Skocz do zawartości

Daniel_zz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Daniel_zz

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Turek

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    3.2 FSI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB
  1. Witaj,No niestety. Autko stoi i nikt nie potrafi mi pomóc. Na zagranicznych forach bede jeszcze szukal. Po dłuższym użytkowaniu z bledem zauważyłem ze zaczyna spadac ciśnienie. ... wiec bez grubszego remontu chyba sie nie obedzie. Moze do tego czasu udalo sie cos tobie? Pozdr.
  2. Panowie .... juz mi rece opadaja. Po sugestii Szogun0 postanowilem kupic sterownik i go przekodowac. Niestety problem wystepuje dalej. Pytanie jest nastepujace. Na jakiej podstawie i czy w ogole mozliwe jest ze komputer odlaczy jeden z cylindrow i tylko wtryskiwacz na nim? Macie jeszcze jakies pomysly? Za wszelkie sugestie bede wdzięczny.
  3. Witam serdecznie, Zwracam się do Was z następującym problemem, który męczy auto od jakiegoś czasu, a ja już nie mam pojęcia co mogę więcej zrobić. Wyskoczył błąd P0302 wypadanie zapłonu na cylindrze 2. Autko się dusi na niskich obrotach i trzęsie budą. Czynności jakie zostały dokonane to: 1. Zamiana miejscami cewek 2. Założone nowe świece 3. Zmierzone ciśnienie 11 Bar 4. Iskra po wyjęciu cewki skacze 5. Zamienione między cylindrami wtryskiwacze Nic nie pomogło.... W sobotę postanowiłem zatem jeszcze raz rozkręcić silnik, zdjąc kolekotr i dostać się do zaworów w celu przeczyszczenia komory zaworów z nagaru. Po wyczyszczeniu i zabraniu się do skręcania postanowiłem sprawdzić napięcie na kostkach od wtryskiwaczy i tu zdziwienie. Po włączeniu zapłonu na wszystkich wtryskiwaczach pojawja się stałe napięcie 5 V. Natomiast na cylindrze 2 jest właśńie 0. Zauważyłem kostkę rozdzielającą 6 pinową za silnikiem pod przeputnicą. jak zmierzę w tej kostce napięcie na poszczególne cylindry to pokazuje zgodnie 5 V lecz nie na środkowej parze dochodzącej do cylindra 2. Mam pytanie co mogę zrobić dalej? dostac się do sterownika? Dlaczego jeżeli na wszystkich pozostałych jest napięcie, to na tym jednym miało by nie być? Co powoduje że ECU wysyła napięcie na wtryskiwacze? Czy moze ktoś posiada schemat elektryczny? Czy mogę bez problemu odłączyć ECU od samochodu i sprawdzić czy na wyjściu jest napięcie? Będę bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie i porady Pozdrawiam Daniel Siema Na prawdę nie ma nikogo kto mógłby mi pomóc? Ostatnio po wymontowaniu komputera, została sprawdzona wiązka do wtyczek i wszystko okazało się być w porządku. Czy został w takim razie już tylko sterownik? .
  4. Witajcie, Od niedawna jestem posiadaczem jednej z naszych perełek czyli A4 2005r. 3.2 FSI. W związku z powyższym pragnę dołączyć do grona klubowiczów i w razie potrzeby służyć pomocą jak i również mam nadzieję ją uzyskać. Pozdrawiam Wszystkich Daniel
×
×
  • Dodaj nową pozycję...