Skocz do zawartości

Kamol90

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kamol90

Osiągnięcia Kamol90

0

Reputacja

  1. Ok, dzięki za odpowiedź. Zacznę dzisiaj szukać owej pompki wraz z oryginalnymi scyzorykami do niej. A co do mikrystyków to sprawdzałem czy nie dostała się tam woda (tak jak ktoś radził w początkowych tematach) no i wyglądało w porządku wiec na 99% to wina pompki. Przy okazji mogę zapytać jeszcze na szybko o problem z licznikiem? A więc, mam 1/2 FIS, lecz manetkę ze sterowaniem, czyli od pełnego FISa. No i licznik ten nie zawsze działa jak powinien, gdy mam otwarte drzwi inne niż od kierowcy, włącza się sygnał taki jakbym miał włączone światła no i na liczniku miga klapa bagażnika. Do tego czasem migają zegary (czas i przebieg), czasem po prostu znikają i za jakiś czas znowu się pojawiają. Licznik również mam do wymiany? Pozdro
  2. Witam, przeczytałem już praktycznie wszystkie posty z tego tematu. Mam jednak pytanie co do swojego dziwnego przypadku w audi a4 2000r. 1.9 AJM. Do audi dostałem jeden kluczyk, ten zwykły (nie scyzoryk), zamontowany był dodatkowo jakiś dziadowski alarm z pilotem, tak chyba aby drzwi się otwierały z pilota... Wiem, że samochód posiada drugi, fabryczny alarm (naklejka na szybie), oprócz tego, kolega mówił, ze alarm jest z tyłu pod siedzeniami jednak odłączony, stąd nie działa. Sprawdzałem pompkę, no i... posiadam 8L0862257E, czyli tą bez scyzoryka ani alarmu (widać już były kombinacje), do tego nie otwiera mi się bagażnik, muszę otworzyć z kluczyka i podnieść... A więc mam pytanie, gdy dokupię na szrocie pompkę, która obsługuje scyzoryki wraz ze scyzorykami z tego samego samochodu, na którym działały, to czy gdy dotnę grot i przełożę pastylkę immo do scyzoryka czy wszystko będzie śmigało i działało poprawnie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...