
maciejko111
Pasjonat-
Postów
75 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O maciejko111

Informacje
-
Imię
Maciej
-
Miasto
Świdnik
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witajcie, potrzebuję wyciągnąć 4 kabelki wraz z pinami z gniazda lampy, które odpowiedzialne są za silniczek regulacji xenon. Zmieniałem obudowy lamp, tyle że kupiłem lampy zwykłe i tam jest wtyczka do silniczka na 3 piny/kabelki a potrzebuje mieć do silniczka od xenonów wtyczke na 4 kable.
-
[ALL B6/B7] Regeneracja tylnego spryskiwacza z mechanizmem napędu wycieraczki.
maciejko111 odpowiedział(a) na zagma temat w Audi A4 B6/B7
Witajcie, mam problem z omawianą tylną wycieraczką - ułamał mi się ten element, na który wciska się plastikową dyszę, w dodatku i tak był cały zakamieniony. Czy da radę kupić tylko ten element, czy muszę cały mechanizm nowy? -
Ja będę to robić za kilka dni, jestem umówiony na 14.04. Udało mi się szczęśliwie kupić przeguby wewnętrzne SKF. Mechanik ma też rozgrzebać mechanizm i wtedy zobaczymy co z łożyskami i innymi jego elementami. Dam znać za tydzień. Dziś odebrałem auto od mechanika. Wymienione obydwa przeguby wewnętrzne i 2 łożyska mechanizmu różnicowego. Drgania zniknęły, zupełnie inne auto. Polecam taki zabieg wszystkim, którzy mają takie problemy.
-
Prośba o analizę logów - wysoka korekta +
maciejko111 odpowiedział(a) na maciejko111 temat w Audi A4 B6/B7
no dobra, pogadam z ziomkiem, zobaczymy jak to będzie śmigać -
Prośba o analizę logów - wysoka korekta +
maciejko111 odpowiedział(a) na maciejko111 temat w Audi A4 B6/B7
Tylko nie bardzo mam od kogo pożyczyć... mam 2 znajomych z 1.8t ale to wersje 150 i 163KM (lub też 150, nie jestem pewien) i nie wiem czy to taka sama przepływka... A cena wysoka bo to z ASO, choć i tak myślałem, że więcej będzie kosztować -
Prośba o analizę logów - wysoka korekta +
maciejko111 odpowiedział(a) na maciejko111 temat w Audi A4 B6/B7
nr z obudowy: 280 218 063 06A 906 461L na jednym portalu wpisałem zapytanie o ori przepływke i z jakiegos salonu mi odpowiedzieli ze jest za 640zł przy oddaniu starej ale podali nr 06A 906 461LX, a to cos innego niz mam raczej -
Prośba o analizę logów - wysoka korekta +
maciejko111 odpowiedział(a) na maciejko111 temat w Audi A4 B6/B7
świece maja ok. 50tys Jeśli chodzi o przepływkę to jest z Boscha, nr teraz nie sprawdzę bo nie mam jak wykręcić przepływki z jej obudowy, nie mam tego torxa "z dziurką", a obudowa po tylu latach może być z innego nr przepływki, kto wie co było z nią kiedyś robione... -
Witajcie. Sprawa wygląda tak, że po raz drugi w przeciągu kilku miesięcy mam problem z wyskakującym błędem 17536. Jeżdżę na lpg i rozjeżdża się mapa i wyskakuje ten błąd ubogiej mieszanki. Byłem właśnie u gazownika i powiedział, że jest problem z benzyną, dlatego mimo że wyregulowaliśmy dziś wszystko jeżdżąc po trasie to i tak może to za jakiś czas wrócić przez benzynę. Zrobiłem logi na pb po wykasowaniu błędów, ogólnie korekty chwilowe sondy sięgają 25. Długoterminowe korekty, jak kilka dni temu sprawdzałem jeżdząc tylko na pb wskazują ok 15. http://vaglog.pl/log_257491.html http://vaglog.pl/log_257492.html Co może być tego przyczyną? Padająca sonda? Wymieniałem ją z 1,5 roku temu na nową boscha. Przepływka zdaje się pokazywać ok.
-
Jak u siebie sprawdzałem niedawno na kanale to właśnie mam luzy na wewnętrznych przegubach, nawet chyba głębiej to wchodzi bo wały kołnierzowe, do których są przykręcone przeguby wewnętrzne też się lekko ruszają. Już mam zaplanowaną wymianę wewnętrznych na SKF VKJA 8509 i rozkręcenie dyferencjału aby wymienić jego łożyska.
-
Jak masz przegub wewnętrzny padnięty to w czasie jazdy odczuwa się drżenie samochodu przede wszystkim przy przyśpieszaniu, przy puszczonym gazie najczęściej już nie drży.
-
Znalazłem coś takiego w katalogu SKF: SKF VKJA 8509 Widzę, że ciężko z dostępnością, wszędzie na zamówienie: http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3321333518311-VKJA_8509-przegub-napedowy-wewn.html tu ze zdjęciem: http://www.slimparts.nl/aandrijfassen/324989-skf-homokineet-reparatie-set-aandrijfas-vkja-8509.html#.VoFUTk_pxCk
-
GPRally - wymieniałeś już te łożyska w mechanizmie różnicowym? Pomogło? Bo u mnie też samochód drży. Jak łapię ręką za półoś to ma luz z 2-3mm i jakoś tak wydaje mi się, że ten luz też pochodzi z wnętrza dyferencjału.
-
Witam, czy macie już nr katalogowy tego przegubu z skf do 1.8t? Bo ja też mam do wymiany wewnętrzne, a w necie znajduje tylko jakieś chińczyki tanie.
-
Ok będę się umawiał na przyszły tydzień. Ale chciałem też zapytać z czystej ciekawości, bo lubię wiedzieć co dokładnie jest nie tak: bo błąd dotyczy ubogiej mieszanki a na pomiarach wychodzą korekty do - 10, więc jakby na lpg za bogata mieszanka, więc jakoś jedno mi nie pasuje do drugiego... Czy coś źle rozumuje? Bo na pb pomiary są blisko 0, więc prawidłowo. Może dla was to jest proste ale ja za bardzo w diagnostyce nie siedzę... Chciałbym też po prostu wiedzieć to mam powiedzieć gazownikowi, żeby dobrze mnie zrozumiał.
-
Witam Panowie Po dłuższym okresie jeżdżenia na lpg zrobiłem znów logi, auto co jakiś czas zamulało, nie było to ciągłe zamulenie. Błąd 17536 oczywiście się znów pojawił. Zrobiłem logi bez kasowania błędów: Pb: http://vaglog.pl/log_232715.html http://vaglog.pl/log_232716.html Lpg: http://vaglog.pl/log_232717.html http://vaglog.pl/log_232718.html Czy upewnicie mnie, że mam jechać do gazownika?? Widzę, że logi na lpg wskazują zalewanie, bo korekty sondy na - sporo ?