Skocz do zawartości

jamo81

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jamo81

Osiągnięcia jamo81

0

Reputacja

  1. zobacz napinacz i paski bo taki sam problem miałem, jak wymieniłem napinacz i paski ustało a tez wymieniałem pompę
  2. witam u mnie problem jest takiego typu pompa była wymieniona na nową i zalany został płyn ale nie był to czerwony ani zielony tylko jakiś koloru silnika,pompa zaczęła wyć potem został wypukany układ cały płynem oryginalnym 3 razy i zalany na poziom jaki mam być,wszystko ładnie pięknie pracuje jak jest auto nie rozgrzane,później po rozgrzaniu silnika przychodzi parkować i jest tragedia buczenie z pompy i ciężko kierownica chodzi chyba ze dodam gazu to odpuszcza,pytałem sie mechanika jednego to powiedział ze jak miałem nie zalany od razu olej zielony to mogło dojść do spuchnięcia uszczelek w pompie??? przypomnę ze przez jakiś czas było wszystko ok z tym już zielonym płynem ,ale problem potem sie odnowił ,może by jeszcze raz zmienić olej ?proszę o odpowiedzi jakie kolwiek w tej sprawie dzięki wielkie pozdrowienia
  3. ja płaciłem 160euro w belgi
  4. witam miałem niedawno wymieniona pompę wspomagania na nowo tylko pan mechanik ,nie zalał mi ori płynu tylko jakiś zamiennik,pojechałem do innego mechanika i zrobił mi tam płukanie ze 3 razy oryginalnym płynem no i wszystko było ok aż do niedawna ,jak samochód stoi i jest zimny jest wszystko ok można bardzo lekko krecić kierownicą ,tylko po jakimś czasie jazdy,przy parkowaniu już prawie nie idzie ruszać ,bardzo ciężko chodzi wspomaganie do tego dochodzą buczenia , ustaje tylko jak go po gazuje na biegu jałowym albo sprzegle i wtedy chodzi normalnie,nie wiem co jest grane czyzby ta pompa sie rozleciała?może miał z was koledzy taki problem ktoś?prosze o rady dzieki pozdrawaim
  5. wczoraj dostałem nowe wiadomości od mechanika ze mam napinacz padnięty i paski do wymiany a co do pompy powiedział ze na razie się wstrzyma i wezmię mi cały układ 2 3 razy zaleje jeszcze raz płynem żeby go przeczyścić ,tylko trochę mnie zdziwił tym paskiem bo miałem nowy zakładany przy wymianie pompy,ale mógł sie wyślizgać bo czasami przestawało piszczeć na 3 biegu dopiero ,jak się dobrze już rozgrzał?.[br]Dopisany: 05 Marzec 2010, 07:12_________________________________________________dziis po wizycie no i pompa została przepłukana 3 razy płynem oryginalnymi jest na razie ok napinacz jak mi pokazał to był na wykończeniu praktycznie uszkodzony,dobrze że sie nie oderwał całkiem przez to pasek sie zużył bo siie ślizgał ,i to robiło najwięcej hałasu ,płyn oczywiście zalany zielony.na razie dzięki za pomoc i pozdrawiam .
  6. jamo81

    [B5 ATJ] Spadek mocy

    witam mam problem tego typu ze jak przycisnę na 3,4 biegu na obroty 4 tysie auto mi blokuje do 120 i lipa ,jak nie przyspieszę gwałtownie tylko normalnie nic sie nie dzieje, byłem u mechanika powiedział ze wie juz chyba o co chodzi ,ze niby jest tam jakis sterownik w kolektorze czy cos tam ze on jest odpowiedzialny za sterowanie turbem nie chciał mi tego bardziej rozwinać, ja bym chciał sam to zlokalizować bo nie chcę robić se dodatkowych kosztów ,przebywam teraz za granica i za sam napinacz paska skasował 234 euro co w polsce by kupił 250 zł podejrzewam ze mnie naciągną na tym napinaczu paska bo jak możliwe żeby tyle różnicy było w cenie miedzy polska a belgią bez robocizny, czy ktoś wie o co chodzi???z tym sterownikiem?
  7. nie właśnie nic się nie pieni tylko jestem ciekawy czy przez płyn nie oryginalny mogło się właśnie coś porobić z pompą ,bo oryginalny dopiero był potem zalany g004000m2 taki,i dalej usterka nie mija piszczy czasem i zabiera wspomaganie , a na ful skręcie to coś tam buczy w zbiorniczku nic nie zauważyłem dziwnego oleju weszło mi 750 ml i jest na poziomie max.[br]Dopisany: 03 Marzec 2010, 17:48_________________________________________________jest jeszcze opcja ze cos mogło zostać starego płynu i sie pomieszało???????
  8. witam wymieniłem pompę wspomagania kierownicy na nową bo stara była już padnięta przy skręcie piszczała jak diabli robił mi to sąsiad mechanik ale zalał mi nie oryginalny płyn,jeżdziłem ze 3 dni było wszystko ok przyszły mrozy i zaczeło piszczeć na nowo wymieniliśmy płyn na oryginalny zielony ale dalej piszczy zwłaszcza rano z przerwami przy parkowaniu dochodzą do tego buczenia i osłabienie wspomagania kierownicy teraz nie wiem czy ta pompa już jest zepsuta czy co ale z tego co czytałem to chyba już pada, czy waszym zdaniem to będzie wymiana
  9. właśnie tego nie wiem jak to sprawdzić rok auta 2000 ,a taki napinacz jak było by to to to drogi
  10. Witam wymieniłem 3 dni temu pompę wspomagania i pasek bo przy skręcie mi bardzo piszczało ,piszczenie ustało przy skręcie niema juz problemów ,jednak jak zrobię parę kilometrów,i odstawie samochód gdzieś na 15 minut to przy ruszaniu zaczyna piszczeć i po +- 50 metrach przestaje , na zimno jak odpalam i ruszam to nic nie piszczy co to może być pasek sie dociera ?czy co ?
  11. a gdzie podpiąć ten pojedynczy kabelek z adaptera bo mam go i dalej nie działają mi z tyłu głośniki
  12. Witam mam pytanie bo nie wiem czy wymieniać już w swoim audi akuś ponieważ jak wchodzę do auta rano to czasem słabo mi kręci wszystko zależy od pogody mam zamiar za niedługo jechać do polski i nie wiem czy jeszcze przeczekać czy lepiej wymienić bo nie chciał bym mieć niespodzianki a przebywam w belgi ,co poradzicie wymienić na orginalny czy jak ???w co zainwestować jaki najlepszy był by do audi a4 19tdi teraz mam 12v,380,80ah din .czy przeczekać jeszcze sezon?
  13. no właśnie wysoko ale jeżeli to normalne to spoko ,dzieki za pomoc bo juz myslałem ze jakas lipa.
  14. mam problem sprzegło mi łapie tylko przy samej koncówce gdzies 4cm z góry czy idzie jakos zrobic zeby zaczeło łapać od połowy linkę podciągnąć może idzie czy co????proszę bardzo o porady i najlepiej opis jak to zrobic i gdzie to znajde dzieki za info pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...