Skocz do zawartości

waldek418

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O waldek418

Informacje

  • Imię
    Waldek
  • Miasto
    lubelskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia waldek418

0

Reputacja

  1. Wymieniłem filtr na nowy i po problemie.
  2. Witam, od dwóch dni borykam się również z tym problemem. Wyciek paliwa z przewodu "trzeciego, bez zakończenia". Około 25tys km wcześniej miałem problemy z pompą paliwa, jeden wkład potem drugi, dwukrotna wymiana filtra paliwa (man i filtron) aż wreszcie ori pompa VDO i do wczoraj spokój. Po rozmowie kolegów wnioskuję,że chyba "pora" na nowy filtr tylko jaki??? Pozdrawiam.
  3. Wg tego co patrzyłem po "internetach" to w każdej B6 Avant z quattro (także 3.0, w końcu chłopaki z 3.0 do 1.8T biorą całe zestawy na dokładkę quattro) jest tak samo mocowanie pompy rozwiązane, a i pompa z dużym prawdopodobieństwem jest taka sama. Jednak ni są to informacje potwierdzone, więc nie chciałem nikogo w błąd wprowadzić. Tak, pompa jest taka sama. Przy okazji dodam, że SKV posiada w swojej ofercie pompy do praktycznie wszystkich modeli aut na rynku. Autor wątku w bardzo ciekawy i rzeczowy sposób opisał kwestię wymiany pompy paliwa, a załączone zdjęcia z pewnością pomogą wielu użytkownikom. Dziękujemy za skorzystanie z produktu naszej marki oraz za zaufanie, którym nas Pan obdarzył. Gwarantujemy, że będzie Pan zadowolony z jakości naszych usług. Dodatkowo zaznaczę, że wszystkie pompy marki SKV są objęte 4-letnią gwarancją. Dzwoniłem do firmy Esen (dystrybutor SKV) jak również wchodziłem na ich stronę i tam gwarancja jest tylko na JEDEN rok. Gdzie leży prawda?
  4. u mnie też "bulgocze" i mój mechanik mówi, że tak ma być
  5. waldek418

    LPG a pompka paliwa

    sam sobie odpowiedziałeś,zakładasz pompki o ciśnieniu 4b ? przecież ori pompka ma ciśnienie ponad 6b a regulator w filtrze 4b czy jest szkodliwe ? dla wtrysków nie ale jak ci zrzuci z lpg na bp przy bucie w podłodze to się zapewne szybko przekonasz co jest dobre ja mam teraz walbro 255 i śmiga super,koszt 370pln nie wiem skąd kolega wziął te ciśnienie 6 bar??? szukałem i pytałem i wszystkie pompki dedykowane do tego auta mają 4 bary
  6. waldek418

    LPG a pompka paliwa

    "syfu" w zbiorniku nie ma, paliwa zawsze min 50% w zbiorniku, wkład firmy Energy 4Bar -koszt 100 PLN, filtr paliwa wymieniony dwukrotnie w czasie jednego miesiąca (300 w plecy a pompka czasami wydaje dziwne dźwięki), pytam o możliwość odłączenia pompki paliwa aby była cisza przy pracy na LPG, czy jest to możliwe i czy nie zaszkodzi to wtryskom od Pb, bo takie opinie słyszałem, aczkolwiek nie widzę powiązania
  7. waldek418

    LPG a pompka paliwa

    Witam Moje pytanie: czy można za pomocą przekaźnika wyłączyć pompkę paliwa po przełączeniu się na LPG, czy ktoś tak ma zrobione? Wymieniłem po raz trzeci wkład pompki paliwa i czasami wydaje dziwne odgłosy, gdyby w czasie pracy auta na LPG nie pracowała byłoby fajnie. Instalacja STAG 4
  8. numer filtra ori to 8e0 201 511L zamiennik bosch F026 403 016 lub Filtron pp836/8
×
×
  • Dodaj nową pozycję...