Skocz do zawartości

kokos1234567890

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O kokos1234567890

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, dzis sprzątałem auto i znalazłem takie kabelki w bagażniku, w lewym nadkolu: do czego one są? wiem że w avantach były montowany dodatkowy sprzęt audio i chyba któryś z właścicieli coś sobie zabrał na pamiątke przeglądałem forum, czy możecie mi powiedziec co te avanty tak naprawde miały? szukałem na forum ale nie mogłem znaleźc jak coś to sory, pozdrawiam
  2. kokos1234567890

    SPOTY RADOMSKIE

    Witam, chciałbym spytac o jakis warsztat, w miescie i okolicach, zostawiłem autko na dwa tygodnie na parkingu, i nie pali, prawdopodbnie swiece, bo juz wczesniej dawały sie we znaki, pozdrawiam
  3. yyyyyyyyyyy tak, nie wiedziałem jak to ująć pierwszy uchwyt urwałem a z drugim kombinowałem aż wyszło :> Na zdjęcia niestety brakowało ręki i miejsca, bo tam troche ciasno
  4. Witam, z powodów popełnienia przeze mnie błędów i dla wiedzy innych postanowiłem opisać co i jak. Postanowiłem zamontować silniczki firmy valeo zakupione na aukcji w moich lampach też firmy valeo. Dodam że mam w aucie już zamontowane wszystkie kabelki i pokrętło. Na początku trzeba wymontować lampy. Ja mam auto przed liftowe i do odkręcenia miałem tylko 2 górne śruby. Później trzeba pchnąć lampę w bok żeby wysunął się bolec, który jest pod lampą. Następnie wyciągamy lampy do przodu i odpinamy kabelki. Po otwarciu klapki z tyłu lampy w dolnym prawym rogu w prawej lampie, lewym w lewej lampie jest zaślepka regulacji. Musimy ją odkręcić, ale i tak jeszcze nie wyjdzie ( ja myślałem inaczej i wyrywając na siłę ułamałem kawałek mocowania silniczka). Żeby było łatwiej trzeba przykręcić na maxa regulację lampy która jest w górnym rogu lampy, tak żeby wkład lampy był jak najbliżej tyłu lampy, jak najdalej od klosza. Potem przyciągamy do siebie dół wkładu tak żeby zaślepka regulacji wysunęła się jak najbardziej. Następnie jej końcówkę przycisnąć jak najbardziej do dołu, do podstawy lampy. Dodam że ja ustawiłem sobie lampę kloszem do góry, żeby wkład był jak najniżej i żeby zaślepka jak najdalej wyszła, bo wtedy można ją łatwiej z mocowania wyciągnąć. Jak się udało to już połowa roboty za nami To można się brać za silniczek. Proponuję od razu podłączyć kabelek bo po zamontowaniu raczej będzie za ciasno. Jak zajżycie do środka na połączenie regulacji z silniczkiem to można zobaczyć jak jest to zakończone. I teraz robimy na odwrót jak z zaślepką najpierw zaczepiamy zakończenie silniczka o końcówkę w lampie. silniczek trzeba włożyć pod kątem 45 stopni w uchwyt, docisnąć mocno i przekręcić do dołu. Dodam że wkład cały czas musi być dociągnięty jak najbliżej żeby można było zahaczyć silniczek i go zamontować. Z pierwszą lampą męczyłem się i męczyłem i efekt jest taki że czekam aż wyschnie klej Drugą zrobiłem w 15 min jak już wiedziałem co i jak. Pozdrawiam
  5. witam, nie będę nowego tematu otwierał, giba mi się na wybojach fotel kierowcy, wyciągnąłem go ale nic nie znalazłem, wszystko wygląda jak nowe. Czy ktoś to przerabiał?
  6. Witam, w moim 1.8 t po rozgrzaniu również mam jakis taki dźwięk coś jakby cykanie. też sobie sprawdzę to co piszecie :>
  7. no ja wczoraj jak mi przód wyjechał depnąłem po hamulcach i zatrzymałem się przed krawężnikiem. ale tak pozatym to bardzo jestem z tego napędu zadowolony. Dzięki za odpowiedź
  8. Witam, Jeżdzę quattro już parę miesięcy i potym jak wylądował bym dziś na krawężniku, chciałbym spytac bo nie mogę za bardzo dojśc kiedy nadsterownośc, a kiedy pod? zazwyczaj udaje mi się nadsterownośc ale po dzisiejszym, naszczęście uniknionym kłopocie wolę się upewnic. Dodaję gazu gdy jestem już w zakręcie, dobrze? Zawzyczaj mam wtedy nadsterownośc i o to mi chodzi, ale może dziś dałem gazu za wcześnie. Proszę o pomoc. Szukałem ale o quattro jest dużo i może przeoczyłem odpowiedź. Jeśli tak to sorry
  9. Dzięki za odpowiedź, ale własnie poczytałem o GTRSie.. troche drożej ale większe możliwości.
  10. a o co chodzi z hybrydą? sory jeśli jest na forum, ale siedze tu już troche i mnie oczy zaczęły bolec
  11. można więcej info na temat tych k04 po 1500 zł?
  12. Witam, ja również się na to natknąłem, piszą o rocznej gwarancji, silnik to 1.8 t, warte zainteresowania?
  13. Witam, po wakacyjnej miesięcznej przerwie, odpalałem autko, Rozrusznik kręcił ( byłem ździwiony że jeszcze jest prąd), auto nie chcaiło wejśc na obroty i gasło. W końcu się wkurzyłem i depnąłem gaz i przytrzymałem chwile. Z rury poszedł siwy dym ale autko odpaliło wreszcie. Wszystko było fajnie oprócz tego że gdy od tamtego czasu odpuszczam gaz, spadaniu obrotów towarzyszy dziwny świst, coś jak wiatraczek, czy może byc to turbina? świst jest nawet gdy obroty są poniżej włączania się turbiny. Dzieje się tak podczas jazdy i postoju. Nie dzieje się nic innego tylko ten hałas jak jakiś wiatraczek. Czy mam się bac? ;(
  14. Co myślicie o tym? oprócz felg, które mi nie wyszły to ogół chyba całkiem całkiem....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...