Skocz do zawartości

pawełrśl

Pasjonat
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pawełrśl

Osiągnięcia pawełrśl

0

Reputacja

  1. Dzięki,zobaczymy co da przejażdżka. Czy mógłby ktoś podrzucić linka albo wytłumaczyć jakie logi zrobić bo mam znajomka z kompem i vcds tylko że kumpel może również nie być kumaty. Jak to zrobić krok po kroku ?
  2. Dobra jak będzie czas to wrzucę logi i ocenicie. Ewentualnie myślałem żeby go przepalić porządnie ale czy musi być 5 bieg i max prędkość której i tak nie osiągnie bo jak pisałem 160 to był maks. Pytam bo to przeginanie z przepisami-czy można zrobić tak że na 3,4 biegu kręcę go przez powiedzmy te 50 km na maksymalnych obrotach czy to nie wystarczy i musi być 5 i but ?
  3. Tzn tak jak pisałem mój mechanik podpiął kompa i przejechaliśmy się i nic mu nie wyszło,dlatego przyszło mi do głowy żeby zapytać co może być tego przyczyną kiedy na kompie nic nie wychodzi. Ewentualnie mechanik mógł źle zrobić badanie ale prowadzi serwis vagów więc ufam mu że wie co robi.
  4. Witam Mam problem w afnie z przyspieszeniem. Nie czuć tego charakterystycznego przyspieszenia kiedy turbo powinno pompować.Samochód kupiłem od faceta w podeszłym wieku wiec myślę że coś jest przymulone ale na autostradzie jak próbowałem go max bujnąć to wyszło 160 a powinien z 200 lecieć. Czasem się wkręca na obroty a czasem na danym biegu stanie np na 3 tys i z butem w podłodze nie chce jechać. Podpinaliśmy pod kompa i na postoju i przy przejażdżce,mechanik powiedział że jest lekkie przeładowanie bo powinna turbina pompować 1050 a pompuje 1200 i nie pokazał żadnych błędów. Mechanik polecił go poprzeciągać na autostradzie ewentualnie mówił że może być katalizator przytkany. Drugim problemem jaki jest to przy niższych obrotach jeśli odpuszczę gaz albo tylko dotknę żeby dodać to czuć lekkie szarpnięcie. Nie wiem czy to może mieć coś wspólnego z tą mocą albo jest i osobnym tematem typu któraś poduszka. Jestem kompletnie zielony więc może ktoś ma jakieś pomysły ?
  5. gaz jest po serwisie no i na ciepłym też czasem zafaluje
  6. Dzięki w wolnym czasie sprawdzę to
  7. No więc tak,najczęściej na zimnym silniku podczas zatrzymywania się i kiedy wrzucam na luz wskazówka spada o jakieś 200-300 obr i podnosi się do tych 900-1000.Zafaluje z 4-5 razy i potem chodzi płynnie,do następnego zatrzymania.Na ciepłym na razie nie zauważyłem takiej sytuacji.Mam gaz stag 4 po serwisie,sonda działa,błędów nie ma.Wymieniłem jakiś rok temu świece,2 kable,czyściłem i adoptowałem przepustnice. 1.8 adr
  8. pawełrśl

    falowanie obrotów-film

    Co może być nie tak ? Falowanie widać pod koniec filmu : https://www.youtube.com/watch?v=jKJ9lv1W2d4&feature=youtu.be
  9. Kupiłem dzisiaj licznik o tych samych nr i działa Ogólnie przymierzyłem chyba z 5 liczników o różnych numerach i nie działały. Pozdrawiam
  10. Kolega sam sobie odpowiedział dlaczego pali mu tyle (dziennie odcinki po 2-3 km).U mnie wygląda to tak jak jeździłem dziennie po te 4 km to 15 mieszany 11-12 a 80% trasa 30 km w 1 strone wychodzi mi 8-9
  11. Jakie dystanse robisz ? Jak jezdziłem dziennie odcinki po 4 km na zimno to też mi palił z 15
  12. Dzięki za odpowiedź,fajnie poznać opinie od ludzi użytkujących niż od mechanika właśnie W takim razie czekam na koniec zimy i wpadnie sportowe zawieszenie.Obecnie mam 1ba więc jest koza :/
  13. Oki dzięki za odp prawdopodobnie podmienię jeszcze na inny licznik i zobaczymy co będzie.
  14. a czy nr licznika ma jakieś znaczenie ? Mechanik mówi że tak a na forum jest opinia że nr licznika nie musi się zgadzać żeby działał prawidłowo po wymianie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...