Skocz do zawartości

yellowdragon

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O yellowdragon

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Dolnośląskie

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia yellowdragon

0

Reputacja

  1. Witam, poszukuję sprawdzonego ASO Audi w Warszawie, jestem poszkodowanym w kolizji drogowej, i chciałbym oddać samochód do dobrego ASO. CO rozumiem przez dobre ASO: 1. naprawa rzetelna i na oryginalnych częściach. 2. Lakierowanie elementów bez potrzeby poprawek. 3. Rzetelna pomoc podczas postępowania w likwidacji szkody 4. No i samochód zastępczy na czas naprawy - potrzeba mobilności w pracy. Z góry dziękuję za pomoc.
  2. Witam, Koledzy proszę o pomoc!!! Ostatnio jadąc samochodem przy skręcaniu w prawo usłyszałem uderzenie (huk) z tyłu samochodu przy prawym kole jakby coś uderzyło o blachę albo wybuchło. Samochód jeździ normalnie, nie kołysze się, nie zarzuca. Byłem na przeglądzie zawieszenie igła itd., a jak przejeżdżam przez progi i większe nierówności to jakby coś uderzało w blachę albo plastik. Co może być przyczyną i jak najlepiej to zdiagnozować? Kanał, podnośnik, bujanie? Dodam że ostatnio dwa razy zdarzyło mi się jechać z załadowanym samochodem dłuższe dystanse (4 osoby dorosłe i bagaże) Dziękuję za pomoc.
  3. A wymiar w nowych jest większy czy mniejszy?
  4. z tego co ja się kiedyś nauczyłem panewki są na korbowodach i na uszczelnieniu dolnej części silnika. wiec pozostaje się dowiedzieć czy mogę stary korbowód połączyć z nowym tłokiem
  5. Mogę poprosić o namiary na warsztat i miejsce gdzie wysyłali tłoki. No i jak by się dało to informacja co dokładnie z pierścieniami czy dorabiane na zamówienie czy konkretnie jakaś firma. I jak długo trwał cały zabieg? Ja myślałem ze nowe tłoki mają juz nowe pierścienie które sa poprawione głownie pierścień olejowy, przynajmniej tak wywnioskowałem po wcześniejszych wypowiedziach innych kolegów.
  6. Pierścienie oryginalne czy specjalnie dorabiane na wymiar itd.? Tłoki i głowica jak bardzo były zużyte. Bo ja rozmawiałem ze swoim mechanikiem i w tej kwocie mam nowe tłoki z pierścieniami i zastanawiam się czy warto
  7. Co proponujesz? modyfikacje starych? Dlaczego miały by nie pomóc nowe tłoki?
  8. ja mam najechane 189 tys. i bierze tak 1,5 l na 1000 km, tyle że głownie trasa. Ja zamierzam wymienić całe tłoki z pierścieniami na nowe, dodatkowo łańcuch uszczelki itp. Mam nadzieje ze to rozwiąże problem
  9. Witam, mam pytanie czy ktoś w Poznaniu lub okolicach wykonywał usługę polegająca na wymianie pierścieni w tłokach? Jakiś polecany i dobry warsztat? I jaki efekt takiego zabiegu w samochodzie? Pozdrawiam
  10. Witam, nie wiem gdzie wpisać problem, wiec w pisuje do tego działu. Jestem posiadaczem Audi A4 B8 Avant z silnikiem 2.0 tfsi kod CDN. Problem wiąże się z poborem oleje w zależności od jazdy 1-1,5L na 1000km. Moje pytania są takie: Czy ktoś już remontował taki silnik? Jak tak to gdzie za ile i z jakim efektem? Czy ktoś wymieniła na nowy silnik np z roku 2012? Czy ktoś to robił np w firmie wymieńsinik.pl z Florynki koło Nowego Sącza? Jakieś opinie? Dziękuje za wszystkie odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...