
punkasset
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O punkasset

-
Spytam jeszcze o silikon, prawdopodobnie masz rację z tym że będzie musiał coś dodatkowo robić w końcu ja cały czas składam reklamację na robociznę ,oni mają już mnie dość hehe.
-
samochód nadal stoi u mechanika, powiedział mi że odkrył rysę (uszczerbienie) na bloku silnika łączeniu miski olejowej z przodu, obstawia że ciśnienie wypycha olej w tym miejscu zalecił nad spawanie tego miejsca w celu wypełnienia i zeszlifowaniu elementu,spytałem czy może nałożyć pastę jako uszczelnienie odpowiedział że pasta utworzy za grube uszczelnienie w rezultacie otwory na śruby przy łączeniu ze skrzynią pójdą niżej i nie dopasują się.Panowie czy to jakiś absurd czy mam zmienić mechanika?
-
od zawsze mam Castrol Magnatec 10w40 pól syntetyk, to juz moja trzecia wymiana.
-
A myślicie ,że to faktycznie mogą przepuszczać te śruby? w sumie dostał w przód ale nie było tego wcześniej jak sam osobiście zmieniałem chłodnicę nie widziałem żadnych wycieków,no chyba że materiał faktycznie się zmęczył i zaczęło coś przepuszczać bo zrobiłem nim 3200km.No nic we wtorek mechanik będzie coś radził tylko obawiam się że znowu będzie chciał mnie nabić bo być może sam do końca jeszcze o co tam chodzi. Usługi w UK do najtańszych nie należą tylko żeby z zamian Ci mechanicy wiedzieli co robią.Miałem jednego konkretnego mechanika ale wrócił do Polski i teraz jest problem znaleźć drugiego.Dlatego korzystam z waszych podpowiedzi,bo dłubanie samemu na parkingu w silniku odpada sąsiedzi to szuje trują o każdy mały wyciek.Co za kraj.
-
Byłem dzisiaj u mechanika który rozpoczął całą naprawę, sprawdziliśmy czujnik ciśnienia oleju i chłodnicę były suche ,wyczyścił jeszcze raz miskę olejową i okolice i czekaliśmy aż zacznie coś przepuszczać ,potrzymałem auto trochę na większych obrotach no i zaczęło się znowu sączyć, wyglądało to tak jakby olej się zbierał na kilku główkach śrub przedniej części i dwóch lewej strony miski i delikatnie na uszczelce wyraźniej po lewej.Pan mechanik powiedział że musi zdjąć rozrząd (już po raz drugi) aby do tego dojść ponoć może być coś do wymienienia w górnej części miski sam jeszcze nie wie co ale zobaczymy we wtorek hehe.Koledzy jesteście w stanie to zdiagnozować?całą sprawę zrelacjonuję do końca.
-
Kolanko odmy było wymieniane, jest w porządku.Dodam jeszcze że auto stało pracowało u mechanika po wymianie wszystkiego na wolnych obrotach i było sucho pod spodem ,dopiero po małej rundce na drodze i powrocie pojawiły się znowu smugi oleju na misce, gdzieś na pewno ciśnienie wypycha ten olej tylko gdzie?
-
Witam serdecznie, cała historia zaczęła się od tego ,że miesiąc temu miałem stłuczkę uderzyłem w jadące przede mną auto, nie wielkie obrażenia lampy , chłodnica, maska wymienione i można było jeździć.Autko było przed wymianą rozrządu więc zrobiłem to u miłego mechanika przy okazji zleciłem mu wymianę oleju.Problem zaczął się po 2 dniach przed samym wyjazdem do Anglii zauważyłem krople oleju pod samochodem , myślałem że to mogą być resztki rozlanego oleju z filtra lub chłopak czegoś nie wyczyścił.Wyjechaliśmy za granicę i większa kałuża oleju pojawiła się na postoju na promie.Zmierzyłem poziom dolałem różnicę i dotarliśmy na miejsce,umówiłem się z lokalnym mechanikiem no i zaczęliśmy wymieniać.Uszczelka pod klawiaturą wymieniona-zauważyliśmy olej w otworach gdzie są świece przy wymianie.Nie pomogło więc mechanik lokalizując przyczynę wycieku doszedł do rozrządu wymienił oring przy pompie oleju ponoć był strasznie rozwalony-poinformował że pompa oleju w 100% sprawna.Nie pomogło, olej dalej się sączy, jest różnica bo teraz kapnie kilka kropel,może dlatego że jeżdżę tylko do pracy 30min.Następna wymiana jaką zrobił to uszczelka pod miską olejową i zimering gdzieś w okolicy skrzyni biegów,olej nadal kapie.Zapłaciłem już sporo za wszystko a problem nie zniknął, rozmawiałem dzisiaj z mechanikiem powiedział mi jeszcze że może być miska olejowa do wymiany,ale to znowu takie zgadywanie i koszty.Może ktoś miał podobny problem co ewentualnie można jeszcze wziąźć pod uwagę. olej sączy się i skrapla po lewej stronie miski olejowej prawa sucha, załączam zdjęcia.
