Skocz do zawartości

alvarokr

Pasjonat
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O alvarokr

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Liftback
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CJEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Czy taki luz na kółku kompresora to normalne? IMG_7907.MOV
  2. alvarokr

    Lampy USA na EU

    za samo kodowanie lamp 150zł..za przeróbkę lamp 600zł. Za używki full led do q3 trzeba liczyć za same lampy około 1500zł kpl
  3. alvarokr

    Aktualizacja HN+R

    Niestety do wyboru jest tylko angielski hiszpanski i jakis tam jeszcze
  4. alvarokr

    Aktualizacja HN+R

    Witam. Mam audi q3 2015 lift z usa. Wersja soft HN+R_US_AU_P0900 Nawigacja 8R0060884CS NAR 6.12.1 Czy aby zmienić wszystko na PL mogę wgrać wersję soft dla HN+R_EU_AU_P0942 a potem HN+R_EU_AU_P1001 wersja bazy danych nawigacyjnych 8R0060884FC ECE 6.26.1 ? Język Polski wraz z lektorem będzie?
  5. alvarokr

    Lampy USA na EU

    Masz na myśli CARKOM.PL ? Jeśli tak to już dzwoniłem do nich. Lampy mogę wysłać do przeróbki tylko po przeróbce trzeba je jeszcze zakodować i najlepiej gdzieś tu w Krakowie?
  6. alvarokr

    Lampy USA na EU

    Elo. Udało Ci się zakodować lampy? Gdzie robiłeś?
  7. Czy w audi a3 8p 2007r lampy zwykłe bez drl da radę zakodować tak aby po odpaleniu auta świeciły światła drogowe w 30% mocy?
  8. Temat rozwiązany. Przepalony był bezpiecznik w obudowie komputera przy podszybiu. Dość trudny dostęp jeśli chodzi o bezpieczniki. Dzięki BIN85. Co do połączeń to w kostce 4pin (photo powyżej) musiałem zamienić miejscami te dwa cienkie przewody, tak aby było jak w schemacie powyżej. Pozdrawiam
  9. czyli wygląda na to,że czerwony/żółty ma się łączyć z czarnym a czerwony/biały z zielonym. Ok jutro sprawdzę i ewentualnie przełożę, choć już obracałem te przewody i nadal wiatraki nie startowały. Gdzie znajdę to złącze pięcio stykowe w komorze silnika? sprawdziłbym ciągłość tych przewodów. "ST1 - wspornik bezpieczników 1, SB11 - bezpiecznik 11 w uchwycie B" - rozumiem że chodzi o bezpieczniki z prawej strony deski rozdzielczej?
  10. fajnie czekam
  11. WItam. Autko audi a5 1.8 tfsi lift cjeb, po lekkiej kolizji..chłodnice nie działają. Wiadomo tyle że wyrwane były przewody z kostki (załącznik) Problem w tym że kolor czerwony i brązowy było wiadomo gdzie bo taki też kolor jest od strony modułu sterowania wentylatorów, natomiast te dwa cienkie przewody w środku już zostały połączone na chybił trafił, gdyż od strony modułu są inne kolory. Prośba do was posiadaczy a4 a5 1.8 2,0 tfsi sprawdzić jakie kolory przewodów wchodzą i gdzie, żebym miał pewność, że tu jest połączenie ok. U mnie te dwa cienkie to czerwony/żółty i czerwony/biały. Błąd jaki pokazuje komp to "sterowanie wentylatora chłodnicy 1, zwarcie z masą". Sprawdziłem oba silniki odpinając kostki i podpinając napięcie bezpośrednio i wentylatory się kręcą. Sprawdziłęm też czy jest napięcie 12v na tym grubym czerowym na wtyczce (załącznik) i jest. Szukałem jakiegoś bezpiecznika od wentylatorów, ale takiego odpowiadającego za wentylatory nie znalazłem. Bezpieczniki na desce strona lewa prawa, z tyłu po prawej, na aku i na podszybiu wszystkie ok, myślę że gdyby bezpiecznik był spalony to bym nie miał napięcia na kostce. Może jakiś przekaźnik, ale to już nie wiem gdzie szukać? Robiłem też mostek na pinach kostki przy czujniku temp ale cisza. Sprawdziłem też wartości z czujnika płynu chłodzącego i mając na zegarze 90C, komp wskazywał z czujnika jakieś 94C. Im dłużej chodził tym temp szła do góry.
  12. z tego co mi wiadomo to nie jest czujnik elektryczny poduszki tylko mały elektrozaworek który otwiera lub zamyka wypływ powietrza z poduszki czyli zmienia się jej usztywnienie. Jeśli ktoś ma taką poduszkę na wierzchu to niech sobie sprawdzi jak po dodaniu napięcia z akumu na styki napięcia widać przez taki mały otworek w tej kostce na poduszce jak przesuwa się malutki trzpień
  13. Kumpel ma w leonie II ten silnik z pompkami siemensa (170KM + chip). Lał na orlenie lepszy ON i co 1000km zaświecał mu się DPF..od dwóch lat leje na STATOIL ON GOLD i DPF zaświecił się pierwszy raz tydzień temu. Ja w swoim leje co trzecie tankowanie do pełna ON GOLD a tak to zwykły ON. W poprzednim aucie czyli a4b6 AWX w zimie zdarzyło mi się przy -25 stopniach zaczął coś przerywać silnik na zwykłym ON..dolałem wtedy sporo ON GOLD i chwila moment problem zniknął
  14. dynamiczna 001 jest zrobiona..log pierwszy od góry. Turbina po modyfikacji ciągła od dołu ładnie. Czy możliwe jest coś nie tak z wtryskami (siemens)?
  15. czyli nikt z kolegów nie wyczyta nic tych logów? W tej sprawie udać się tylko i wyłącznie do V-TECHu? bo tam był chip robiony
×
×
  • Dodaj nową pozycję...