Skocz do zawartości

zagma

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zagma

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zagma

0

Reputacja

  1. Odgrzeję temat, bo zaczyna być zimno może komuś się przyda Bez problemu do pilota wchodzą dostępne bat. np. duracell ultra LR8D425. Oczywiście większe, ale bat. w imadło i mamy potrzebny rozmiar
  2. Lubię szybko jeździć swoją starą B6, ale ten gość wykazał się skrajnym debilizmem. Niestety, ale ten film ma już z 1,5 roku i akurat tutaj nie jest widoczny cały nr (na kompie mam całość)
  3. Witam Nie znalazłem tematu filmów z drogi, a chyba coraz więcej osób się z tym spotyka. Przedstawiam film z kilku sytuacji drogowych http://youtu.be/pp7SWcO-PN4 Nagrany telefonem (aplikacja DriveMate Rec - CARMATE), oraz Sony HDR-AS30V
  4. Dzięki właściwej opiece nasze auta mając nawet po naście lat są w stanie lepszym jak nie jedno nowe auto. Gratulacje. Ja ze swoją nie mogę się rozstać, o co moja pani nie raz jest zazdrosna.
  5. Minoł kolejny rok użytkowania audicy. Po przejechaniu ~350 tyś km musiałem kupić coś nowego (niestety innej marki - ford kuga - jak zawsze poszło o kasę). Audiczka jednak zostaje w rodzinie - szkoda sprzedawać za te pieniądze - stan jest idealny. Wraz z nowym autem kupiłem cały osprzęt (box dachowy, kpl kół). Więc już do audiczki nie będzie mi potrzebny stary ale niezły box wraz z poprzeczkami aero. Może komuś się przyda, co do ceny na pewno się dogadamy. Jest też kpl foteli kubełkowych + tylna kanapa w materiale. Ps Fotele jak nie sprzedam to chyba wylądują w kudze, bo te oryginalne strasznie mnie ku...ją.
  6. Po 5-ciu latach bezawaryjnej jazdy i nakręceniu 200tyś km. Przód, tył S-line trochę ze środka S-line B7 Pozdrawiam Audi-maniaków
  7. W mojej tył tak wygląda, a pod spodem wymieniona nakładka. Uważam, że fajnie wyglądają owalne końcówki wydechu. Ostatnio też zrobiłem tanio - przód i środek z B7 na S-line. a wydech jak schowany to trzeba wyciągnąć Pozdrawiam
  8. Witam. Ciekawie w tym modelu (avant) wygląda tył z nakładką S-line od 1.8T. Mam taką nową na sprzedaż. Możemy się dogadać.
  9. Koledzy męczymy się z tym mechanizmem, a okazuje się, że za parę zł można kupić komplet w niezłym stanie patrz Swiatła lampy tył Audi a4 b6 zamek tylnej klapy, wycieraczka silnik Prudnik ? Tablica.pl
  10. Witam. Na piecu w mojej a4-ce mógł by zrobić "doktorat". Korzystam z tego cuda już od kilku lat i z regularnością co roczną (oczywiście przed sezonem) muszę coś dłubać. Już 2xwymieniałem palnik, wymiana pompki paliw i wymiana pompki wody. W tym roku z powodu dymienia, braku utrzymania płomienia (kody awarii), brak obiegu powietrza itd, itp... wymieniłem cały piec. Z rocznika 2003 na 2006. Piec konstrukcyjnie niczym się nie różni tylko nazwą (oryginalnie ARDIC, a teraz Eberspacher), oraz trochę inaczej rozwiązane mocowania lecz wszystko pasuje. Po wymianie i odpaleniu grzał pięknie tylko masakrycznie dymił i dziwnie smrodził (coś w rodzaju spalonego rozpuszczalnika nitro). Postanowiłem opróżnić zbiornik paliwa i zatankować w innej stacji jak dotychczas (zawsze tankowałem Shell FuelSave Diesel, teraz zatankowałem w Orlenie VERVA ON). Piec pięknie grzeje i tylko przy odpaleniu lekko zadymi - tak ma być. W instrukcji załączonej do auta napisane było coś o właściwym paliwie. Prawdopodobnie chodzi tu o paliwo bez dodatków bio. Pozdrawiam i dobrego grzania bez dymienia. Doczytałem. Nie może być stosowane biopaliwo (RME > Rapeseed Methyl Esters)
  11. zagma