-
[B5 ADR] problem z immobilizerem- pomóżcie!!!
punkasset odpowiedział(a) na punkasset temat w Audi A4 B5
dzięki. -
temat napewno przerabiany milion razy na forum ,aczkolwiek może ktoś miał podobną sytuację i pomoże chodzi o odpalanie rano w południe wieczorem bez zmian ten audi musi kilka razy pożądnie zachłeptać żeby odpalić. Wymieniłem filtr paliwa,powietrza, świece , kable, przepustnica wyczyszczona i nic .CZujnik temperatury silnika?na kompie nic nam nie wykazało,poza tym tak sobie myślę jak o byłby czujnik to chyba za każdym razem załączałby ssanie co? no nie wiem, a może to już czas ostateczny dla pompy? Co myślicie?
-
panowie pomóżcie problem jest taki przy przekręceniu stacyjki zawsze odczekuję do zgaśnięcia immo i odpalam ale teraz coś się spieprzyło,on miga cały czas a tym samym odcina zapłon po odpaleniu.Więc wyciągam kluczyk i powtarzam całą operację.Kurde masakra,muszę to zrobić z pięć razy lub więcej aż dopiero kontrolka zgaśnie denerwuje mnie to,byłem u znajomego mówił że chodzi o jakiś magnes w stacyjce-niewiem.Podłączaliśmy pod kompa nic nie wykrył,może ktoś miał taką sytuację i podpowie co zrobić. Dzięki.
-
[B5 ADR] [B5 ADR] Dziwny odgłos - czy to sprężyny, amortyzator, zawieszenie ?
punkasset odpowiedział(a) na punkasset temat w Audi A4 B5
zaaplikuję smarowidło do poszczególnych elementów i tymczasowo powinno pomóc,no i z czasem nastawię się na wymianę wszystkich "kości'' czytałem poprzednie wypowiedzi na ten temat od dość dawna poruszany - wahacze na emeryturę pozdrawiam -
[B5 ADR] [B5 ADR] Dziwny odgłos - czy to sprężyny, amortyzator, zawieszenie ?
punkasset odpowiedział(a) na punkasset temat w Audi A4 B5
sprawdziłem górne wahacze i jeden z nich ma luz,myślisz że to jest przeczyną?ostatnio wymieniłem jeden dolny,mój błąd bo mogłem do pary wymienić dwa może właśnie odezwał się ten drugi?w każdym bądź razie dzięki za pdpowiedź pozdrawiam -
[B5 ADR] [B5 ADR] Dziwny odgłos - czy to sprężyny, amortyzator, zawieszenie ?
punkasset opublikował(a) temat w Audi A4 B5
panowie,może ktoś miał taką sytuację,mianowicie słychać w mojej a4 dziwny odgłos po lewej stronie przy kole,wygląda to tak jak samochód jest zimny wszystko ok,jeżeli się rozgrzewa wydobywa dziwny odgłos jakby guma tarła o metal-dziwne skrzeczenie,zwłaszcza kiedy kierownica jest w pozyci prostej i minimalnie skręcam nią w lewo lub w prawo,dokładnie dzieje się to przy skręnie kół.Co to będzie?któryś wahacz,spężyna ,amorek?szukałem przyczyny,poddaję się nie wiem.pozdrawiam prosze uzywać prefiksu przy nazywaniu tematu.poprawione -
[B5 ADR] Problem z kierunkowskazami - nie świecą
punkasset odpowiedział(a) na punkasset temat w Audi A4 B5
dzięki panowie. -
[B5 ADR] Problem z kierunkowskazami - nie świecą
punkasset odpowiedział(a) na punkasset temat w Audi A4 B5
dzięki.A czy ktoś jeszcze może coś wiedzieć na ten temat?