Skocz do zawartości

MurzynDDZ

Pasjonat
  • Postów

    70
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O MurzynDDZ

Informacje

  • Imię
    Grzesiek
  • Miasto
    Dolnośląskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Problem rozwiązany Jednak miałeś dobre przypuszczenia, okazało się, że przewód, który jest połączony z konektorem (od czujnika ciśnienia oleju) ledwo się jego trzymał i urwał się... Także wymieniłem konektor, wpiąłem go i problem znikł Pozdrawiam
  2. Właśnie też o tym myślałem będę musiał sprawdzić, ale gdzie on się znajduje ? Dzisiaj jeździłem autem cały dzień i kontrolka w ogóle się nie zapaliła, więc może faktycznie to coś od czujnika ciśnienia bo jeśli zapewne były by problemy z ciśnieniem oleju to kontrolka zapalała by się ciągle - tak mi się przynajmniej wydaje.
  3. Odczekałem z dobrą godzine i stan oleju jest w normie.
  4. Witam, Dzisiaj jadąc sobie w trasie moją A4 1.9 TDI 90 KM 1Z nagle zapaliła mi się czerwona kontrolka oleju, wystraszyłem się bo myślałem, że może olej wyciekł... Zatrzymałem się i olej jest w porządku stan jest maximum, zapaliłem ponownie auto i kontrolka nie świeciła potem znów się zapaliła na jakieś 5 sekund i potem zgasła i od tej pory nie zapala się... Jaka może być przyczyna? Może czujnik ciśnienia oleju? Pozdrawiam...
  5. Czyli się nie różnią? Może ja jestem ślepy sorka
  6. Ale na który patrzysz? Twój i ten ze zdjęcia komory silnika są takie same, ale ten drugi szkic wydaje mi się, że się troszkę różni 1: 2:
  7. W sumie masz racje, podłącze tak jak mówisz, zobaczymy co z tego wyniknie Oba schematy różnią się jedynie podłączeniem wężyka od dolotu
  8. Dzięki wielkie za schemat, podłącze zobaczymy jak to będzie się sprawowało Wyczytałem, że podobno ten schemat jest z ETKI i nie jest prawidłowy: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1876936.html Kurczę sam już nie wiem, jak to prawidłowo ma być podłączone. :/
  9. Tak może będzie prościej, opisz mi który do czego po numerach jak na zdjęciu: Gruszka i zasilanie to rozumiem ta część? Dziwne jest to dla mnie, że na każdym forum inaczej piszą, niby to połączenie na schemacie i na zdjęciu komory silnika jest dobre...
  10. Nie rozumiem zbytnio, możesz bardziej sprostować?
  11. Witam, Mam pytanie odnośnie prawidłowego podłączenia zaworu n75 w silniku AHU 90 KM zarówno w Audi A4 B5 jak i Passacie B5. Dużo przeglądałem tematów na ten temat, lecz każdy pisze inaczej, sprostuje ktoś? Dużo osób sugeruje się tym schematem: A drudzy piszą, że prawidłowe podłączenie jest takie: Pozdrawiam i czekam na odpowiedź
  12. Witam Otóż mam pytanie odnośnie silników VW (aktualnie posiadam też passata B5 97 rok) czy silnik 1.9 TDI 90 KM AHU posiada koło dwumasowe? Da się to sprawdzić po numerze VIN? (Numer: WVWZZZ3BZWP054086) Pozdrawiam! edit: Nie wiem ile w tym prawdy ale po numerze vin i w katalogu zestawów sprzęgieł niby da się sprawdzić i niby dwumasy w AHU zaczynają się od numeru podwozia: WP123142, a ja mam numer WP054086 czyli chyba jest szansa że jest koło sztywne tutaj katalog z numerami (http://webcat.schaeffler-aftermarket.com/web/schaeffler/pl/PKW/121/1568/5729/applicationSearch.xhtml?result=1442786006411&showResult=1) Co o tym sądzicie?
  13. Niby te Niby te drgania nie są tak bardzo odczuwalne tylko chodzi o moment obrotowy, żeby auto nie straciło na mocy. Znalazłem temat, że biorą chyba z silnika 1Z do AFN'a - http://a4-klub.pl/index.php?/topic/51400-b5-afn-zamiana-kola-dwumasowgo-na-kolo-jednomasowe-afn-1z/
  14. Witam, Posiadam Audi A4 B5 z 96 roku z silnikiem 1.9 TDI 110 KM (kod silnika AFN) Mam teraz pytanie, ponieważ będę zmieniał sprzęgło i mechanik mi doradził, żeby przejść z dwumasy na jednomase koło sztywne (niższy koszt) no i teraz pytanie. Z czego przełożyć, mówił mi, że z benzyniaka można v6 i jeszcze czegoś bo chodzi o to, żeby nie stracić na momencie obrotowym czyli mocy po przekładce. Także może ktoś z Was będzie wiedział z czego najlepiej włożyć? Pozdrawiam
  15. Czy na pewno? Bo po podłączeniu pod alternator przy napięciu 14v po chwili klosz był lekko ciepły od ledów. Poradziłem sobie, podpiąłem pod D+ alternatora (+14v) i zastosowałem stabilizator napięcia (l78s12cv) i na wyjsciu jest +12v, smiga Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...