Skocz do zawartości

Dariusz.W

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dariusz.W

Osiągnięcia Dariusz.W

0

Reputacja

  1. Czy to oznacza że turbina nadaje się do wymiany?
  2. Dzięki za radę. Wezmę się za to w niedzielę. A powiedz mi, mam ściągnąć osłonę plastikową silnika i sprawdzić wszystkie połączenia gumowe (rury)? PS. Po wyłączeniu silnika faktycznie słyszę przez parę sekund syczenie po lewej (stojąc na wprost) stronie silnika. Z pierwszej chwili do głowy mi wpadło że czynnik z klimy ucieka.
  3. Witam. Mam od kilku miesięcy Audi A4 B5 Avant 1.9 tdi (110)(Wcześniej przez 3 lata jeździł nim mój ojciec). Autko po mimo przebiegu 280 tyś km sprawowało się bez zarzutów. Ale od dwóch tygodni mam problem z silnikiem. Otóż zaczął mi bardzo mocno kopcić i spalać olej (płyn od chłodnicy jest czysty). Silnik nie miał nigdy problemów z obrotami czy z przyspieszaniem ale od kąt zaczęło się to kopcenie tak jakby stracił na mocy. Kilka razy zapaliła mi się pomarańczowa kontrolka oleju z napisem "sensor". Dwa dni temu w czasie jazdy silnik się jeszcze inaczej zachował. Otóż w pewnym momencie nie mogłem przekroczyć 100km/h, przyspieszenia praktycznie nie było ale za to nie kopcił. Moja jazda na co dzień to 80-100km/h. Znajomi twierdzą że nie przepalałem go i możliwe że jakiś zawór się mógł przytkać. U mnie w mieście ciężko o dobrego fachowca od silników diesla więc za nim pójdę do któregoś z nim, możecie mi coś podpowiedzieć? Jeżeli chodzi i filtry to były wymieniane w marcu 2014 i olej też (olej jest w nim 10w40). Zauważyłem też że silnik (stojąc przodem do auta) jest z lewej strony brudny od oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...