Skocz do zawartości

kris332

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kris332

Osiągnięcia kris332

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich Mam podobny problem tak jak w tym wątku. Posiadam audi a4 b7 2.0 tdi BPW, problem polega na wyłączaniu turbiny po przekroczeniu około 90km. najczęściej dziej się to na 5-6 biegu. Po odłączeniu wtyczki od zaworu EGR turbina wyłącza się przy prędkości około 120 km/h, więc delikatnie można jeździć. W związku z tym, że jeżdżę od warsztatu do warsztatu i każdy ma inną diagnozę, a autem jeździć się nie da. Wymieniłem i sprawdziłem wiele rzeczy w związku z tą awarią tj.: - przepustnica nowa - turbina po regeneracji (około rok temu) - rura gumowa do turbiny nowa - IC wyczyszczony i sprawdzona szczelność - EGR wymieniony, bo nie działał (używka sprawna) - sprawdzona gruszka - ok - zawór doładowania ok Nie mam już pomysłów a mechanicy już mi chcą przeprogramować komputer ale czy słusznie? Poniżej logi, które otrzymałem od mechanika: 5 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 008825 - Nieszczelność w układzie dolotowym powietrza P2279 - 000 - - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00110000 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 90 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 255204 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2064.00.00 Czas: 00:00:00 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 2016 /min Prędkość: 80.0 km/h Obciążenie: 44.3 % Napięcie: 14.29 V Bity binarnie: 00000000 Moment obrotowy: 214.7 Nm Temperatura: 77.4*C 000665 - Regulacja ciśnienia doładowania P0299 - 000 - Przekroczona granica regulacji - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00110000 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 18 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 255262 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2064.00.00 Czas: 00:00:00 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 2205 /min Prędkość: 90.0 km/h Obciążenie: 41.2 % Napięcie: 14.36 V Bity binarnie: 00000000 Ciśnienie rzecz.: 2162.4 mbar Ciśnienie rzecz.: 1591.2 mbar 005488 - Sterownik silnika zablokowany przez immobiliser P1570 - 000 - - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100000 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 256292 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2064.00.00 Czas: 00:00:00 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 1029 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 11.32 V Bity binarnie: 00000111 Bity binarnie: 11000000 Bity binarnie: 00000000 008759 - Sonda lambda 1; zespół 1; prąd pompy jonowej P2237 - 000 - przerwa - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00110000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 256703 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2064.00.00 Czas: 00:00:00 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 1470 /min Prędkość: 73.0 km/h Obciążenie: 43.9 % Ilość powietrza/Obr.: 905.0 mg/suw (bez jednostek): 1.00 (bez jednostek): 8.0 Bity binarnie: 10001001 000801 - Czujnik obrotów silnika (G28) P0321 - 000 - niezrozumiały sygnał - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00110000 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 258694 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2064.00.00 Czas: 00:00:00 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 11.40 V Bity binarnie: 00000100 Stab.b.jałowego: 0.0*KW Obroty silnika: 0 /min Dodam, że po podłączeniu komputera i gdy puszczam pedał gazu to komputer podaje żądaną wartość 1 hPa a z tego co mi mówił mechanik powinno być żądana około 1000 hPa. Po takiej akcji wchodzi w tryb awaryjny i odcina turbinę. Oczywiście po odłączeniu zapłonu i podłączeniu na nowo wszystko ok, aż do następnego wejścia w tryb awaryjny ze sprężynką. Pomóżcie, gdzie szukać, bo nie wiem czy to wina turbiny czy komputera.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...