma ; ///// -
świst po lewej stronie i słabsze doładowanie po 2500obr AFN
Grzechu31KF odpowiedział(a) na Grzechu31KF temat w 1.9TDI
Sory ze nic nie pisalem nie mialem dostepu do neta tu macie logi z vaglog dynamiczne na 2 biegu: http://vaglog.pl/log_248114.html http://vaglog.pl/log_248115.html http://vaglog.pl/log_248116.html http://vaglog.pl/log_248117.html http://vaglog.pl/log_248113.html przyblizy mi ktos ktory dokladnie to waz od IC ?? A mozliwe jest ze to przez egr ?? -
świst po lewej stronie i słabsze doładowanie po 2500obr AFN
Grzechu31KF odpowiedział(a) na Grzechu31KF temat w 1.9TDI
Oglądalem węża tego ktory idzie z turbo do filtra i pozniej do bloku, i nie widze zeby było z nim cos nie tak...dajcie jakies wskazowki zeby jakos dokladnie sprawdzic dolot ?? -
świst po lewej stronie i słabsze doładowanie po 2500obr AFN
Grzechu31KF opublikował(a) temat w 1.9TDI
Czesc, mam maly problem z moim Afn otoz kiedys wrzucalo mi notlauf bo wezyk od czujnika G71 poprostu sie zsunol (wyciekal z niego olej) wezyk zalozylem ale zanim dotarlem ze to wezyk to przeczyscilismy z bratem turbo i czyscilem n75 krecilem go ladnie nie odcinalo turba az do teraz juz 3 razy wylaczylo mi turbo nawet nie przekraczajac 120km/h... podpiolem sie vcds i znalazlem taki blad 00519-intake manifold pressure sensor (G71) 28-00-short to plus, wykasowalem go i juz sie nie pojawil dzisiaj jadac z szwagrem na robienie logow i zagrzanie auta odlaczylo turbo wyskoczyl taki blad : 00575- Intake Manifold Pressure 17-00- Control Difference. Nie mam pojecia co moze byc a na dodatek slysze dziwny swist dobiegajacy z lewej strony za kierwonica przy obciazeniu pod gorke i zakresie od 2000-2500obr i ogolem jak odpale auto i ono sie troche zagrzeje to glosno slychac gwizdanie szczegolnie z tlumika.Dodam ze sztanga turba pracuje idealnie tak samo jak zaraz po czyszczeniu, prosze o pomoc i przeanalizowanie tych logow bo wgl sie na tym nie znam. Pozdrawiam Zrobilem logi dynamiczne nie wiem czy dobrze instrukcje bralem z neta oto one: 003 http://www.fotosik.pl/zdjecie/8f0640c84440037c 008 http://www.fotosik.pl/zdjecie/6da0cbcb34164ac2 010 http://www.fotosik.pl/zdjecie/715685e0fac205b1 011 http://www.fotosik.pl/zdjecie/dd1452532a202a6d oraz log 011 008 010 zrobione jednym logiem http://www.fotosik.pl/zdjecie/b78e03105a327d5f -
Budżet to max 350-400zl jeszcze zobacze jak to zagra na dwoch cewka ch i w innym pudeleczku bo zrobilem troche wieksze, czekam tylko na terminal i skladam
-
Fajnie ze mi to wytlumaczyles podepne to na tym rozdzielaczu tylko pytanie takie czy jak bede mial rozdzielony sygnal i wzmak nie bedzie pchal tak jak powinien to nie musze sie martwic o suba ?? a i czy da to lepszy bass niz na jednej cewce jak mam teraz ? Byl bym wstanie kupic ten monoblok tylko ze to dosc droga zabawka, mogl bys mi podsunac cos niedrogiego co by porzadnie ruszylo tym glosnikiem ?
-
Czyli mam kupic rozdzielacz sygnalu i np. prawy kanal idacy z radia rozdzielic i podlaczyc pod dwa kanaly na wzmaku?? i pozniej podlaczyc kazda cewke do osobnego kanalu wyjsciowego z wzmaka i bedzie gralo ?? dobrze zrozumialem ?? A i oczywiscie czy da to lepsza sile niz tak jak mam teraz podlaczony czyli na jednej cewce pod jeden kanal ??
-
Co to znaczy ze sygnal musi byc mono ?? jak mam to sprawdzic ?? A tak wgl to dzieki ze ktos odpisal bo szukalem po necie i naprawde ciezko znajsc cos na ten temat i ogolem moj wzmak juz chyba staroc