
lukasz17.18
Pasjonat-
Postów
29 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O lukasz17.18

Informacje
-
Imię
łukasz
-
Miasto
mielec
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
SENSOR oleju paliwa i predkosciomierz nie działa
lukasz17.18 odpowiedział(a) na lukasz17.18 temat w Audi A4 B6/B7
tak robiłem ale po minucie wraca sensor oleju a predkosciomierz dalej nie rusza vag podpiety ale tylko sensor mi wyswietliło skasowałem i wraca -
Witam wszystkich mam problem z licznikiem, wstałem wczoraj do pracy i chce zapalić auto a tutaj sensor oleju na wyswietlaczu, predkosciomierz nie chodzi i stan paliwa po dodaniu gazu rośnie, daty i godziny nie da sie ustawić. Prosze o pomoc nie wiem co robić a jestem za granicą
-
witam ponownie problem mam dalej. Wymieniłem kable pompe vacum i czyszczenie wtrysków, nic nie pomogło.Kupiłem używane kable dla sprawdzenia było na nich bardzo zle 3 km nie mogłem przejechać, założyłem stare i od tamtej pory zaczoł strasznie kopcić na biało.Ropa sie nie spala strasznie szczypią spaliny,prosze o opinie byłem u dwóch mechaników i zapłaciłem 330e i dalej nic .
-
czyli kupić tak a jak by to nie pompa to co ewentualnie??
-
panowie jest tak że paliwo sie cofa do filtra paliwa bo jak scisnołem węże te od filtra do pompy to odpala po 12 godz bez problemu i nic nie trzesie.A jak nie sciskałem to po 4 godzinach musiałem 2 min palić co może być tego przyczyna ???
-
uszczelnienie pd było robione niby tak mechanik mówi, i chyba jak by były uszczelki to by kopcił a on nic nie kopci. Z TA POMPĄ MUSZE POMYSLEC TYLKO JAK JĄ SPRAWDZIĆ W DOMOWYCH WARUNKACH
-
to zrobiłem jako 1 ale nic to nie dało, sprawdziłem też wtyczke i reszte kabi i nic Witam ponownie zaczne od tego że dałem auto do mechanika w niemczech bo tu obecnie przebywam, stwierdził że listwa wtyskowa jest uszkodzona zamówiłem i nic nie pomogło.Auto teraz przestało rano palić jest tak że jak chce zapalić załapie i zgaśnie i juz nie da sie odpalić trzeba 2 min rozpalać i pompować gaz nogą, moim zdaniem tak jak by paliwo sie cofało albo zapowietrzało sie a jak sciągnełem wąż od filtra to ropa wystrzeliła na 2 metry takie ciśnienie prosze o pomoc bo juz nie mam sił dziekuje z góry
-
tylko ten jeden ten co brak zapłonu logi Tuesday,07,April,2015,21:54:47 038 906 019 FP,,1.9l R4 EDC 0000SG 1467, ,Group A:,'000,,,,,,,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,TIME,,,,,,,,,,,TIME,,,,,TIME,,,, Marker,STAMP,,,,,,,,,,,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.00,042,126,000,040,097,201,085,142,154,094,,,,,,,,,, ,0.35,042,125,000,042,098,201,085,142,154,110,,,,,,,,,, ,0.70,043,127,000,039,097,201,085,143,154,099,,,,,,,,,, ,1.06,042,126,000,039,097,201,085,143,154,104,,,,,,,,,, ,1.39,041,125,000,043,097,201,085,143,154,100,,,,,,,,,, ,1.74,042,127,000,039,097,201,085,143,154,100,,,,,,,,,, ,2.08,041,125,000,044,097,201,085,143,154,089,,,,,,,,,, ,2.43,042,126,000,040,097,201,085,143,154,075,,,,,,,,,, ,2.78,041,125,000,044,097,201,085,143,154,093,,,,,,,,,, ,3.14,042,126,000,039,097,201,085,143,154,078,,,,,,,,,, ,3.49,042,125,000,042,097,201,085,143,154,104,,,,,,,,,, ,3.84,042,126,000,041,097,201,085,143,154,091,,,,,,,,,, ,4.19,042,126,000,040,097,201,085,143,154,103,,,,,,,,,, ,4.53,041,125,000,043,097,201,085,143,154,105,,,,,,,,,, ,4.88,042,126,000,039,097,201,085,143,154,098,,,,,,,,,, ,5.22,041,125,000,042,097,201,085,143,154,104,,,,,,,,,, ,5.57,042,126,000,039,097,201,085,143,154,104,,,,,,,,,, ,5.92,041,125,000,044,097,201,085,143,154,109,,,,,,,,,, ,6.27,042,127,000,039,097,201,085,143,154,099,,,,,,,,,, ,6.62,042,126,000,041,097,201,085,143,154,110,,,,,,,,,, ,6.97,042,126,000,040,097,201,085,143,153,103,,,,,,,,,, ,7.33,042,126,000,039,098,201,085,143,153,092,,,,,,,,,, ,7.66,042,126,000,040,097,201,085,143,153,102,,,,,,,,,, ,8.01,042,126,000,040,097,201,085,143,153,082,,,,,,,,,, ,8.35,041,125,000,044,097,201,085,143,153,094,,,,,,,,,, ,8.70,042,126,000,040,097,201,085,143,153,082,,,,,,,,,, ,9.05,041,125,000,043,097,201,085,143,153,095,,,,,,,,,, Tuesday,07,April,2015,21:55:17 