yellowdragon
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O yellowdragon
Informacje
-
Imię
?ukasz
-
Miasto
Dolnośląskie
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia yellowdragon
0
Reputacja
-
Witam, poszukuję sprawdzonego ASO Audi w Warszawie, jestem poszkodowanym w kolizji drogowej, i chciałbym oddać samochód do dobrego ASO. CO rozumiem przez dobre ASO: 1. naprawa rzetelna i na oryginalnych częściach. 2. Lakierowanie elementów bez potrzeby poprawek. 3. Rzetelna pomoc podczas postępowania w likwidacji szkody 4. No i samochód zastępczy na czas naprawy - potrzeba mobilności w pracy. Z góry dziękuję za pomoc.
-
Witam, Koledzy proszę o pomoc!!! Ostatnio jadąc samochodem przy skręcaniu w prawo usłyszałem uderzenie (huk) z tyłu samochodu przy prawym kole jakby coś uderzyło o blachę albo wybuchło. Samochód jeździ normalnie, nie kołysze się, nie zarzuca. Byłem na przeglądzie zawieszenie igła itd., a jak przejeżdżam przez progi i większe nierówności to jakby coś uderzało w blachę albo plastik. Co może być przyczyną i jak najlepiej to zdiagnozować? Kanał, podnośnik, bujanie? Dodam że ostatnio dwa razy zdarzyło mi się jechać z załadowanym samochodem dłuższe dystanse (4 osoby dorosłe i bagaże) Dziękuję za pomoc.
-
A wymiar w nowych jest większy czy mniejszy?
-
z tego co ja się kiedyś nauczyłem panewki są na korbowodach i na uszczelnieniu dolnej części silnika. wiec pozostaje się dowiedzieć czy mogę stary korbowód połączyć z nowym tłokiem
-
Mogę poprosić o namiary na warsztat i miejsce gdzie wysyłali tłoki. No i jak by się dało to informacja co dokładnie z pierścieniami czy dorabiane na zamówienie czy konkretnie jakaś firma. I jak długo trwał cały zabieg? Ja myślałem ze nowe tłoki mają juz nowe pierścienie które sa poprawione głownie pierścień olejowy, przynajmniej tak wywnioskowałem po wcześniejszych wypowiedziach innych kolegów.
-
Pierścienie oryginalne czy specjalnie dorabiane na wymiar itd.? Tłoki i głowica jak bardzo były zużyte. Bo ja rozmawiałem ze swoim mechanikiem i w tej kwocie mam nowe tłoki z pierścieniami i zastanawiam się czy warto
-
Co proponujesz? modyfikacje starych? Dlaczego miały by nie pomóc nowe tłoki?
-
ja mam najechane 189 tys. i bierze tak 1,5 l na 1000 km, tyle że głownie trasa. Ja zamierzam wymienić całe tłoki z pierścieniami na nowe, dodatkowo łańcuch uszczelki itp. Mam nadzieje ze to rozwiąże problem
-
Witam, mam pytanie czy ktoś w Poznaniu lub okolicach wykonywał usługę polegająca na wymianie pierścieni w tłokach? Jakiś polecany i dobry warsztat? I jaki efekt takiego zabiegu w samochodzie? Pozdrawiam
-
Witam, nie wiem gdzie wpisać problem, wiec w pisuje do tego działu. Jestem posiadaczem Audi A4 B8 Avant z silnikiem 2.0 tfsi kod CDN. Problem wiąże się z poborem oleje w zależności od jazdy 1-1,5L na 1000km. Moje pytania są takie: Czy ktoś już remontował taki silnik? Jak tak to gdzie za ile i z jakim efektem? Czy ktoś wymieniła na nowy silnik np z roku 2012? Czy ktoś to robił np w firmie wymieńsinik.pl z Florynki koło Nowego Sącza? Jakieś opinie? Dziękuje za wszystkie odpowiedzi