Skocz do zawartości

TenTyp

Pasjonat
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O TenTyp

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Wejherowo

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. Witam, aktualnie zamierzam sie do kupna B7 w dieslu. Czy jest mi ktoś w stanie krótko napisać jakich oznaczeń slinika unikać, a które warto wziąć pod uwagę?
  2. Witam, mam taki problem, chciałem wymienić amorki z tyłu ponieważ lewy się rozlał, ale okazuje się, że nie idzie odkrecić mocowania górnego... Są tam dwie śruby po przekątnej, ta blizej odkreca sie bez problemu, ta z tyłu kreci się w kółko i z prawej i z lewej strony. Ktoś juz to przerabiał i wie jak sie zabrac do tego? Ciezko tam włożyc rękę a co dopiero szlifierke zeby obciąc sruby.. ktoś ma jakiś pomysł?
  3. Witam, czy ktos jest mi w stanie powiedziec czy jest duzy problem z wymianą tych bocznych uszczelek przy szybie czołowej w B5? W ich wnętrzu jest aluminium które po tych prawie 20 latach się utleniło i uszczelki po prostu odchodzą. Nowe uszczelki kosztują w ASO około 50 zł, ale wymiana dodatkowe 40 zł, dlatego pytanie czy da się to zrobic samemu z pomocą kleju do szyb czy to jakas grubsza zabawa? Bo zauwazyłem, że są one jakoś punktowo przytwierdzone do słupków i nie wiem czy po prostu je wyrwac z wyczuciem czy jest na to jakiś sposób. z tego co wiem to nie jest koniecznie wyjęcie szyby : )
  4. TenTyp

    Brak lewego kierunku

    na 100% wina leży po stronie manetki jednak Gdy włączam kierunek i zmieniam położenie kierownicy to na niektorej wysokosci działa dobrze a jak kierownica jest nisko to znów przestaje. Póki co wziałem kierownice nieco wyżej i działa, ale pewnie prędzej czy pozniej bede zmuszony to rozebrac... dzięki za pomoc
  5. TenTyp

