Jump to content

soulmaster3m

Pasjonat
  • Content Count

    1,560
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7

1 Follower

About soulmaster3m

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    ZS / ZMY

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1999
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    ANB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

2,261 profile views
  1. Michał, a tego immo boxa k+can nie da rady wyłączyć?
  2. Poszukaj tematu o wymianie licznika na pełny FIS, tam masz wszystko co potrzebujesz.
  3. 1. ECU. 2. Może to być spowodowane tym, że taki interface nie łączy się z B5, tak samo jak nie łączył się dziesiątki razy innym takim co nie czytali ze zrozumieniem albo kupili z przeświadczeniem "co? mnie się nie uda!?"
  4. soulmaster3m

    ISOFIX

    Oczywiście, że nie.
  5. Zacznij od zera. Czyszczenie zdalnego sterowania Wymazywanie zapamiętanych pilotów, np. w razie zgubienia kluczyka z pilotem. Wymagania: - Włączony zapłon. 1) Ręcznie/mechanicznie zamknij drzwi kierowcy od zewnątrz kluczykiem. 2) Naciśnij przycisk "otwórz" na pilocie pięć razy co sekundę, przez sekundę. 3) Odczekaj 6 sekund a następnie naciśnij przycisk "otwórz" jeden raz aby zatwierdzić procedurę czyszczenia. Wszystkie zapamiętane piloty są teraz wymazane, centralny zamek nie powinien być teraz możliwy do operowania pilotem zdalnego sterowania. Dopasowywanie pilo
  6. Dalej używasz złego nazewnictwa przez co zamulasz odbiór problemu jak wymyślenie remedium. KLUCZYKA NIE DODAJE SIĘ DO POMPKI. DO POMPKI DODAJE SIĘ PILOTY. I czego oczekujesz teraz? Powtórzę to co już pisałem tutaj wielokrotnie. NIE MA JAKIEJŚ TAJNEJ FORMUŁY, którą przed wami ukrywam/y. W 1# poście napisany jest przepis i działa. Powiedziałbym, że działa każdemu, ale tak nie jest. A czemu nie działa każdemu? BO ROBIĄ TO ŹLE. Co robią źle? A skąd mam wiedzieć!? Przecież na ręce nikomu nie patrzę.
  7. Po raz milion piętnasty. DODAWANIE KLUCZYKA CZYT. IMMO >>> K+CAN COMMANDER DODAWANIE PILOTÓW >>> METODA: "Kopnij, spluń, obróć się w lewo 3 razy, w prawo raz, tupnij" DODAWANIE JUŻ ZNANYCH PILOTÓW >>> SYNCHRONIZACJA >> Instrukcja obsługi. >>> METODA: "Kopnij, spluń przez lewe ramie, obróć się w prawo 2 razy, w lewo 3 razy, tupnij lewą nogą." NIE MA METODY DODAWANIA IMMO BEZ PROGRAMU I KABLA. NIE MA METODY DODAWANIA PILOTA PRZEZ PROGRAM I KABEL. * Nie krzyczę, używam jedynie wielkich liter bo małymi Wam nie i
  8. 8D0.862.257 - 1999-2003 - Alarm. Pilot. (433 MHz) Zamiennik do wszystkich 8D0. PR-5D0,5D1 (Audi A3/A4) Z czego 4D0 837 231 A jest na 100% - 433,92 MHz - (8/97-12/98) - 3 przyciski - 5D1 i informacja "NAJPRAWDOPODOBNIEJ i/lub 433 MHz" wynikła w czasie z niepotwierdzonych relacji. Ktoś taką niby ma, ale nie można tego brać za pewnik bo może i ma obudowę od 433 a w środku elektronika 433,92.
  9. Skoro usuwasz błąd związany z alarmem a wraca to znaczy, że nie wynikł z wyzwolenia alarmu czujnikami ruchu a z problemu z ich sterownikiem lub przewodami. Głośniki może i grają, jednak skądś błąd jest. Może masz inne wstawione i impedancja nie odpowiada. Może to, może tamto.
  10. 17840 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Open Circuit P1432 - 35-00 - - Prawdopodobnie przerwany przewód do elektrozaworu spod kolektora choć i może pompa SAI nie działa. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17840/P1432/005170 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - Czujnik ruchu wyzwolił alarm. Taka aktywacja alarmu nie znika z pompki po wyłączeniu alarmu. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01370 00852 - Loudspeaker(s); Front 36-00 - Open Circuit Prawdopodobnie przerwany przewód/y głośników z przod
  11. Do APU to oczywiście te: Do APU w LPG to muszą być wyjatkowe, te będą ok:
  12. Dodatkowy wentylator nie działa na tym bezpieczniku, dział na bezpieczniku 40A (Nr. 42) a aktywować może go czujnik temperatury płynu, niezależnie czy klima jest czy nie włączona. Ręce nie opadają tylko miernik w rękę i sprawdzasz gdzie są przebicia na tym przewodzie. To, że był ściśnięty to już wiesz. Jeśli spalił bezpiecznik i to bardzo duży to możliwe, że upalił się gdzieś po drodze i tego nie widzisz. Masz wszystko w schemacie jaki ci wkleiłem.
  13. Piszesz zbyt chaotycznie. Które kable się stopiły przy kostkach, których kostkach? Tutaj masz schemat: https://www.flickr.com/photos/[email protected]/albums/72157662391555693/with/26961493916/ Przeleć co bezpiecznik zasila i znajdziesz tak co go pali. Skoro nie działa nadmuch to ma to mało wspólnego z wymianą rozrządu. Raczej bez znaczenia. Pewnie szczotki dmuchawy lub sam silnik dmuchawy stanął. Nie ma się co oszukiwać. To są 20 letnie sztrucle, wszystko się w nich psuje w ustalonym porządku. Jedyne co mogłeś zrobić to przycisnąć przewód od czujnika ciśnie
  14. Poza tym nie przypominam sobie aby była możliwość sprawdzenia funkcjonowania pilota w tym sterowniku. Jedynie sprawdzenie ilości przypisanych. No pewnie to też wina tego, że to nie komfort Byłoby łatwiej jakby pokazał co ma + jaka pompka, co kupił a tak to wróżenie z fusów.
  15. Może i się czepiam, ale widzę też kogoś kto ma aż 5 postów i może 0 wiedzy co jest 5. Zacznie klikać adres 45 a trza było 36 a później kolejny temat "bo przecież napisali komfort".
×
×
  • Create New...