Skocz do zawartości

darrp

Pasjonat
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O darrp

Osiągnięcia darrp

0

Reputacja

  1. Mam ale nie wiem jak to przeliczyć i gdzie wpisać.
  2. Witam, Mam krótkie pytanie. Jak zakodować przez VCDS światła do jazdy dziennej, tak ażeby świeciły się tylko długie na 30% mocy ? Proszę o prostą instrukcję.
  3. Chyba nie rozumiesz :confused4:Kupił z kręconym . Teraz ma 185000 a defakto ma dużo więcej. Chciałem mu wykasować błędy , ale się nie da.
  4. Jak w temacie. Jakiś pseudo fachowiec kręcił licznik u kumpla. Po diagnostyce wywala błędy których nie można skasować ( licznik pokazuje 185000 ). Może ktoś się z tym spotkał. Jak je skasować? Address 18: Aux. Heat Labels: None Part No: 1K0 815 071 H Component: Zuheizer 031 1312 Revision: A Serial number: 09010046 Coding: 0000011 Shop #: WSC 01324 785 00200 VCID: 2A5000F6BAA53F4C 5 Faults Found 01411 - Temperature Sensor (G18) 007 - Short to Ground - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100111 Fault Priority: 0 Reset counter: 143 Mileage: 245592 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 22:06:53 Freeze Frame: Malfunction Temperature: 205.0°C Temperature: 21.0°C 00664 - Fuel gauge 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 0 Reset counter: 74 Mileage: 244842 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 22:41:04 01444 - Under-Voltage Shut-Off (Automatic) 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 0 Reset counter: 74 Mileage: 244842 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 22:41:04 02251 - Heater Unit Locked 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 0 Reset counter: 74 Mileage: 244842 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 22:41:04 01415 - Recirculating Pump (V55) 010 - Open or Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101010 Fault Priority: 0 Reset counter: 11 Mileage: 249141 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 27:37:50 Freeze Frame: OFF Temperature: 158.0°C Temperature: 57.0°C
  5. Czy da rade wymienić napinacz bez demontażu przodu?
  6. W sobotę zrobię log 004 na zimnym silniku ( wiem wiem masakra ) kiedy wskaźnik jest OK , a potem jeszcze raz na rozgrzanym. Wstawię foty napinacza i może coś się rozjaśni
  7. A z logów nic nie wynika?[br]Dopisany: 14 Czerwiec 2011, 09:13_________________________________________________Zwrot akcji Byłem u mechaniora i obejrzeliśmy pasek i napinacz ( rozrząd ). Wnioski: - naciąg paska na napinaczu ok ( między wycięciem ) - pasek prawie nówka - napinacz w porządku Logi 004 dalej do kitu. Przy normalnei jeździe 0,5-1. Jak jest butowany czasami na sekundę wskoczy 8 lub -6. Zauważyłem że jak silnik się rozgrzeje to wskaźnik wychodzi poza skalę tzn. poza blaszkę do ustawiania. Mechanik powiedział że to normalne bo temperatura powoduje rozszerzenie materiałów ( przecież to logiczne ) , ale czy aż tyle. Sam nie wiem co mam dalej sprawdzać . Proszę o jakieś podpowiedzi i pomoc[br]Dopisany: 14 Czerwiec 2011, 16:48_________________________________________________Nikt nie ma jakiś propozycji lub sugestii
  8. To jak mogę poprawić palenie na ciepłym?
  9. Poza tym przy odpalaniu nagrzanego silnika muszę dłużej kręcić czy w tym modelu jest możliwość przestawienia dawki startowej vagiem?
  10. Dzięki chłopaki za pomoc . Dziś zdemontowałem osłonę - szok napinacz nie jest ustawiony tak jak powinien być. Otwór w stosunku do "dzyndzla" przesunięty o ok 180 stopni. Jutro mechanik to ma poprawić ( powiedział że może pasek się ułożył . Jeszcze mam pytanie dotyczące wtrysków ( logi ) , czy wyglądają ok ? Poza tym przy odpalaniu nagrzanego silnika muszę dłużej kręcić czy w tym modelu jest możliwość przestawienia dawki startowej vagiem?
  11. kat synchronizacji strasznie się rozjezdza ... - jak to naprawić? jak napięcie paska wygląda? - jest ok niedawno wył wymieniany[br]Dopisany: 13 Czerwiec 2011, 06:05_________________________________________________Dodam tylko że rozrząd był wymieniony o 5000 km temu , a ostatnio mechanik wymieniał napęd pompy. Przy mnie napinał pasek i ustawił naciąg na rowku
  12. Autko ma 145000. Filtr paliwa nie wiem kiedy był wymieniany Korekcje i bipy mocno rozjechane - co to znaczy i jak to naprawić? 004 dynamiczny to jakaś masakra - co jest nie tak? Poroszę o pomoc [br]Dopisany: 12 Czerwiec 2011, 19:53_________________________________________________Awaryjnego nie łapie i błędów brak.
  13. Witam, Jak w temacie Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dpawlowski_48407.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dpawlowski_48408.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dpawlowski_48409.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dpawlowski_48410.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dpawlowski_48411.html Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/dpawlowski_48412.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dpawlowski_48413.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dpawlowski_48414.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/dpawlowski_48415.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dpawlowski_48416.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/dpawlowski_48417.html Grupy: 007,013,023 - http://vaglog.rtnet.pl/dpawlowski_48418.html
  14. darrp

    [B7 BLB] Czujnik G2

    Da się. Wtyczki są identyczne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...