szczapa4
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O szczapa4
Osiągnięcia szczapa4
0
Reputacja
-
Witam. Chciałbym przedstawić problem z moją audi i proszę o pomoc w ustaleniu przyczyny... może ktoś miał podobne objawy do moich. Pewnego razu jechałem w trasie i chciałęm dodać gazu, a auto po nacisnieciu pedała nie chciało jechać tzn. dusiło się i szarpało wogóle nie przyszpieszając, słychać było metaliczne dźwięki z dołu silnika oraz kiedy zajrzałęm pod maskę rzucało silnikiem. Zgasiłęm auto i odpaliłęm i zaczęło przyszpieszać i nie rzucało, ale już silnik zaczął nie równo pracować na wolnych obrotach i powyżej 5 tys obrotów wogóle nie chce przyszpieszać jakby coś go trzymało, a prędkość max to 160km/ h dzieje się tak na benzynie i na gazie( i ogólnie odczucie jest takie, żę nie ma tych 125 koni tylko max. z 90). Napiszę co wymieniłem( bezskutecznie) dodam, że na vag-u nie pokazuje żadnych błędów... - poduszki silnika - wycięty katalizator - podmieniona cewka zapłonowa - zmieniony czyjnik temperatury cieczy - wymienione świece zapłonowe - ciśnienie na cylindrach sprawdzane i jest dobrze - podmieniona przepływka, przepustnica, czujnik halla z auta sprawnego -Wymieniona odma bo stara była pęknięta Proszę o jakieś porady... Czy celować w rozrząd?? bo był nie wymieniany z 70 tys km. Jest możliwe, żę przeskoczył i powoduje takie objawy jak u mnie??
-
Witam. Chciałbym przedstawić problem z moją audi i proszę o pomoc w ustaleniu przyczyny... może ktoś miał podobne objawy do moich. Pewnego razu jechałem w trasie i chciałęm dodać gazu, a auto po nacisnieciu pedała nie chciało jechać tzn. dusiło się i szarpało wogóle nie przyszpieszając, słychać było metaliczne dźwięki z dołu silnika oraz kiedy zajrzałęm pod maskę rzucało silnikiem. Zgasiłęm auto i odpaliłęm i zaczęło przyszpieszać i nie rzucało, ale już silnik zaczął nie równo pracować na wolnych obrotach i powyżej 5 tys obrotów wogóle nie chce przyszpieszać jakby coś go trzymało, a prędkość max to 160km/ h dzieje się tak na benzynie i na gazie( i ogólnie odczucie jest takie, żę nie ma tych 125 koni tylko max. z 90). Napiszę co wymieniłem( bezskutecznie) dodam, że na vag-u nie pokazuje żadnych błędów... - poduszki silnika - wycięty katalizator - podmieniona cewka zapłonowa - zmieniony czyjnik temperatury cieczy - wymienione świece zapłonowe - ciśnienie na cylindrach sprawdzane i jest dobrze - podmieniona przepływka, przepustnica, czujnik halla z auta sprawnego -Wymieniona odma bo stara była pęknięta Proszę o jakieś porady... Czy celować w rozrząd?? bo był nie wymieniany z 70 tys km. Jest możliwe, żę przeskoczył i powoduje takie objawy jak u mnie??
-
tylko, że po podłączeniu pod komputer nie wskazało błędu tego czujnika, jedynie tylko ten parametr pomiarowy mojej audi, różnił się od tego w tej sprawnej.
-
byłbym wdzięczny jakbyś uświadomił mnie gdzie ten czujnik się znajduje ...
-
Witam wszystkich. Podmieniłem cewki i dalej jest żle. tzn. silnik wkręca się do 5 tys obrotów i delikatnie faluje nie ma mocy. Znajomy podłączył komputer do mojego auta, i do takiej samej audi w celu porównaniu parametrów. U mnie wskazania czujnika halla były na plusie, a u znajomego na minusie, czy czujnik halla może być odpowiedzialny za te drgania silnika i brak mocy??
-
Ale też silnik u Ciebie wpadał nieraz w takie dziwne wibracje?, i było słychać stuki w silniku?
-
dzięki wielkie. za pomoc. A jak można sprawdzić cewki pod kątem, że jest nie sprawna?
-
Bo na zimnym silniku tak do temp. 50 stopni silnika auto ma w miarę moc. a jak się rozgrzeje to jest masakra. Jutro zacznę sprawdzać wtryski. Jakieś pomysły co trzeba jesz cze sprawdzić?
-
Jutro spróbuje tak zrobić A przyczyną tych wszystkich akcji może być wadliwa przepustnica?
-
jest właśnie takie wrażenie jakby tak chodził. A jak to dokładnie sprawdzić?
-
Witam. Chciałbym pokrótce przedstawić mój problem.. problemy z moją audi a4 1.8b/gaz 1996 adr zaczeły się w momencie kiedy to podczas jazdy silnik dostał dziwnych wibracji( do dnia dzisiejszego robiło się tak może z 6 razy). tzn. wibrował strasznie a po dodaniu gazu coś stukało na dole silnika i tak się dusił ż nie dało się jechać. Po zgaszeniu i ponownym zapaleniu auta wibrację ustały . Ale to był początek problemów... Bo po tej akcji z wibracjami auto na biegu jałowym faluje kręci się i tylko do 5 tys obrotów na każdym biegu(max prędkość 160km/h0. Ogólnie to odczuwa się jakby audi miało 80 koni. Dzieje się tak na gazie i na benzynie. Podłączałem auto pod komputer 3 razy, a dwa razy wyświetliło błąd przepustnicy. Jako jedyny błąd. Zrobiłem adaptację przepustnicy oczywiście najpierw czyściłem, wymieniłem świece, czyściłem przepływkę, wyciełem kata i wymieniłem poduszki pod silnikiem. i trochę mi się pomysły skończyły, a więc proszę was koledzy o pomoc. Może ktoś z was podsunie jakiś sensowny pomysł co możę być przyczyną tego że auto kręci się tylko do 5 tys obrotów)