Skocz do zawartości

_kaskader89_

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O _kaskader89_

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Dobroszyce

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB
  1. _kaskader89_

    Przegub

    Podepne się do tematu a mianowicie chcial bym zapytać czym góżni się przegłub lobro od spidan przecież obydwa są koncernu gkn i obydwa pasują niby do mnie... Audi a4 b5 1.6 adp... Nie wiem co wybraać...
  2. Akurat z papierkiem montarzu w prof zakładzie nie mam problemu i mam podbity także nie powinno być problemu...
  3. U mnie wymieniłem jeszcze kleme plusową i mam teraz stabilne bez obciążenia 14,3V a z obciążeniem 14,0V z włączona klimą i światła mijania... Strata na kablach to 0,2V
  4. Mam ubezpieczony i niby nawet gdy w drodze gdzieś padnie to przyjadą i wymienią... Tak mówią... w cenie aku oczywiście... Taką mam gwarancję
  5. To znaczy że u mnie nie ma co szukać jeszcze... No i fajnie
  6. U mnie w spoczynku aku trzyma 12,2V gdzie akumulatorek ma rok i od początku tak miał. Aku to centra futura 66Ah
  7. A wszystka wiedza jest cenna... A ile koledzy powinien trzymać akumulator Volt? oczywiście po spoczynku kilku godzinnym...
  8. Właśnie też mam Valeo...U mnie teraz jest w miarę... Lecz mogło by byc lepiej...
  9. Dzięki koledzy spróbuje i dam znać... Już wszystko wyjaśnione i myślę że tak można zostawić... Mianowicie wyszyściłem wszystkie połączenia alternatora i aku po czym ładowanie na aku wynosi 14,29~14,30V bez obciążenia a bezpośrednio na alt wynosi 14,4V lecz po włączeniu świateł i klimy 13,8~14V... na aku oczywiście... Warto szukać coś dalej?
  10. Aha... I pomogło? Więc muszę zainwestować ;-)
  11. Teraz gdy sprawdziłem połączenia na przewodach od alternatora na akumulatorze napięcie wynosi 13,5V a na alternatorze bezpośrednio 14,3V bez obciążenia... Teraz jest to normalne że taki spadek między alt a bezpośrednio aku? Czy to na kablach tyle mocy traci? Komutator wyglądał na calkiem dobry...
  12. Koledzy u mnie podobnie... Coraz większe ilości płynu ubywają... Nigdzie wycieków ani nie przybywa oleju.... Osadu pod korkiem nie ma... Temperatura normalnie rośnie a czym więcej się wstawia tym więcej płynu ubywa... szczególnie na dłuższych trasach... Zauważyłem że podczas rozgrzewania silnika po wyłączeniu się ssania zaczyna dymić a prędzej tak nie robił... Co to może być koledzy? Proszę o pomoc
  13. Witam. Jestem tutaj nowy i mam problem z moją a4 b5 1.6 adp... Mianowicie ładowanie akumulatora waha sie na poziomie 13,4V bez włączonego żadnego odbiornika prądu lecz po włączeniu świateł i klimy wynosi 12,8V czy to normalne? Wymieniłem już rok temu regulator i nadal to samo... Na oryginalnym było ok lecz padł całkowcie od tamtej pory nie mogę dojść o co chodzi...
  14. Witam wszystkich forumowiczów! Mam na imie Mariusz a moim autem jest Audi A4 B5 1.6 ADP 1996r w sedanie Mieszkam w okolicach Dobroszyc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...