Skocz do zawartości

filipV6

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O filipV6

  1. filipV6

    [ALL B5] Wymiana wiska

    Witam.A u mnie panowie porazka dzis wymienilem sprzeglo wiskotyczne i dalej to samo - to znaczy wentylator zasuwa caly czas na drugim biegu i wyje jak ciagnik. Co dalej , a moze to ma zwiazek z termostatem Nie mam bladego pojecia i chyba bedzie trzeba udac sie do jakiegos magika . Pozdrawiam
  2. filipV6

    [ALL B5] Wymiana wiska

    tak tez i ja myslalem to znaczy podejzewalem dla tego lepiej sie z kims skonsultowac a nie ladowac kase na byle elektryka.Dzieki i pozdrawiam
  3. filipV6

    [ALL B5] Wymiana wiska

    Sorki ze tak motam i juz prostuje- chodzi o wentylator wiska duzy centralny i tak jak pisalem na zimno i goraco nie ruszysz a po odpaleniu silnika wyje jak szalony
  4. filipV6

    [ALL B5] Wymiana wiska

    Witam. Czytam ten temat i mam male pytanie.Silnik rozgrzany-wentylator wyje jak w autobusie- silnik simny to samo. elektryk mowi ze wentylator pracuje na drugim biegu smiglo wentylatora czy cieply silnik czy zimny reka sie nie obraca- stoi jak slup.pytanie czy to elektryka tak jak mowi elektryk czy moze wisko? Pozdrawiam
  5. Panowie powiem krotko. Nie dalem dla mechanika rozebrac glowicy. Po rozebraniu calego przodu pompa wody, paski ,przewody chlodnicy, termostat oczywiscie wszystko po kolei sprawdzane gdzie blad mechanik rozklada rece i sklada auto spowrotem.Silnik przestaje sie grzac ale obroty zostaja a ze to byl dzien wigilii to zabieram auto. na drugi dzien swiat wyruszam w trase i po przejechaniu 150 km. obroty jak reka odja wracaja na 700-800 i tak do dzis sie trzymaja :> elektryk twierdzil ze moze przy wymianie termostatu jak zostal odlaczony aku.. to komp sie przestawil i potrzebowal troche czasu zeby wrocic do normy. Pozdrawiam i dzieki za rady
  6. Witam wszystkich forumowiczow. Jak w temacie mam maly problem z obrotami w silniku 2.6 V6 tzn. dokladnie z 1.5 tys. skacza na 2 tys. dosc szybko do tego jeszcze miesiac temu mialem wymieniany termostat i do tego dolaczyla chlodna chlodnica przy temperaturze na zegarach 90 i plyn w zbiorniczku letni(nawiew jestw normie), przewody gorne cieple nie gorace zas dolny po lewej str. gruby zimny jak piwo w loduwce.silnik lapie temperature juz po 2 minutach na postoju. Po 5-8 min wlacza sie brzeczyk :shocked:Nie wiem czego to moze byc przyczyna i jak usunac usterke. Pytanie czy moze to byc uszczelka (tak stwierdzil mechanik ):mysli:Z racji ze jest to moja pierwsza bezyna nie wiem od czego zaczac i prosze o jakies wskazowki. Pozdrawiam
  7. Jak wiekszosc z was ja ruwniez uwielbiam marke audi i dlatego tez znalazlem sie na forum zeby dowiedziec sie ciekawych wiadomosci a moze komus cos doradzic. Jest to moje pierwsze audi z pieknie brzmiaca i jezdzaca V6-tka czego zaluje ze wczesniej same vw(mowie o starych vw) ale terz tylko audi :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...