Skocz do zawartości

klejo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O klejo

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    BIA

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    2.6 V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia klejo

0

Reputacja

  1. klejo

    Falujące obroty

    podciśnienia sprawdzane, zmieniane wszystkie lekko zajechane przewody, ecu wymienione na drugie pstryczek odcina zasilanie zapłonu a co do obrotów to po zduszeniu wracają i tak do 1400
  2. klejo

    Falujące obroty

    sondy sprawdzane były dokładnie ostatnio gdy zmianiałem kompa gazowego i również było ok
  3. klejo

    Falujące obroty

    silniczek zmieniany 3 razy, robiłem też próby na silniczkach z innych 2.6, bez zmian. Co do kolektora robiłem to bardzo uważnie z doświadczoną osobą, kolektor i przepustnica były poza tym wręcz czyściutkie w środku po wyjęciu
  4. klejo

    Falujące obroty

    Dokładnie tak, jedzie jakby na ssaniu - nie zdusi się. Uszczelnienie robiłem właśnie na victor reinz. Za cewkę się nie brałem z uwagi na koszty ale może będzie trzeba spróbować, po względem przebić itp była sprawdzana i okazała się ok
  5. klejo

    Falujące obroty

    tak też sobie radzę z tym immo że mam zawsze dwa kluczyki przy sobie, problem leży zapewne w samej stacyjce ale brakuję czasu na jej rozebranie, z map sensorem spróbuję
  6. klejo

    Falujące obroty

    Witam wszystkich, może ktoś coś ciekawego podpowie w sprawie mojej A4, ponieważ tracę nadzieję. A mianowicie falujące obroty i szarpanie całym autem, poniżej zamieściłem filmik obrazujący problem: https://www.youtube.com/watch?v=8mncuRWmHD4 Na filmiku samochód jst na gazie, dopiero pod koniec przełączam go na benzynę, różnica jest taka że na benzynie obroty szybciej się stabilizują ale i tak na bardzo wysokim poziomie bo ok. 1400, przy gazie nawet na jałowym samochód ciągle faluje Parametry samochodu: Audi A4 B5 2.6 V6 2.6 (1995 r.) Quattro z instalacją LPG (wtryski Hana Green, komp Agis – 2014r.) Naprawy przeprowadzone w celu usunięcia problemu: - wyciągnięcie całego kolektora ssącego wraz z przepustnicą, czyszczenie i uszczelnienie - dwukrotna wymiana silniczka krokowego - sprawdzenie napięć sond - sprawdzenie pod kątem lewego powietrza - sprawdzenie przewodów podciśnieniowych - czujniki temperatur w normie - podmiana komputera centralnego samochodu - wielokrotne sprawdzanie vagiem, brak blędów - wymiana instalacji gazowej (wcześniej Zenit i Valtec) - regeneracja parownika Głównie myślałem że problem leży w LPG, jednak zmieniłem prawie wszystko w gazowni. Samochód potrafił się uspokoić na parę dni, jeśli jeździło się tylko i wyłącznie na benzynie chociaż praca silnika dalej nie była idealna pod względem obrotów. Wg was dalej brnąć w temat LPG i szukać problemu w podpięciu instalacji? Wczoraj zaobserwowałem jeszcze inny objaw, a mianowicie ostatnio auto jeździło w miarę równo jednak po chwilowym postoju, przy próbie zapalania zablokowało się immo (wcześniej w bardzo gorące dni zdarzało mu się zblokować), po 5-6 próbach zapalania zapłonu (dodatkowo posiadam 'pstryczek elektryczek' odłączający zapłon) odblokował się, tylko już z oszalałymi obrotami. Może to co może sugerować? jak na razie samochód oprócz własnych prób naprawy odwiedził 6 białostocki mechaników
×
×
  • Dodaj nową pozycję...