Skocz do zawartości

punkasset

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O punkasset

Osiągnięcia punkasset

0

Reputacja

  1. Spytam jeszcze o silikon, prawdopodobnie masz rację z tym że będzie musiał coś dodatkowo robić w końcu ja cały czas składam reklamację na robociznę ,oni mają już mnie dość hehe.
  2. samochód nadal stoi u mechanika, powiedział mi że odkrył rysę (uszczerbienie) na bloku silnika łączeniu miski olejowej z przodu, obstawia że ciśnienie wypycha olej w tym miejscu zalecił nad spawanie tego miejsca w celu wypełnienia i zeszlifowaniu elementu,spytałem czy może nałożyć pastę jako uszczelnienie odpowiedział że pasta utworzy za grube uszczelnienie w rezultacie otwory na śruby przy łączeniu ze skrzynią pójdą niżej i nie dopasują się.Panowie czy to jakiś absurd czy mam zmienić mechanika?
  3. od zawsze mam Castrol Magnatec 10w40 pól syntetyk, to juz moja trzecia wymiana.
  4. A myślicie ,że to faktycznie mogą przepuszczać te śruby? w sumie dostał w przód ale nie było tego wcześniej jak sam osobiście zmieniałem chłodnicę nie widziałem żadnych wycieków,no chyba że materiał faktycznie się zmęczył i zaczęło coś przepuszczać bo zrobiłem nim 3200km.No nic we wtorek mechanik będzie coś radził tylko obawiam się że znowu będzie chciał mnie nabić bo być może sam do końca jeszcze o co tam chodzi. Usługi w UK do najtańszych nie należą tylko żeby z zamian Ci mechanicy wiedzieli co robią.Miałem jednego konkretnego mechanika ale wrócił do Polski i teraz jest problem znaleźć drugiego.Dlatego korzystam z waszych podpowiedzi,bo dłubanie samemu na parkingu w silniku odpada sąsiedzi to szuje trują o każdy mały wyciek.Co za kraj.
  5. Byłem dzisiaj u mechanika który rozpoczął całą naprawę, sprawdziliśmy czujnik ciśnienia oleju i chłodnicę były suche ,wyczyścił jeszcze raz miskę olejową i okolice i czekaliśmy aż zacznie coś przepuszczać ,potrzymałem auto trochę na większych obrotach no i zaczęło się znowu sączyć, wyglądało to tak jakby olej się zbierał na kilku główkach śrub przedniej części i dwóch lewej strony miski i delikatnie na uszczelce wyraźniej po lewej.Pan mechanik powiedział że musi zdjąć rozrząd (już po raz drugi) aby do tego dojść ponoć może być coś do wymienienia w górnej części miski sam jeszcze nie wie co ale zobaczymy we wtorek hehe.Koledzy jesteście w stanie to zdiagnozować?całą sprawę zrelacjonuję do końca.
  6. Kolanko odmy było wymieniane, jest w porządku.Dodam jeszcze że auto stało pracowało u mechanika po wymianie wszystkiego na wolnych obrotach i było sucho pod spodem ,dopiero po małej rundce na drodze i powrocie pojawiły się znowu smugi oleju na misce, gdzieś na pewno ciśnienie wypycha ten olej tylko gdzie?
  7. Witam serdecznie, cała historia zaczęła się od tego ,że miesiąc temu miałem stłuczkę uderzyłem w jadące przede mną auto, nie wielkie obrażenia lampy , chłodnica, maska wymienione i można było jeździć.Autko było przed wymianą rozrządu więc zrobiłem to u miłego mechanika przy okazji zleciłem mu wymianę oleju.Problem zaczął się po 2 dniach przed samym wyjazdem do Anglii zauważyłem krople oleju pod samochodem , myślałem że to mogą być resztki rozlanego oleju z filtra lub chłopak czegoś nie wyczyścił.Wyjechaliśmy za granicę i