Skocz do zawartości

matekn86

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O matekn86

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Opoczno/Namysłów/Opole

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia matekn86

0

Reputacja

  1. Witam, posiadam A4 B6 1.8T 150KM 2001r 1be od 3 lat. Sam nią zjechalem z Holandii. Tam tez byly wlasciciel zamontowal przednie amorki na gwincie H&R , ktore teraz sie wylaly. I tu mam pytanie co moge założyc na ich miejsce zeby auto nisko siedzialo i dobrze jezdzilo. Czy sprezyny moge przełożyć czy jesli kupie zwykłe amorki to tez musze wymienic?
  2. Dzieki Lukasz13. Jak odbiore auto od mechanika to pojade do gazownika Odebralem dzis auto. Niestety turbo ponownie do regeneracji, olej w rurze od IC. W listopadzie tamtego roku regenerowalem. Mozliwe ze tak szybko padla? Po logowaniu Lukasz napisales ze jedyne co dziala to turbo...
  3. Reduktor AC 250KM Zbiornik FZWM SA Sterownik Stag Qbox Listwa wtryskowa AC BFC Na moje oko pewnie listwa wtryskowa daje ciala...
  4. Jutro wstawiam do mechanika auto, bo mam gdzies wyciek oleju. Powiem zeby zerknal jeszcze na katalizator. A mam takie pytanko jeszcze bo na bagnecie i rurkach od odmy znalazlem maź, raczej krotkich tras nie robie. Auto osiaga i trzyma 90st C ale jak ustawie nawiew powiedzmy na 22st C to leci letnie Mozecie mi powiedziec czemu nie moge przeprowadzic logowania na lpg? Instalacja nie wyrabia? Czy moze zle zestrojona?Po depnieciu odlacza gaz jakby sie konczyl a jest prawie pelny bak? A i dziekuje za wczesniejsze odpowiedzi. Pozdrawiam
  5. Holender jak kupowalem to twierdzil ze ma 206KM. Na oko nie ma, ale od samego poczatku mialem cos do zrobienia. Turbo po regeneracji, a napinacz juz mi mechanik mowil ze cos za glosno chodzi. Przepływke tez podejrzewalem. Po Nowym Roku podmienia na jakas inna uzywana. Na 9 stycznia jestem umowiony na akcje serwisowa na wymiane cewek. A dolot wg logow raczej szczelny?
  6. http://vaglog.pl/log-002_033_Qyaxr.html http://vaglog.pl/log-003_020_T0kq26C.html http://vaglog.pl/log-115_118_C6wys.html Niestety na lpg nie zrobilem logow bo jak mu depnalem to w okolicach 3tys obrotow odlaczalo gaz jakby sie skonczyl aprawie pelny bak.
  7. Która sonda? przed czy za katem? Bład wywalalo mi jeszcze przed zalozeniem lpg...
  8. Witam, pomoze mi ktos z błedami ponizej? 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 35-00 - - 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - - Błedy wywala mi na pb i lpg. Jakie logi zrobic? Dodam ze logow jeszcze nie robilem wiec prosilbym o wytlumaczenie jak dla laika.
  9. Witam, koledzy pomozcie auto to a4 b6 1.8T sedan, ponoc 206 KM ale nie sprawdzalem na hamowni. Osobiscie nie wydaje mi sie ze zostalo tam az tyle kucy. Instalator dał mi dwie opcje do wyboru i nie wiem co lepsze: STAG Go Fast- oparta na parowniku AC R01 250KM oraz wtryskiwaczach AC W01 gwarancja 2 letnia na elektronikę oraz 2 letnia na pozostałe elementy BRC SEQUENT 24.11 na wtryskiwaczach BRC,reduktor Genius MAX (do 340KM),lub na reduktorze Genius1500(190KM) Stag +400zl =BRC Genius BRC Genius + 400zl= BRC MAX Butla w kolo 53l i wlew pod klapka. Z góry dzieki za pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...