Skocz do zawartości

arturM

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O arturM

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Piotrków Trybunalski

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia arturM

1

Reputacja

  1. W praktyce co 50 tys najbezpieczniej. Przy interwale 60 tys miałem mocno rozciągnięty pasek.(ina)
  2. Bex quattro. Zawieszenie 1ba, felgi ori s-line 17'. Opona 225/45r17 goodyear f1 asymetrik 5. Pozdrawiam.
  3. W CONTI tez prawdopodobnie jest Litens china. Przerobiłem temat jeszcze z SKF i ma to samo. Nie sprawdzałem jeszcze SNR.
  4. Mam pytanie.Czy ktoś testował może taki zestaw łańcucha rozrządu: FAI AutoParts TCK111 ? Wydaje mi się,że to może być jedna z lepszych alternatyw OE
  5. arturM

    Problem BEX logi

    Tak koło 12-tu litrów spala. A co może być przyczyną tego nierównego odpalania? Chociaż przyznam że jak go przegonie to jest przez jakiś czas dobrze. teraz po ok miesiącu mu odbiło i zaczął wariować ale dziś już ładnie pali. Chwilowo mam odpięty gaz bo było podejrzenie że to instalacja zaburza prace i przyznam,że po wypięciu sterownika jest dużo lepiej ale jednak nie do końca. Mi już sie skończyły pomysły na wyeliminowanie tego zjawiska...
  6. arturM

    Problem BEX logi

    Witam serdecznie! Mam ostatnio mały problem z moim autkiem. Mianowicie powrócił problem z nierównym odpalaniem zarówno ciepły(zwłaszcza) jak i zimny. Wszystko powymieniane tak jak trzeba: świece(NGK), cewki(BOSCH), DV, N75, zaworek odmy, szczelność sprawdzona kompresorem. Mam wycięty katalizator(wspawana rurka) i założony emulator na drugą sondę. Jeżeli chodzi o błędy to powtarza mi się taki: 17522 Regulacja lambda strona2 - podgrzewanie za wysokie zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY oraz taki: 16795 Wtrysk dodatkowego powietrza nieprawidłowy przepływ nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia. Turbina sprawdzona (wizualnie) mam wyczuwalny luz na wirniku ok 1mm i popękaną stronę gorącą. Mam wrażenie,że trochę za dużo pali i chyba powinna mieć lepsze odejście jak na 190 KM( chociaż może subiektywnie już zaczyna mi brakować mocy ) Przesyłam logi, pomóżcie ocenić panowie i panie czy wszystko jest w miarę w porządku. Pozdro. DYNAMICZNE: Grupa 115, 118: http://vaglog.pl/log_238936.html Grupa 020, 003: http://vaglog.pl/log_238935.html Grupa 002, 033: http://vaglog.pl/log_238934.html
  7. arturM

    Turbo do oceny

    Witam. Tą klapka próbowałem ruszać i ona nie miala żadnego luzu,dobrze dolega. Ale mówisz,że tamtędy może uciekać ciśnienie...?Wydaje mi się że jest też taki delikatny luz osiowy na wirniku (taki "tyk tyk" koło milimetra) Nie wiem czy taki jest dopuszczalny.. Kat był zapchany w około jednej trzeciej. Wymiana pomogła bo auto odczuwalnie lepiej przyspiesza. Zastanawia mnie jedna rzecz. Znów pokazało mi bład katalizatora ale nie wiem czy zapisał się wcześniej w sterowniku.. jak później to nie wiem z czego to może wynikać. mam jeszcze błąd związany z Nieprawidłowym wtryskiem powietrza dodatkowego(nie pamiętam jaki to nr błędu)To jest jakoś szkodliwe..?
  8. arturM

    Turbo do oceny

    Powiedzcie czy to jeszcze trochę pojeździ... http://zapodaj.net/fb689e1def1f4.jpg.html http://zapodaj.net/0e1dbbfcca5a3.jpg.html http://zapodaj.net/e08249f1ca144.jpg.html Podpowie ktoś czy można określić jakąś przybliżoną kondycję turbinki po tych zdjęciach..?
  9. Jednak wymienię cały katalizator..o fachmana w okolicy Piotrkowa do grzebania w programie raczej trudno, więc obawiam się o późniejsze problemy...Mam nadzieję, że skończą się te problemy z katalizatorem...
  10. A co z drugą sondą, potrzebny emulator..?
  11. Powiedz mi czy mogę bezstresowo wybebeszyć kata bez żadnych konsekwencji...?
  12. Mam zamiar zrobić test szczelności dolotu ze względu na niedoładowujące turbo. Mam dodatkowo problem z niewielkim szarpaniem podczas przyspieszania. Pojawia mi się również często błąd 16804. Sprawdziłem wartości na kanale 32 i wyglądają one tak: 0.6% i 0.0%. Może to świadczyć o jakieś nieszczelności...?
  13. Już niedługo kolejna wymiana oleju,więc będzie z płukanką. Pozdr.
  14. Płukankę można robić przed każdą wymiana oleju...?
  15. Wielkie dzięki za odpowiedź. Szczelności ciśnieniowo nie sprawdzałem, ale mniej więcej przejrzałem wszystkie połączenia,wymieniłem jeden przewodzik od zaworu n75 bo był pęknięty,poza tym wydaje mi się,że jest wszystko ok. Wydaje mi się jednak,że chyba lekko pęknięta jest gorąca strona turbiny bo jest tam taki nalot jakby z płynu chłodzącego i zaraz po odpaleniu trochę z tego paruje...A generalnie jak wyglądaj pozostałe parametry z pracy przepływki, sond...?czy dopóki nie wyeliminuje tego problemu to nie ma co zwracać uwagi na pozostałe rzeczy...?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...