Skocz do zawartości

AudiRock

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O AudiRock

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Kłobuck

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia AudiRock

1

Reputacja

  1. AudiRock

    Jaki olej do 1.8T?

    Wczoraj wymieniałem olej. Wlałem po raz pierwszy RAVENOL VST Turbo USVO 5W-40. Do tej pory lałem cały czas Liqui Moly Synthoil High Tech 5W-40. Oba oleje bardzo dobre. Na LM silnik troszkę ciszej pracuje, i masując go opuszkami palców wydaje się bardziej lepki. Na Ravenolu silnik pracuje troszeczkę głośniej ale wydaje mi się że lżej się kręci i jakby lepiej się wkręca na obroty. LM bardzo długo utrzymywał się czysty ciekawe jak będzie z Ravenolem.
  2. Proszę o ocenę logów. Logi robione na PB. 02, 031, 033 http://vaglog.pl/log_271898.html 115, 118 http://vaglog.pl/log_271899.html
  3. Ja mam podobny problem przy gaszeniu silnika lecz dźwięk jest inny , raczej taki klekot(2-3 klekoty odrazu po zgaszeniu w ciągu 0,5 sekundy lub czasami ale dużo rzadziej gdy energicznie wcisnę gaz i szybko zdejmę nogę to słychać z zakresie 1500-2000 obr. ) ale czasami praktycznie tego jakby nie słychać, a zaś kiedy indziej bardziej. Mechanik mi mówił, że łożysko z jednej strony dwumasa się już wykończyło. Myślałem także o tym, że może wkład katalizatora popękał i klekocze, albo coś z turbiną.
  4. Witam mam trochę może i głupie pytanie/problem. Otóż w mojej audicy 1.8t avj przy chłodnicy znajduję się tylko jeden wiatrak. Załącza się kiedy odpalam klimę. Czy jest taka możliwość, że był montowany tylko jeden wiatrak. Wskazówka po rozgrzaniu silnika pokazuje temp. 90 stopni. Vag pokazuje między 94 a 98 stopni na postoju. Słyszałem, że wychodziły wersje z podwójnym i pojedynczym wiatrakiem w zależności od tego czy auto szło do ciepłych krajów i od tego czy miało hak. Czy jest taka w ogóle możliwość jak u mnie? Oraz od jakiej temperatury powinien załączyć się wiatrak?
  5. Witam, dzisiaj podpiąłem auto pod vaga. Zaniepokoiło mnie wskazanie na grupie 026. Jeśli rozumiem powyższe wskazania dotyczą czujnika spalania stukowego, na co może mieć wpływ np. padnięta cewka na 4 cylindrze? Jeśli się mylę to mnie poprawcie i byłbym wdzięczny jeśli ktoś podałby prawidłowe wskazania dla tych czujników. Mój motor to 1.8t AVJ.
  6. Witam wstawiam jeszcze raz logi do oceny. Starałem się do oporu gaz wciskać lecz warunki nie były idealne, ruch, pogoda itp. 2,31,33 PB i LPG http://vaglog.pl/log_241014.html 115,118 LPG i PB http://vaglog.pl/log_241015.html
  7. Witam podepnę się pod temat. Tak samo jak kolega mam 1.8 t avj + lpg Kupiłem kabel żeby specjalnie zbadać przyczynę świecącego check'a. Błędy: 16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded 16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow P0133 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Skasowałem, check zniknął i silnik odżył. Po przejechaniu 40 km sprawdziłem czy są jakieś błędy i zobaczyłem to: 16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow P0441 - 002 - Lower Limit Exceeded znowu skasowałem przejechałem tak samo gdzieś 40km i znowu ten błąd 16825 Check od pierwszego kasowania nie wyświetlił się ani razu. Dodatkowo zrobiłem logi 2,31,33 pierszy log pb, drugi log lpg http://vaglog.pl/log_240849.html
  8. Poszukam. Nie chce specjalnie wymieniać manetki. Zależy mi głównie na spalaniu chwilowym lub średnim. Poniekąd zasięg całkowity musi być liczony właśnie spalania średniego. Gdzieś przeczytałem, że można zmienić wyświetlane atrybuty na pół Fisie. Zamienić na przykład temperaturę na coś innego itp. Kiedyś natrafiłem na post w którym gościu opisał jakim programem można wykonać taką operację teraz jak na ironie za chiny nie mogę tego znaleźć.