038 906 019 FP,,1.9l R4 EDC 0000SG 1467, ,Group A:,'000,,,,,,,,,,Group B:,'001,,,,Group C:, Not Running ,,,,,,,,,,,,,Engine speed,Injected quantity,Spec. Inj. duration,Coolant temp,,,,, ,TIME,,,,,,,,,,,TIME,790-870,3.0-9.0,3-8 °Ck.,80-110°C,TIME,,,, Marker,STAMP,,,,,,,,,,,STAMP, /min, mg/str, CF,°C,STAMP,,,, ,0.30,041,126,000,041,097,201,083,145,150,096,0.68,882,10.2,7.7,78.3,,,,, ,1.03,042,127,000,036,097,201,083,145,150,085,1.42,861,10.7,7.1,78.3,,,,, ,1.77,041,126,000,041,097,201,083,145,150,094,2.17,882,10.4,7.7,78.3,,,,, ,2.52,042,127,000,036,097,201,083,145,150,090,2.92,861,11.3,7.1,78.3,,,,, ,3.26,042,127,000,038,097,201,083,145,150,093,3.66,882,10.2,8.2,78.3,,,,, ,4.01,042,127,000,037,097,201,083,145,150,094,4.41,840,12.1,7.7,78.3,,,,, Tuesday,07,April,2015,21:55:34 038 906 019 FP,,1.9l R4 EDC 0000SG 1467, ,Group A:,'000,,,,,,,,,,Group B:,'001,,,,Group C:,'002 ,,,,,,,,,,,,,Engine speed,Injected quantity,Spec. Inj. duration,Coolant temp,,Engine speed,Throttle pos,Operating Cond/AC,Coolant Temp ,TIME,,,,,,,,,,,TIME,790-870,3.0-9.0,3-8 °Ck.,80-110°C,TIME,790-870,0%,speed/throttle/AC,80-110°C Marker,STAMP,,,,,,,,,,,STAMP, /min, mg/str, CF,°C,STAMP, /min,%,,°C ,0.35,042,127,000,036,097,201,082,145,149,085,0.77,882,9.9,8.2,79.2,0.00,861,0.0, 0 1 0,79.2 ,1.52,042,127,000,037,097,201,082,145,149,098,1.90,861,11.5,7.7,79.2,1.17,882,0.0, 0 1 0,79.2 ,2.65,042,127,000,037,097,201,082,145,149,085,3.07,882,10.2,8.2,79.2,2.30,882,0.0, 0 1 0,79.2 ,3.84,042,127,000,037,097,201,082,145,148,097,4.25,861,11.8,7.7,79.2,3.49,882,0.0, 0 1 0,79.2 ,5.01,041,126,000,041,097,201,082,145,148,081,5.42,882,10.7,7.7,79.2,4.67,882,0.0, 0 1 0,79.2 Tuesday,07,April,2015,21:55:51 038 906 019 FP,,1.9l R4 EDC 0000SG 1467, ,Group A:,'000,,,,,,,,,,Group B:,'001,,,,Group C:,'003 ,,,,,,,,,,,,,Engine speed,Injected quantity,Spec. Inj. duration,Coolant temp,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle ,TIME,,,,,,,,,,,TIME,790-870,3.0-9.0,3-8 °Ck.,80-110°C,TIME,790-870,230-310,210-350,40-75% Marker,STAMP,,,,,,,,,,,STAMP, /min, mg/str, CF,°C,STAMP, /min, mg/str, mg/str, % ,0.00,042,127,000,037,097,201,081,146,149,068,0.42,882,10.4,8.2,79.2,0.83,882,300.0,249.9,52.2 ,1.19,042,127,000,038,097,201,081,146,148,093,1.60,882,10.7,7.7,79.2,2.02,861,325.0,347.9,46.6 ,2.37,042,126,000,040,097,201,081,146,148,104,2.78,882,11.0,7.7,80.1,3.17,882,295.0,303.8,50.2
-
skasować sie dało i powraca po odpaleniu na zimnym silniku na ciepłym nie wyskakuje
-
witam dzisiaj sprawdziłem auto i mam bład taki 17552 i 16685 boje sie że to cisnie zbyt niskie ale moc ma i przy 90*c jest ok i dodam że kaszle z wydechu
-
nic nie słychać ale zaczesie buda, a poduszki możliwe ?? tylko jak jest 90'c to jest ok a przy 80'c częsie
-
ok we wtorek zrobie logi nie jestem pewien ale uszczelniacze chyba mi robilina,co mnie ciekawi obroty ani troche nie faluja i silnik ładnie pracuje, na mocy nie traci, a motor i cała buda na boki chodzi, ostatnio na postoju miałem kawe to sie rozlała :/
-
Witam wszystkich mam problem z silnikiem, trzesie cała kabina a gdy podniosłem maske silnik chodzi cały na boki, wrażenie mam takie jak przy starej mazdzie gdy chodził na 3 tłoki.Silnik nie pracuje równo gdy jest zimny po chwili jest dobrze, a trzesiene budą wystepuje wystepuje gdy silnik sie rozgrzeje. Wymieniłem w audi wałki,popychacze,szklanki,założyłem kolo sztywne zamiast dwumasy. Myslałem że to może być wina poduszek pod silnikiem ale tutaj wystepuje tylko od czasu do czasu. Prosze o pomoc i dziekuje z góry
-
no ok postaram sie poprawić w pisaniu.Co do błędów to byłem u paru mechaników i w domu też mam kabel, tylko problem z tym że niby wszystko jest ok. Dodam że mam szczypiący dym z wydechu a silnik niby zrobiony.