Skocz do zawartości

Scholler

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Scholler

  1. Zdjęcia mogę dorzucić , nie ma problemu ale nic na nich widać nie bedzie. ogólnie wilgotna jest otulina , wyciszenie komory silnika pod maska a takze plastikowa obudowa silnika z gory. nie ma jednego miejsca , jest to równomiernie rozlożone. delikatna wilgoś , ewidentnie olej. Odnosnie czasu to wystarczy jechac ostrzej tak jak napisalem , ok pol godziny w zakresie 180-220 km/h. trudno mi ocenic dokladnie , natomiast jesli nie przekraczam 190 nie ma takich objawów. jednak gdy przycisne pojawia sie niemalze natychmiast. co ciekawe sa to tak sladowe ilosci iz praktycznie nie widac roznicy na bagnecie rano Nie ma zadnych objawów, silnik ma pelna moc , pracuje rowno , jedynie ta rosa olejowa ...
  2. Witam serdecznie. Mam problem którego nikt nie potrafi rozwiazac , z reguły mechanicy koncza diagnoza ten typ tak ma. Otoz mam audi a4 z 2002 roku z silnikiem 1.9 TDI 131 KM. wsyzstko jest pieknie oprocz jednego detalu podczas dluzszej jazdy przy wiekszych predkosciach ok 200 km-h i wiecej - ocyzwiscie w niemczech silnik sie rosi , tzn na obudowie silnika pojawia sie olej. ewidentniev to widac , natomiast nigdzie nie ma wycieku. czy ktos wie moze co to moze byc ? z gory dzieki za pomoc i pozdrawiam
  3. Witamy serdecznie , moj traktor A4 B6 Avant 1.9 TDI 130 Km i ja pozdrawiamy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...