większa kałuża oleju pojawiła się na postoju na promie.Zmierzyłem poziom dolałem różnicę i dotarliśmy na miejsce,umówiłem się z lokalnym mechanikiem no i zaczęliśmy wymieniać.Uszczelka pod klawiaturą wymieniona-zauważyliśmy olej w otworach gdzie są świece przy wymianie.Nie pomogło więc mechanik lokalizując przyczynę wycieku doszedł do rozrządu wymienił oring przy pompie oleju ponoć był strasznie rozwalony-poinformował że pompa oleju w 100% sprawna.Nie pomogło, olej dalej się sączy, jest różnica bo teraz kapnie kilka kropel,może dlatego że jeżdżę tylko do pracy 30min.Następna wymiana jaką zrobił to uszczelka pod miską olejową i zimering gdzieś w okolicy skrzyni biegów,olej nadal kapie.Zapłaciłem już sporo za wszystko a problem nie zniknął, rozmawiałem dzisiaj z mechanikiem powiedział mi jeszcze że może być miska olejowa do wymiany,ale to znowu takie zgadywanie i koszty.Może ktoś miał podobny problem co ewentualnie można jeszcze wziąźć pod uwagę. olej sączy się i skrapla po lewej stronie miski olejowej prawa sucha, załączam zdjęcia.
  8. temat napewno przerabiany milion razy na forum ,aczkolwiek może ktoś miał podobną sytuację i pomoże chodzi o odpalanie rano w południe wieczorem bez zmian ten audi musi kilka razy pożądnie zachłeptać żeby odpalić. Wymieniłem filtr paliwa,powietrza, świece , kable, przepustnica wyczyszczona i nic .CZujnik temperatury silnika?na kompie nic nam nie wykazało,poza tym tak sobie myślę jak o byłby czujnik to chyba za każdym razem załączałby ssanie co? no nie wiem, a może to już czas ostateczny dla pompy? Co myślicie?
  9. panowie pomóżcie problem jest taki przy przekręceniu stacyjki zawsze odczekuję do zgaśnięcia immo i odpalam ale teraz coś się spieprzyło,on miga cały czas a tym samym odcina zapłon po odpaleniu.Więc wyciągam kluczyk i powtarzam całą operację.Kurde masakra,muszę to zrobić z pięć razy lub więcej aż dopiero kontrolka zgaśnie denerwuje mnie to,byłem u znajomego mówił że chodzi o jakiś magnes w stacyjce-niewiem.Podłączaliśmy pod kompa nic nie wykrył,może ktoś miał taką sytuację i podpowie co zrobić. Dzięki.
  10. zaaplikuję smarowidło do poszczególnych elementów i tymczasowo powinno pomóc,no i z czasem nastawię się na wymianę wszystkich "kości'' czytałem poprzednie wypowiedzi na ten temat od dość dawna poruszany - wahacze na emeryturę pozdrawiam
  11. sprawdziłem górne wahacze i jeden z nich ma luz,myślisz że to jest przeczyną?ostatnio wymieniłem jeden dolny,mój błąd bo mogłem do pary wymienić dwa może właśnie odezwał się ten drugi?w każdym bądź razie dzięki za pdpowiedź pozdrawiam
  12. panowie,może ktoś miał taką sytuację,mianowicie słychać w mojej a4 dziwny odgłos po lewej stronie przy kole,wygląda to tak jak samochód jest zimny wszystko ok,jeżeli się rozgrzewa wydobywa dziwny odgłos jakby guma tarła o metal-dziwne skrzeczenie,zwłaszcza kiedy kierownica jest w pozyci prostej i minimalnie skręcam nią w lewo lub w prawo,dokładnie dzieje się to przy skręnie kół.Co to będzie?któryś wahacz,spężyna ,amorek?szukałem przyczyny,poddaję się nie wiem.pozdrawiam prosze uzywać prefiksu przy nazywaniu tematu.poprawione
  13. dzięki.A czy ktoś jeszcze może coś wiedzieć na ten temat?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...