    Brak lewego kierunku

    Witam, problem polega na tym, że nie pali mi się lewy kierunek. Prawy działa, awaryjne działają ale jak chce właczyc lewy to nie pali się nic, nawet zielone kontrolki nad licznikiem słychac za to "szum" z włącznika awaryjnych. Podmieniłem cały włącznik z innego Audi i nadal dzieje się tak samo. Gdzie moge szukac przyczyny?
  6. czesc, mam silnik 1.8T ponad 310k przebiegu. Zalany jest jakiś olej 15w40, dokładniej jaki nie wiem niestety. Pytanko jaki zalać teraz? Niby nie schodzi się w dół? Nie chodzi mi o markę oleju tylko o oznaczenie i czy mineralny, syntetyczny itp itd..
  7. Jeśli chodzi o błedy to jest tylko bład związany z N75 a to dlatego, że tego zaworu nie mam. Silnik jest lekko podkręcony i jest wstawiony jakis zawór manualny. Innych błedów nie było, ale bede musiał jakos ogarnąć Vaga, zeby sprawdzić więcej. Ogólnie mam wrażenie, ze na każdym biegu gorzej pompuje, ale na drugim praktycznie zawsze ciśnienie się nie podnosi...
  8. Witam, mam taki problem, że odczuwam brak mocy na najczesciej drugim biegu. Turbo zdaje się nie ładować. Mam zegar ciśnienia i na drugim biegu ledwo podnosi się powyżej 0, gdy na reszcie biegów pompuje do 1bara. Wiadomo, że puszcza troche oleju, ale co może być przyczyną? Jakiś czas temu autem bardzo szarpało chwile po odpaleniu, ale wybrałem się na małe "butowanie" i przestało tak robić ale czasem nadal brak jej mocy. Myślę, że moze starczyć jej czyszczenie skoro po krótkim butowaniu zaczeła sie lepiej zachowywac. Slyszałem, że moze tez się zacinać jakas sztanga, ale nie mogłem nigdzie znalesc podobnego tematu i nie wiem czy warto oddawać ją do czyszczenia, czy to ma sens czy może jestem sam w stanie coś naprawić : )
  9. Witam, poszukuję komputera/sterownika o numerze 8d0 907 557. Na allegro nie ma takiego, sa takie ale z końcówka B lub C i różni się numer nad kodem kreskowym. Czy taki sterownik podejdzie czy muszę szukac dalej? Chodzi o to, że silnik faluje na benzynie. Odpadają wszelkie usterki mechaniczne, wszystko wymieniane lub sprawdzane. Elektryk z ASO Skody/VW obwinia komputer za zle wartosci wtrysków. I w sumie to ostatnia rzecz która nie była podmieniana ze względu na dostępnosc a juz brakuje innych pomysłow... Nie wiem czy szukac dalej sterownika czy inny podejdzie?
  10. Mechanik nie wiem jakim programem sprawdzał, ale pokazuje mu tylko błąd tego zaworu N75 dlatego ze go tam juz nie ma. Dodam jeszcze, że po wizycie u gazownika było ok, wszystko zaczeło się po wymianie świec dziać... juz drugi komplet siedzi i nic..
  11. Witam, pacjent : A4 B5 1.8t AEB + gaz Po kolei: gaz chodził nie równo i było czuć szarpnięcie przy przyspieszaniu na 2 i 3 biegu. Gazownik super wyregulował, ale za szarpanie obwinił świece. Wymieniłem świece na nowe i od tego czasu auto chodzi tragicznie. Po odpaleniu obroty zejdą do około 200-300 i wracają do około 1000 lub auto całkowicie zgaśnie. Po wciśnieciu gazu obroty najpierw spadają do takiego momentu, że aż czuć trzesący się silnik i dopiero potem idą do góry.. i tak do momentu gdy silnik się mocno nagrzeje i i jest nim dużo jeżdzone. Swiece zostały zmienione na drozsze i lepsze, ale nic nie pomogło. Wyczyszczona przepływka, podmieniony czujnik położenia wału, przepustnica, sprawdzone wszystkie przewody i nic. Cały czas tak samo, wszystko zaczeło się po wymianie świec. Auto stoi już kolejny dzien u drugiego mechanika i nic... Im zimniej tym gorzej odpala. Ostatnią opcją zostaje przepływka ale nie mamy innej na podmiane. Mechanik moze odczytac jedynie jej wartości ale nie ma porównania do prawidłowych. Czy mozna gdzieś takie znaleść ? I co jeszcze mozna sprawdzic, wymienic? Zapomniałem dodac, nie ma w nim zaworu N75. Auto jest po lekkiej modyfikacji poprzedniego własciciela i jest podpięty zawór ręcznego sterowania doładowaniem, nie wiem jak to fachowo się nazywa niestety...
  12. witam, mam pytanie, czy fotele pasażera i kierowcy są identyczne pod względem tapicerki? moj fotel jest mocno przetarty i wypalony. chciałem kupić fotel pasażera i przełożyc tapicerke, ponieważ pasażera jest po prostu tańszy. Czy będzie pasowac? B5 przed liftem
  13. Długość [mm]: 583 Szerokość [mm]: 187 Głębokość [mm]: 50 Do A4 się zmiesci przynajmniej do 1.9 TDI bo znajomy już ma ją założona i jeździ, ale pytanie czy ma sens zmieniać ori na taką w 1.8t ? ---------- Post dopisany at 17:18 ---------- Poprzedni post napisany at 17:17 ---------- a srednica dolotu-wylotu 50 mm
  14. Witam, czy ktoś spotkał się z montażem IC od Renault Megane w A4 B5 jako FIMC? Znajomy w B5 1.9 TDI coś takiego zmontował w granicach 200 zł czy ktoś próbował robić taki przeszczep i ma to sens? Ic w Megance jest na froncie, więc teoretycznie mogłoby spełniac swoją rolę..
  15. gaz zawsze tankuje na tym samym Orlenie. czyli jaki powinienem miec rozmiar opony aby wynik był jak najbardziej precyzyjny? zakładając ze 225 to najszersza jaką chce, a chyba wolałbym 205. oczywiście alufegla 17 ---------- Post dopisany at 22:17 ---------- Poprzedni post napisany at 21:49 ---------- czyli wg tego na zimowych faktycznie robie gorszy wynik niż na liczniku? w tym wypadku wychodzi około 11 litrów w zime. a lato? 3 litry to i tak spora roznica
×
×
  • Dodaj nową pozycję...