Skocz do zawartości

jittejutsu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jittejutsu

Osiągnięcia jittejutsu

0

Reputacja

  1. z tego co mi powiedzieli przy odbiorze samochodu olej pełen syntetyk a poziom sam patrzyłem na tym czarnym super bagnecie wydaje mi się ze dobrze bo siega 2 kulki czyli maxa . tez wydaje mi się ze macheros nie przewidział tego ze po wyciagnieciu całej pompy wejdzie więcej oleju ;d rano akcja sprawdzanie oleju
  2. Panowie wiem ze mój watek będzie wyglądał podobnie jak inne w tym poście ale w moim 2.0 tdi historia zapisała następujące przygody . moja wiedza motoryzacyjna zaczna się i konczy na tankowaniu ;d 1. Zakup z uszkodzona pompa olejową < cena auta rewelacyjna stan pojazdu również ,prócz tej nieszczęsnej pompy . auto paliłem 1x przez 2 sec i tak postanowiłem stać się posiadzaczem owego egzemplarza> 2. Po oględzinach miejscowych mechaników.. doradzali mi wymiane imbusa twardszego za 30 zł + zestaw naprawczy około 250 zł<łańcuszek i koła zębate napinacz> 3.moje wieczorne oględziny googli przeczytanie kilkunastu postów wykonaniu paru telefonów doradzono mi opcje z silnika 1.9 tdi bądź regenerowana stara pompe wybrałęm pompe z 1.9 tdi koszt 750 zł z zestawem zebatka łańcuszek i napinacz plus plastikowy uspokajacz czy jakos tak 4.turbina oczywiście zaszlachtowana do regeneracji koszt 700 zł 5.po skompletowaniu części mój mechanior zaczoł skrecac Furmanke 6.wszystko pięknie ładnie skrecone auto pali ładnie na zimnym silniku co zauważyłęm po 3 dniowym użytkowaniu auta. na ciepłym pali po 3 sec +- 7.i to czego się nie spodziewałem po przejechaniu 1 km max zapala się czerwona kontrolka oznaczająca ciśnienie oleju w silniku natomiast po wciśnięciu check moje tłumaczenie brzmi: zatrzymaj prace silnika niski poziom oleju w silniku uzupełnij 8.moje uwagi sa takie gdy auto jest zimne wszystko pięknie łądnie działa jak jest ciepłe zabawa zaczyna się od początku ....... nie wiem czy ma to wpływ olej jest syntetyczny 5w 40 bodajże ten kanalik został zaślepiony nagwintowany i szczelnie zaślepiony . nie wiem nie stałęm przy mechaniku . Panewki wg Mechanika sa nienaruszone . w co nie chce mi się wierzyc ale nie powiem bo <nie widziałęm > 9.po podpięciu do komputera wychodzi ze 4 świece do wymiany może przez to tak pali ? ciepły silnik raczej nie powinien mieć na to wpływu ale wole wymienić wszystkie bóle < jakie znam po 1 tyg> 10.Ciśnienie mierzone na ciepłym silniku 90 st. 900 obr ciśnienie około 0.5 bara 2500 tys obr 1.5 bara . 11. moje pomysły sa nastepujace pojade jeszcze do 2 innych warsztatów zmierze dokładnie ciśnienie oleju będę miał porównanie bo nie wierze ze ma tylko 0.5 bara ale może się myle niestety następne będzie spowrotem dostawanie się pod miske olejowa zmiana panewek może ? sam już nie wiem . może załoze stara pompe kupie ten imbus i zestaw naprawczy . chłopaki dajcie rady Help me bo spale tego złoma
×
×
  • Dodaj nową pozycję...