    Dymiące webasto

    Witam. Na piecu w mojej a4-ce mógł by zrobić "doktorat". Korzystam z tego cuda już od kilku lat i z regularnością co roczną (oczywiście przed sezonem) muszę coś dłubać. Już 2xwymieniałem palnik, wymiana pompki paliw i wymiana pompki wody. W tym roku z powodu dymienia, braku utrzymania płomienia (kody awarii), brak obiegu powietrza itd, itp... wymieniłem cały piec. Z rocznika 2003 na 2006. Piec konstrukcyjnie niczym się nie różni tylko nazwą (oryginalnie ARDIC, a teraz Eberspacher), oraz trochę inaczej rozwiązane mocowania lecz wszystko pasuje. Po wymianie i odpaleniu grzał pięknie tylko masakrycznie dymił i dziwnie smrodził (coś w rodzaju spalonego rozpuszczalnika nitro). Postanowiłem opróżnić zbiornik paliwa i zatankować w innej stacji jak dotychczas (zawsze tankowałem Shell FuelSave Diesel, teraz zatankowałem w Orlenie VERVA ON). Piec pięknie grzeje i tylko przy odpaleniu lekko zadymi - tak ma być. W instrukcji załączonej do auta napisane było coś o właściwym paliwie. Prawdopodobnie chodzi tu o paliwo bez dodatków bio. Pozdrawiam i dobrego grzania bez dymienia. Doczytałem. Nie może być stosowane biopaliwo (RME > Rapeseed Methyl Esters)
  12. Witam "mobile" po roku bezawaryjnej pracy, wycieraczka zaczęła znowu szwankować . Już zaniepokoiłem się, że coś źle ostatnio zostało zrobione. Po totalnym rozpruciu całego mechanizmu okazało się, że wytarte są szczotki w silniczku napędu wycieraczki (lubię takie wyzwania). Nawet nie sprawdzałem ile kosztuje wymiana silnika (ewentualnie całego mechanizmu). Puściłem się w teren celem znalezienia właściwych szczotek (wymiar: 4x4mm, zasilane bocznie z kątowym fazowaniem i bardzo ważne z dodatkiem miedzi). Oczywiście nigdzie nie było. Wybrałem najbardziej zbliżone wzorowi. Po 2-ie minuty szlifowania i szczotki jak nowe. Zamontowałem. Śmiga jak ta lala . W kilku postach czytałem, że koledzy mieli/mają problemy z wycieraczką, więc to nie tylko może być problem zalanego mechanizmu, lecz i wytartych szczotek silniczka. Objawy awarii to: przerywana głośna praca, zatrzymanie w dowolnym miejscu. Kolega Boseron pisze, że ma problem ze ściągnięciem wycieraczki. Ja ten temat rozwiązałem tak: Proszę zwrócić uwagę na mała nakrętkę (przyłożona, celem zabezpieczenia króćca od spryskiwacza). Oczywiście, rok temu podczas demontażu metalowy środek wycieraczki został na sworzniu (tak była zapieczona) i z tym dałem radę, a środek (część metalowa) został wklejony na POXIPOL Polecam przed założeniem wycieraczki przesmarować sworzeń jakimś smarem grafitowym. Pozdrawiam koledzy. Może tych kilka zdań uchroni was przed lichwiarskim serivis'em.
  13. Muszę się przyznać, że z "pomocą" ściągacza zdjąłem ramie wycieraczki lecz bez (zapieczonej) tulejki . Po sporej gimnastyce poszła i tulejka :gwizdanie:. Zamiast kupić nową, pomocny był klej poxipol i jest jak nowa (no i trwało tylko parę minut) .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...