Skocz do zawartości

soulmaster3m

Pasjonat
  • Postów

    1544
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O soulmaster3m

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    ZS / ZMY

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    ANB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

3806 wyświetleń profilu

Osiągnięcia soulmaster3m

8

Reputacja

  1. Michał, a tego immo boxa k+can nie da rady wyłączyć?
  2. Poszukaj tematu o wymianie licznika na pełny FIS, tam masz wszystko co potrzebujesz.
  3. 1. ECU. 2. Może to być spowodowane tym, że taki interface nie łączy się z B5, tak samo jak nie łączył się dziesiątki razy innym takim co nie czytali ze zrozumieniem albo kupili z przeświadczeniem "co? mnie się nie uda!?"
  4. soulmaster3m

    ISOFIX

    Oczywiście, że nie.
  5. Zacznij od zera. Czyszczenie zdalnego sterowania Wymazywanie zapamiętanych pilotów, np. w razie zgubienia kluczyka z pilotem. Wymagania: - Włączony zapłon. 1) Ręcznie/mechanicznie zamknij drzwi kierowcy od zewnątrz kluczykiem. 2) Naciśnij przycisk "otwórz" na pilocie pięć razy co sekundę, przez sekundę. 3) Odczekaj 6 sekund a następnie naciśnij przycisk "otwórz" jeden raz aby zatwierdzić procedurę czyszczenia. Wszystkie zapamiętane piloty są teraz wymazane, centralny zamek nie powinien być teraz możliwy do operowania pilotem zdalnego sterowania. Dopasowywanie pilotów zdalnego sterowania Wymagania: - Włączony zapłon, - Posiadane 2 kluczyki. Włączamy VAG: [select] [35 - Central Locking] [Measuring Blocks - 08] Grupa 003 [Go!] Wartość w [ polu 2 ] pokazuje ile pilotów zdalnego sterowania zostało dopasowanych i na której pozycji pamięci. (np. "0001" wskazuje jeden pilot na pierwszej pozycji, czyli jeśli dodaliśmy dwa piloty to mamy 0011). [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] - Zostaw kluczyk na zapłonie. - Zamknij samochód z zewnątrz w zamku drzwi kierowcy używając nowego, niedodanego kluczyka. - Naciśnij przycisk "OTWÓZ" na tym kluczyku w ciągu 5 sekund na tyle często, aby osiągnąć następną pozycję pamięci (tak, więc jeżeli wartość w [ polu 2 ] to 0001, należy nacisnąć przycisk "OTWÓRZ" w kluczyku 2 razy, aby umieścić nowy klucz w pozycji pamięci 2). Podczas tego samochód może dawać różnego rodzaju znaki po naciśnięciu przycisków jak np. mruganie światłami czy sygnał klaksonem itp. U mnie nic nie pokazuje, ale zawsze wszystko działa. - Odczekaj 5 sekund i naciśnij przycisk "OTWÓRZ" aby odblokować drzwi. - Wyłącz zapłon i wyciągnij kluczyk. - Naciśnij "ZAMKNIJ i OTWÓRZ" w wyjętym z drzwi kluczyki. - Włóż kluczyk z drzwi w stacyjce i włącz zapłon (bez odpalania samochodu). Włączamy VAG: [select] [35 - Central Locking] [Measuring Blocks - 08] Grupa 003 [Go!] Wartość w [ polu 2 ] powinna teraz wskazywać 0011 pokazując tym samym, że stary kluczyk (ten co był w stacyjce) jest dopasowany na pozycji pierwszej a nowy kluczyk (ten z drzwi) został dopasowany na pozycji drugiej. Upewnij się, że nowe piloty są zawsze kodowane w wolne pola pamięci (czyli tam gdzie grupa 003 pokazuje zera w polu 2). Jeśli zajęta pozycja zostanie użyta (czyli ta, która wskazywała w grupie 003 w polu 2 jedynkę), zakodowany na tym polu pilot przestanie działać. [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06]
  6. Dalej używasz złego nazewnictwa przez co zamulasz odbiór problemu jak wymyślenie remedium. KLUCZYKA NIE DODAJE SIĘ DO POMPKI. DO POMPKI DODAJE SIĘ PILOTY. I czego oczekujesz teraz? Powtórzę to co już pisałem tutaj wielokrotnie. NIE MA JAKIEJŚ TAJNEJ FORMUŁY, którą przed wami ukrywam/y. W 1# poście napisany jest przepis i działa. Powiedziałbym, że działa każdemu, ale tak nie jest. A czemu nie działa każdemu? BO ROBIĄ TO ŹLE. Co robią źle? A skąd mam wiedzieć!? Przecież na ręce nikomu nie patrzę.