  9. No tak ale ja nie mam pełnego fisu. Nie posiadam przycisków na manetce od wycieraczek. Dlatego też pokazuje zasięg bez spalania średniego, chwilowego i czasu jazdy. Dlatego poszukuje sposobu alby zamiast zasięgu pokazywał spalanie chwilowe. Słyszałem że możliwa jest zmiana VAGiem zasięgu na spalanie, dlatego też o to pytam. Rezygnacja z jednego na rzecz drugiego.
  10. Chyba się nie zrozumieliśmy. Wszystko chodzi i pracuje jak trzeba. Fis jest ok, pokazuje to co ma fabrycznie pokazywać. To co ja chciałbym zrobić to zmiana zasięgu całkowitego na spalanie chwilowe.
  11. Witam niedawno nabyłem kabel diagnostyczny do mojej b6 z 2002 roku. Na początek bawiłem się programem VCDS lite 1.2. W swojej audicy posiadam tylko i wyłącznie zasięg całkowity pokazywany w km bez możliwości zmiany manetką, wyświetlacz to duży FIS. Słyszałem, że podobno można zamienić zasięg całkowity na spalanie chwilowe. Tu się rodzi problem ponieważ nigdzie nie mogę znaleźć kodowania umożliwiającego taką zmianę. Może ktoś wie i podzieli się wiedzą jak tego dokonać. Z góry bardzo dziękuje.
  12. Witam Istnieje możliwość zrobienia aux bez kupowania http://www.piloty.pl/TRACK66.html i dodatkowo posiadanie przy tym zmieniarki. Wszystko sprawdzone i rzeczywiście działa. Wiec wszystko po kolei. Musimy wyciągnąć zmieniarkę CD i dostać się do wtyczki 12 pin. Kable które nas interesują to : 9 pin - masa 7 pin - kanał prawy 10 pin - kanał lewy Przerwałem obwód w/w kabli. Kable wychodzące od strony radia podłączyłem do przełącznika 9 pin 2-pozycyjnego, dokładnie w środkowym rzędzie przełącznika. Kable od zmieniarki i od naszego kabla aux analogicznie podłączyłem do zewnętrznych rzędów pinów. ​ Wkładamy płytę do zmieniarki ( najlepiej z jakimiś plikami mp3, wtedy radio widzi jeden bardzo długi plik plik muzyczny), wybieramy w radiu opcję by odtwarzało z muzykę ze zmieniarki CD, podpinamy nasz telefon lub MP3 z muzyką i możemy wybierać czy muzyka ma grać z telefonu czy z naszej zmieniarki CD. Minusem jaki zauważyłem jest to że jeżeli zastopujemy muzykę na naszym telefonie słychać w głośnikach delikatne, ciche zakłócenia od działającej zmieniarki. Jeśli muzyka gra zakłócenia nie występują.
  13. Potwierdzam, nowa butla 70l pasuje idealnie
  14. Z tyłu nie ma nic. Gościu z przeglądu widać że chciał iść na rękę, ale nie mógł odczytać numerów zbiornika przez łuszczącą się farbę i koniec końców zrezygnował. Chyba będę musiał kupić nowy. Można wsadzić zbiornik o mniejszej średnicy, a takiej samej wysokości?
  15. Witam wczoraj kupiłem, swoje pierwsze Audi A4 B6 Avant 1.8t z LPG. Gaz był zakładany przez niemca w polsce. Gaz jest wbity w brief'a, oraz są papiery niemieckie na różne przeglądy instalacji itp. Butla marki IRENE ważna do 2018. Problem jest w tym że próbowałem dzisiaj zrobić przegląd ale facet nie chciał mi go zrobić. Ponieważ mówi że na dokumencie(polskim) producenta butli IRENE nie ma pieczątki TDT. Posiadam tylko taki dokument polski odnośnie gazu(wzór z net) http://www.drypa.pl/cache/files/products/2e326e80e039040161361d5fb6024c26_7c9210cdbf74b1cb7ef12d151c2d1483.jpg Nie wiem co dalej robić. Czy jechać do jednostki TDT i mi sprawdzą zbiornik i nadają nową homologację czy założyć nowy zbiornik? Niemiecki przegląd już się skończył i strach jeździć. OC i tablice mam ważne. Butla w kole rozmiar 650x270 73 litry.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...