Skocz do zawartości

abel121

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O abel121

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia abel121

0

Reputacja

  1. abel121

    licznik jaeger

    300 zł,myślę że to nie dużo biorąc pod uwagę wczesniejszych panów którzy za zobaczenie i stwierdzenie że się nie da brali 50 - 100
  2. abel121

    licznik jaeger

    Witam , jednak postanowiłem naprawić . Znalazłem pana który w okolicy działa spróbował no i działa . U mnie procek ok padły silniczki od paliwa i temperatury (zachowywały się jakby procesor padał), no i na płycie pare scieżek poszło to prawdopodobnie przez zwarcie któte miałem jakiś czas temu(stopił się moduł komfortu ).Na razie testy , wywaliłem też immo w razie czego łatwiej będzie wsadzić inne zegary.
  3. abel121

    licznik jaeger

    Cześć,a nie wiesz jaki ewentualnie może pasować . Próbowałem od a6 4d0919 ..... ale chyba nie bardzo podejdzie lub miałem uszkodzony bo po zamontowaniu migało podświetlenie ,świeciła poduszka i kontrolka ABS reszta była w sumie do ogarnięcia .
  4. abel121

    licznik jaeger

    Witam . Posiadam audiczkę b5 z końca 2000 roku z licznikiem JAEGER 8D0920900M. Od pewnego czasu nie działa mi wskaźnik paliwa sprawdzony od pływaka po licznik i wszystko jest w porządku, z tą dolegliwością jeszcze dało by się żyć ale od pewnego czasu wariuje wskażnik temperatury w większości czasu jest ok ale ma takie stany gdzie nagle wskazuje max i zapali sie kontrolak że płyn jest zagotowany a wszystko jest w porządku(sprawdzane vagiem). Po paru diagnozach mechanicy stwierdzili że licznik padł i nie wiem od czego się zabrać czy go naprawić czy wymienić . Inne dolegliwości to od czasu do czasu immobilaizer i część podswietlenia mruga. I tutaj mam prośbę do szanownych kolegów w jaki spośób naprawić lub wymienić bo ja sie kompletnie nie znam , jest na forum troche na ten temat ale nie wiem od czego zacząć lub jeśli ktoś z Was ma kontakt do dobrego elektryka na podkarpaciu najlepiej z okolic Dębicy lub się podejmie mi to naprawić dobrze zapłacę bo juz mam dość jeżdżenia po mechanikach którzy po diagnozie i oglądnięciu że to jaeger odsyłają mnie z kwitkiem. Z góry dzieki
  5. Witam, mam taki sam licznik 1/2 fis i też nie mam kontrolki check , podobnie w jest w niektórych golfach czwórkach
  6. jakiś czas temu w sumie przez przypadek usunąłem sobie usterkę ,myślałem że siadły pompki więc postanowiłem sprawdzić nr części ściągłem pokrywę zaworów i jakoś złapałem za wtyczkę na pierwszej pompce a tu luz po wyczyszczeniu i poprawieniu wtyczek wszystko ładnie śmiga
  7. Witam w moim silniku ATJ występuje problem szarpania a wygląda to tak jakbym wjechał w dużą dziurę czasami pojedyncze szarpnięcia a czasem przez parę kilometrów . Problem jest o tyle dziwny że występuje po przejechaniu kilku kilometrów i nagle ustępuje.Jakiś czas temu robiłem diagnostykę i błędów nie było ale ostatnio pokazał się :zablokowany sterownik silnika i błąd przerwa w obwodzie pompki 1 .Niestety mechanik nie podał numeru błędu a po przejechaniu ok 50 km z wpiętym wagiem stwierdził że może być walnięta pompka na 1 i 3 cylindrze ale tak do końca nie jest pewien . Zmienił tylko dawki i na jakiś czas problem znikł ale znów się pojawia i coraz częściej . A z innych objawów to przy wilgotnej pogodzie dymi na szaro do czasy aż się nagrzeje . ---------- Post dopisany at 12:48 ---------- Poprzedni post napisany at 12:25 ---------- Zapomniałem dodać że szarpanie występuje w granicy 1200-1800 obr/min i pali od strzała w każdej temperaturze .Prosze o pomoc lub adres dobrego mechanika najlepiej w woj. podkarpackim mile widziane okolice Dębicy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...