  7. Po raz milion piętnasty. DODAWANIE KLUCZYKA CZYT. IMMO >>> K+CAN COMMANDER DODAWANIE PILOTÓW >>> METODA: "Kopnij, spluń, obróć się w lewo 3 razy, w prawo raz, tupnij" DODAWANIE JUŻ ZNANYCH PILOTÓW >>> SYNCHRONIZACJA >> Instrukcja obsługi. >>> METODA: "Kopnij, spluń przez lewe ramie, obróć się w prawo 2 razy, w lewo 3 razy, tupnij lewą nogą." NIE MA METODY DODAWANIA IMMO BEZ PROGRAMU I KABLA. NIE MA METODY DODAWANIA PILOTA PRZEZ PROGRAM I KABEL. * Nie krzyczę, używam jedynie wielkich liter bo małymi Wam nie idzie czytanie ze zrozumieniem.
  8. 8D0.862.257 - 1999-2003 - Alarm. Pilot. (433 MHz) Zamiennik do wszystkich 8D0. PR-5D0,5D1 (Audi A3/A4) Z czego 4D0 837 231 A jest na 100% - 433,92 MHz - (8/97-12/98) - 3 przyciski - 5D1 i informacja "NAJPRAWDOPODOBNIEJ i/lub 433 MHz" wynikła w czasie z niepotwierdzonych relacji. Ktoś taką niby ma, ale nie można tego brać za pewnik bo może i ma obudowę od 433 a w środku elektronika 433,92.
  9. Skoro usuwasz błąd związany z alarmem a wraca to znaczy, że nie wynikł z wyzwolenia alarmu czujnikami ruchu a z problemu z ich sterownikiem lub przewodami. Głośniki może i grają, jednak skądś błąd jest. Może masz inne wstawione i impedancja nie odpowiada. Może to, może tamto.
  10. 17840 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Open Circuit P1432 - 35-00 - - Prawdopodobnie przerwany przewód do elektrozaworu spod kolektora choć i może pompa SAI nie działa. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17840/P1432/005170 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - Czujnik ruchu wyzwolił alarm. Taka aktywacja alarmu nie znika z pompki po wyłączeniu alarmu. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01370 00852 - Loudspeaker(s); Front 36-00 - Open Circuit Prawdopodobnie przerwany przewód/y głośników z przodu. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00852 Nie wiem czego tutaj nie rozumieć? Przecież to nawet translator powie o co chodzi jeśli nie ablasz inglese.
  11. Do APU to oczywiście te: Do APU w LPG to muszą być wyjatkowe, te będą ok:
  12. Dodatkowy wentylator nie działa na tym bezpieczniku, dział na bezpieczniku 40A (Nr. 42) a aktywować może go czujnik temperatury płynu, niezależnie czy klima jest czy nie włączona. Ręce nie opadają tylko miernik w rękę i sprawdzasz gdzie są przebicia na tym przewodzie. To, że był ściśnięty to już wiesz. Jeśli spalił bezpiecznik i to bardzo duży to możliwe, że upalił się gdzieś po drodze i tego nie widzisz. Masz wszystko w schemacie jaki ci wkleiłem.
  13. Piszesz zbyt chaotycznie. Które kable się stopiły przy kostkach, których kostkach? Tutaj masz schemat: https://www.flickr.com/photos/40097295@N04/albums/72157662391555693/with/26961493916/ Przeleć co bezpiecznik zasila i znajdziesz tak co go pali. Skoro nie działa nadmuch to ma to mało wspólnego z wymianą rozrządu. Raczej bez znaczenia. Pewnie szczotki dmuchawy lub sam silnik dmuchawy stanął. Nie ma się co oszukiwać. To są 20 letnie sztrucle, wszystko się w nich psuje w ustalonym porządku. Jedyne co mogłeś zrobić to przycisnąć przewód od czujnika ciśnienia klimy. Do niego idzie plus z tego bezpiecznika, ale szybciej by się sam upalił niż spalił 30A bezpiecznik.
  14. Poza tym nie przypominam sobie aby była możliwość sprawdzenia funkcjonowania pilota w tym sterowniku. Jedynie sprawdzenie ilości przypisanych. No pewnie to też wina tego, że to nie komfort Byłoby łatwiej jakby pokazał co ma + jaka pompka, co kupił a tak to wróżenie z fusów.
  15. Może i się czepiam, ale widzę też kogoś kto ma aż 5 postów i może 0 wiedzy co jest 5. Zacznie klikać adres 45 a trza było 36 a później kolejny temat "bo przecież napisali komfort".
×
×
  • Dodaj nową pozycję...