
1.9 TDI
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
25 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O 1.9 TDI

Informacje
-
Imię
Zbychu
-
Miasto
Jastrzębie
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
CAHB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
ale po logach nie widać nieszczelnosci no ale jak mówisz to sprawdze, moze być od tego przeładowania niedostatek mocy jezdziłem innymi 1.8T w seri i bardziej agresywne były ale po logach nie widać nieszczelnosci no ale jak mówisz to sprawdze, moze być od tego przeładowania niedostatek mocy jezdziłem innymi 1.8T w seri i bardziej agresywne były Oto log z odpieta tyczka zaworka N75 http://vaglog.pl/log_257747.html Temat zamkniety powodem przeładowania był zaworek n75 zamontowany z innego audi c4 S6 po wymianie zaworka na nowy fabryczny suszarka laduje idealnie.
-
Witam mam taki problem wydaje mi sie ze auto jest jakies ospałe to jest AVJ seria i z 150 koni pare zasłabło, logi robione na benzynie http://vaglog.pl/log_256532.html http://vaglog.pl/log_256534.html http://vaglog.pl/log_256536.html http://vaglog.pl/log_256538.html http://vaglog.pl/log_256539.html http://vaglog.pl/log_256531.html Moze ktos powiedziec czy cos sie dzieje bo ten skok cisnienia mnie nie pokoi przy obrotach 2480 cisnienie żadane wynosi 1530mb a ładuje 1900 to za dużo raczej czy to raczej wina N75 zaworka czy też gruszki WG
-
Jest jakaś różnica miedzy sprężarkami ZEXEL 8D0260805 a 8D0260805D bo mam okazję kupić nowy a mam właśnie bez końcówki D nie wiem czy podjedzie
-
Spróbuj odpowietrzyć układ i zobacz czy nadal wywala
-
całkowita racja ja tak samo teraz odpowietrzałem jak zbiorniczek jest wyżej to w moment się odpowietrza i nie musiałem robić 20 km żeby dało efekt
-
Problem z Bulgotaniem rozwiązany przynajmniej na razie okazało się jednak że nie była to wina uszczelki czy głowicy po prostu powierzchnia bloku była krzywa ale uporałem się z tym teraz chodzi nie bulgocze i mam nadzieje ze tak pozostanie
-
ja na razie obserwuję co czy coś się będzie z tym działo bo nic innego już nie zostało a u ciebie to słychać już od dawna ?????
-
uszczelka jest nowa wszystko jest nowe łącznie ze zbiorniczkiem ten silnik ma 1500 km od remontu zrobione w zbiorniczku nie ma oleju nic nie śmierdzi spalinami płyn wiec nie wiem już sam [br]Dopisany: 04 Styczeń 2009, 21:40_________________________________________________a może to się dziać przez to ze mam wyciągniętą sprężarkę klimy ?????? bo i tak jest nie sprawna wiec po remoncie nawet jej nie zakładałem tylko przewody wszystko zaślepiłem odpowiednio żeby syf do nich nie naleciał może to coś z tym ma wspólnego ???????
-
Bawiłem się dziś z odpowietrzaniem i nadal to samo ciepło leci ale i nadal bulgocze nigdzie nie cieknie płyn nawet się nie poci nagrzewnica raczej tez szczelna bo w środku w samochodzie płynu nie ma dywaniki suche wiec nie wiem nadal dlaczego się tak dzieje nie wiem jeszcze czy ma znaczenie jak jest ustawiony nawiew bo zawsze mam na automat przy odpowietrzaniu
-
aha to nie rozumie to jak się to odpowietrzy jak korek będzie zakręcony ??? czyli mówisz żeby zagrzać do 90 załaczyć ogrzewanie i korka nie odkręcać ? cały czas tak robiłem tylko ze zawsze odkręciłem korek uszło ciśnienie i wtedy go przytrzymałem na obrotach a ogrzewanie mam załączone na HI i wentylator na jedną kreskę
-
tez tak robiłem za grzałem go do 88 stopni bo wtedy obieg otwarty i korek odkręcam i trzymam go na obrotach z 5 min przejechałem później około 7 km i powtarzam procedurę i nic nie pomaga bulgocze nadal wężem z nagrzewnicy tez próbowałem i nic czarna magia chyba
-
na pewno nie przegrzany bo to bulgocze zaraz po odpaleniu jak jest zimny w sumie później na ciepłym to samo wiem ze bulgocze na zapowietrzonym tylko jak jest zapowietrzony to chyba ogrzewanie nie działa a u mnie działa wiec nie wiadomo czemu się tak dzieje
-
Witam u mnie jet taki przypadek ze słychać Bulgotanie jak by w nagrzewnicy i to słychać w środku w aucie wystarczy dodać trochę gazu na postoju nie rozumie trochę tego ogrzewanie działa termostat nowy fabryka oczywiście płyn także nowy odpowietrzałem parę razy i nadal to samo wiec jak by nagrzewnica była zapowietrzona to by chyba nie było ogrzewania tak mi się wydaje wie ktoś co to może być??????????????
-
ładna jest fajna felga do tego i będzie piękna
-
miałem tak samo ostatnio ubywało płynu ze zbiorniczka tą dolną rurką co jest do nadmiaru na dole pod zbiorniczkiem i okazało sie ze pęknięty zbiorniczek i to w dziwnym miejscu zaraz pod korkiem jak sie gwint zaczyna nie było widać póki nie zdjąłem tego białego plastiku ale wymieniłem zbiorniczek na całkowicie nowy i jak na razie jest spoko